Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Trage dreapta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trage dreapta

    W203 220CDI din 2005
    Am probleme cu direcția în sensul că volanul de deplasează spre dreapta in mers. Am schimbat aproape tot ce tine de trenul de rulare, verificare direcție în mai multe service-uri, inclusiv reprezentanta, nu i-a dat nimeni de cap. Anvelopele nu se uzează, mașina merge drept daca țin forțat volanul. Daca iau mana de pe el, "cade" spre dreapta și mașina se duce, evident, spre dreapta. Daca plec de pe loc, fara sa țin de volan, acesta se mișcă ușor spre dreapta și mașina virează in consecință. Singurul lucru la care nu am umblat inca e caseta de direcție.
    Orice sfat, părere e apreciat. Mulțumesc!

  • #2
    Geometria rotilor spate? Foarte important sa reglezi spatele si apoi fata.
    Sti sigur ca masina nu a fost lovita?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Da, și spatele e făcut. Mașina nu a fost lovită. O am de 7 ani 😉

      Comment


      • #4
        Schimba rotile intre ele .

        Comment


        • #5
          Cum a inceput? Ca banuiesc ca nu merge asa de 7 ani.
          Trage dupa drum?
          Adica daca te duci pe contrasens nu cumva trage in cealalta parte?
          Daca prinzi un drum perfet drept sau cu inclinatie inversa, ce se intampla?

          Problema asta o am si eu, dar nu m-am obosit sa o rezolv inca.
          Suspectez bucsele de la bratele principale, cele care tin telescopul.
          Dar e doar o ipoteza.

          La caseta nu umbla ca sigur nu e de acolo.

          Comment


          • #6
            Am schimbat rotile intre ele. Am pus alte roti cu totul de pe alta mașina. Nici un rezultat.
            Problema o am de vreo 2-3 ani. După încercări nereușite în multe service-uri am apelat și la forum.
            Trebuie să țin de volan tot timpul ca mașina sa stea drept pe drum. Daca țin volanul forțat drept, mașina merge bine, daca iau mana de pe volan, o ia spre dreapta. Testat pe drum drept, tot așa. Pe drum înclinat spre dreapta, tendința e mai mare. Pe drum înclinat spre stanga, tinde să meargă drept fara sa țin de volan...
            PS am schimbat mai tot ce înseamnă bucșe, brațe, rulmenți, flanșe etc..

            Comment


            • #7
              Fix aia e problema mea.
              Inseamna ca esti intr-un stadiu mai avansat decat mine!
              Sigur ai schimbat bucsele de la bratele principale, cele care tin telescopul?
              Sigur nu ai umblat la ceva, gen schimbat un brat, etc si defectul sa fi aparut dupa?
              M-am gandit la bucsele de la caseta de directie, DAR nu au joc nici pe stand, nici cand trag cu ranga de ele.
              Plus ca de ar avea joc, s-ar simtit in volan, s-ar simti directia mai gumoasa.
              Cand colo directia e super calumea, zero joc.

              Unghiurile zici ca-s ok, dar sigur sunt ok? Adica is in specificatii, dar nu cumva ai vreun dezechilibru?
              Eg. unghi de cadere la limita superioara pe stanga si la limita inferioara pe dreapta?
              Idem pt unghiul de fuga.
              Convergenta e irelevanta pt problema ta.

              Alta idee, ia suruburi de reglat unghiurile si mareste unghiul de fuga pe dreapta.
              Mai pe romaneste, reglezi bratul simplu (cel cu bucsa si pivot la capat) asa incat sa fie mai scurt deci roata dreapta se va muta spre fata masinii.
              Circula asa vreo 2-3zile, dar nu fa drumuri f lungi.
              Daca e ok, aia e solutia.
              Sa ii mai faci dupa o convergenta, pt ca modificarea acestui unghi iti va craci usor rotile.

              O poti incerca oriunde in orice service, daca nu se intampla ce trebuie, pui la loc, nu e nevoie de geometrie.
              ATENTIE! surubul se strange cand masina sta pe rotile ei, sau macar roata sa fie ridicata pe cric asa incat bucsa sa stea in pozitia normala.
              Surubuil nu se strange cu masina pe elevator cand rotile atarna in jos.
              De faci asa cum o pui pe roti bucsa se va fi supusa torsiunii!

              ASta nu am incercat, inca, fiind ocupat cu alte probleme.

              Sfaturile sunt pt w211, dar w203 e asemanator ca suspensie.
              Nu stiu daca la tine ai nevoie de suruburi speciale de reglaj sau ai deja suruburi cu excentric.
              Ma rog, cred ca ai prins ideea, vezi tu cum o implementezi.

              Comment


              • #8
                Am făcut treaba asta in reprezentanta Mercedes in SV. Șuruburi de reglaj, schimbat bucșă cu excentric etc.. nici ei n-au putut să îi dea de cap. Mă rog, ei mi-au spus în final sa schimb rotile intre ele. Evident că n-a mers. Am pus un set nou de roti de la un prieten cu W203 și tot trage, nu atât de tare dar tot trage dreapta. Mă gândesc să trimit caseta la recondiționat. Nu știu unde însă.

                Comment


                • #9
                  ai incercat sa ii dai in mod voit unghi de fuga mai mare pe dreapta sau nu?

                  Comment


                  • #10
                    Au mutat roata dreapta un pic in fata dar totuși în limite. Fără rezultat. Daca măresc unghiul probabil voi uza anvelopele.

                    Comment


                    • #11
                      Volanul are joc sau caseta!

                      Comment


                      • #12
                        Unghiul de fuga NU uzeaza anvelopele cat timp unghiul de cadere si convergenta sunt ok.

                        De ar fi joc in volan (mai bine zis coloana de directie) sau in caseta s-ar simti la mana/verificari. Ar fi zone moarte in care cand invarti de volan nu se intampla nimic.
                        Aici masina trage de volan spre dreapta, iar corectiile facute din volan se simt, nu invarti degeaba si nu se intampla nimic.
                        Cel putin asa e la mine.
                        Eu am schimbat doar bratele simple (complet unul si bucsa la celalalt). Pivotii sunt ok si sus si jos.
                        Ramane sa mai schimb bucsele din bratele principale.

                        Eu am incercat sa cresc/scad convergenta in mod artificial, fara vreun rezultat.
                        In bielete si capetre de bara nu am jocuri, doar in caseta am un mic jos, sus-jos, dar ma indoiesc ca e cauza.
                        Eu o las pe la anul, cat timp circul prin tara noastra draga cu drumuri serpuite si tot felul de melci care se tarasc pe strada nu ma deranjeaza.

                        Comment


                        • #13
                          Corect 👆
                          Eu dau caseta jos oricum și o dau la verificat/rectificat. Vă țin la curent daca aia a fost cauza.

                          Comment


                          • #14
                            De mare ajutor o sa imi fii, si mie si altora care se zbat cu problema asta.
                            De dai caseta jos verifica/inlocuieste bucsele de sustinere ale casetei.
                            Macar stii o treaba!

                            Comment


                            • #15
                              Ati gasit raspuns pentru trasul in dreapta a masinii?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF