Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W204 - probleme instalatie electrica

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W204 - probleme instalatie electrica

    Salut. Supun atentiei voastre urmatoarea problema aparuta la un W204.
    Plecat de acasa - masina ok. Mers 2-3km, parcat, masina nu se inchide din telecomanda. Ma apropii, butonez - pauza. Ma apropii mai mult (la 1-2m de senzorul optic (?) din usa fata stanga) - masina se inchide. Ma gandesc eu ca o fi de la baterii uzate. Imi fac treaba si revin la masina. Situatia e ceva mai nasoala. Deschiderea merge numai din apropierea usii. Mai departe: indicatorul nivelului de combustibil nu functioneaza (nu ca ar indica aiurea, ci mort complet), usile din spate nu aprind plafoniera la deschidere (becurile nu sunt arse insa), lampile din portbagaj nu se aprind la deschidere (ceva imi spune ca nici becurile alea nu sunt arse) si la semnalizare stanga sau dreapta, releul ticaie mai rapid, lampa din bord corespunzatoare se aprinde in acelasi ritm, in bord imi apare mesaj de eroare legat de semnalizarea spate stanga sau dreapta dupa caz, insa din exterior masina semnalizeaza perfect normal. Daca o mai fi si altceva, nu am bagat inca de seama.
    M-am gandit - sigurantele. Am verificat tot ce mi-a dat prin cap. Totul pare ok.
    Incerc sa asociez acum cu un miros de ars pe care cred ca l-am simtit in exteriorul masinii pe partea dreapta cu o seara inainte ca problema sa apara. Pe partea aia e o caseta cu sigurante in portbagaj...
    Inainte sa merg in service la jecmaneala, intreb si eu... sugestii?
    Multumesc.
    MB C320 CDI W204

  • #2
    As merge pe ideea de contacte oxidate sau imperfecte. De verificat tabloul cu sigurante de unde simteai miros de ars. De respectat amperajul sigurantelor obligatoriu, asa cum ar trebui sa fie indicat pe capacul oricarei cutii cu sigurante. As merge chiar mai departe prin vericarea mufei calculatorului central daca nu sunt pini oxidati. Eventual curatati. Stiu ca exista si niste solutii speciale dar nu stiu sa-ti recomand. Daca scoti acea mufa as recomanda sa o faci cu bornele bateriei complet desfacute. In general de verificat cam tot ce inseamna mufe care au leagatura cu inchiderea sau semnalizarea. Eu asta as face dar repet, orice mufa desfaci sa ai bornele demontate ca sa nu inregistrezi erori. Apoi daca ai astfel de erori obligatoriu o bagi pe tester, de care personal oricum nu cred ca scapi. Nu e rau s-o faci chiar de la bun inceput.

    Comment


    • #3
      Mi-am imaginat initial ca ar fi o siguranta... eroare de semnalizare SPATE, plafoniera nu se aprinde la deschiderea usilor din SPATE, nu functioneaza indicatorul de nivel motorina (poate fi asociat cu spatele prin pozitia rezervorului deci si a unui eventual senzor/ sonda), nu se aprinde lumina in portbagaj. In consecinta am cautat intre sigurante ce puteau fi asociate cu zona spate pe partea de iluminare sau asa ceva... Insa ma depaseste un pic
      Apreciez sugestiile - se prea poate sa fie asa ceva. Cred ca un tester nu ar strica. Multumesc mult.
      MB C320 CDI W204

      Comment


      • #4
        Eu nu pot sa cred ca sint pini oxidati. Doar w204 e noua practic. Sigur un scurt pe undeva.
        Dupa ce rezolvi sa ne spui si noua ce a avut ca e interesant cazu...

        Comment


        • #5
          @vladruse: nov 2007, 30.000km din care 9.000 in tara.
          E straniu sa se intample ceva de genul asta cu un Mercedes asa nou (e punctul meu de vedere). Dar, dupa cum observ, nu imposibil
          Va tin la curent cu problema, poate informatiile vor folosi cuiva cu alta ocazie.
          MB C320 CDI W204

          Comment


          • #6
            Mai incearca o varianta. Scoate-i bornele de la baterie si las-o 30 de min. Apoi pune bornele la loc. E posibil sa fi ramas vre-o eroare undeva. Nu ai nimic de pierdut si eu cred ca e o eroare si atat, pt ca daca ar fi scurt undeva, ar trebui sa se arda macar o siguranta.

            Comment


            • #7
              Am citit w204 dar m-am gandit la w203. Subscriu la cele zise mai sus cum ca ar fi prea tanara sa aiba contacte oxidate desi nu e obligatoriu. Daca masina a stat intr-un mediu foarte umed e posibil si asa ceva. E posibil si un scurt care sa fi cauzat si acel fum de care pomeneai.

              Comment


              • #8
                @paunionutz: incerc si varianta asta... mai rau ce se poate intampla? merci frumos ptr sugestie.
                MB C320 CDI W204

                Comment


                • #9
                  Originally posted by florineasca View Post
                  Am citit w204 dar m-am gandit la w203. Subscriu la cele zise mai sus cum ca ar fi prea tanara sa aiba contacte oxidate desi nu e obligatoriu. Daca masina a stat intr-un mediu foarte umed e posibil si asa ceva. E posibil si un scurt care sa fi cauzat si acel fum de care pomeneai.
                  Totusi cam ciudat la asemenea masina sa faca un scurt, sa afecteze atatea sisteme ale masinii si sa nu se arda nici o siguranta? Eventual sa nu fie vreo masa pe undeva, care nu mai face contact cum trebuie. Sau vreun releu, care nu mai face contact cum trebuie. Miscale pe toate si vezi daca apare vreo schimbare.
                  Last edited by paunionutz; 12-08-2008, 01:17 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Am rezolvat problema azi la dealerul local Mercedes. Mi s-a transmis ca SAM nu "vedea" corect panoul de sigurante din portbagaj, ca atare - asa cum rezulta si din deviz - a fost resoftat. Operatiunea a durat 40 de minute si a costat 71,40 lei.
                    Va multumesc tuturor ptr interes, implicare si sugestii.

                    BTW: Mi-au zis ca mirosul de ars o fi fost vreo halucinatie ceva
                    Last edited by edizeba; 12-08-2008, 17:08 PM.
                    MB C320 CDI W204

                    Comment


                    • #11
                      Dar nu mai era in garantie masina? Oricum nu a costat o avere, bine ca nu a fost ceva mai grav.

                      Comment


                      • #12
                        @paunionutz: Bestia e cumparata anul asta cu garantie worldwide de la un dealer MB din Germania. Fiind un tip mai autodidact, m-am gandit ca daca e o siguranta nu e mare lucru si pot sa o schimb si eu dupa ce studiez un pic documentatia. Numai c-a fost un pic mai mult de atat...
                        Bine ca s-a terminat cu bine, repede si ieftin
                        MB C320 CDI W204

                        Comment


                        • #13
                          Si eu as fi facut la fel ca tine, poate ca as fi scotocit chiar mai mult, dar ma intrebam daca ai platit factura (nu e vorba de suma aici) sau au luat in considerare ca e in garantie?

                          Comment


                          • #14
                            Am achitat. Pentru acordarea garantiei trebuia sa prezint (spun ei) copia primului CIV al masinii, din care sa rezulte data primei inmatriculari. Desi masina era EVIDENT in grantie, luand in considerare data fabricatiei (oct 2007) care le aparea si lor in sistem (orice prima inmatriculare ar fi fost DUPA), am preferat sa nu ma infierbant si sa achit o suma - din punctul meu de vedere - mica. Am sa merg la politie sa solicit o copie a brief-ului german, ca sa nu mai am vorbe cu alta ocazie.
                            MB C320 CDI W204

                            Comment


                            • #15
                              Romanu' tot roman ramane, sau tigan, ca altfel nu-i poti numi pe astia. Bine ca nu ai avut vreo suma mare de plata, sa te pune pe drumuri.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF