Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor C 200 Kompresor W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor C 200 Kompresor W203

    Salutare,

    Ma adresez dumneavoastra cu urmatoarea problema in speranta ca cineva s-a mai lovit de aceasta.

    La turatii de peste 3500 - 4000 ture in vitezele 3,4,5,6 masina "da in nas" si nu se mai accelereaza, apoi turatia scade si motorul nu mai trage. Opresc si la relanti masina merge in trei pistoane. Dupa o diagnoza cu un tester general si discutii cu alti mecanici s-a ajuns la concluzia ca ar fi o bobina de inductie defecta la cilindrul 1. Am urcat iar in ture cu ea aceasi problema, am oprit-o si am inceput sa verific fiecare bobina deconectand fiecare fisa pe rand de la fiecare bobina. Am scos fisa de la prima bobina, motorul tot in 3 pistoane merge si am concluzionat ca acea este problema. De siguranta am scos si celelalte trei fise si de fiecare data motorul isi schimba si mai rau mersul. Am comparat alta bobina am inlocuit-o si problema persista. In mers cand motorul merge in trei pistoane, opresc pe dreapta repornesc motorul si isi revine, dar daca ajung iar la turatiile de 3500 - 4000 ture aceasi problema. Cu motorul la relanti am scos fisa de la cilindrul 1 de trei ori consecutiv si ultima data motorul nu si-a mai revenit, a ramas in trei pistoane. In plus cand merg cu ea constant cu pedala de acceleratie apasata constant la turatii de 2000 - 2500 merge un pic sacadat ca si cum ar avea un rateu. Mentionez ca consumul a crescut drastic. In paralele cu aceasta problema intre 2500 si 3000 ture in orice viteza motorul isi schimba sunetul ca si cum ar fi toba sparta, dupa ce ies din aceasta plaja motorul are sunetul normal ( bineinteles pana la 3500 4000 cand sare in trei pistoane). As fi foarte recunoascator daca cineva ma poate ajuta in depistarea si rezolvarea problemei. Am fost pe la diverse serviceuri si m-au cam refuzat din motiv ca e mult de verificat, e complicat etc. Va multumesc.
    Last edited by alexghn; 05-05-2017, 19:13 PM.

  • #2
    O diagnoza cu tester STAR si iti va spune ce o doare...

    Comment


    • #3
      Salut,

      Imi poti recomanda pe cineva in zona Ploiesti?

      Comment


      • #4
        Salut in Ploiesti langa afi este un service , Tiova eu am mers acolo cu masina si am fost multumit , dar sa iti faci programare ca e cam aglomerat , are tester dar nu este star , p.s. Daca gasesti star pe undeva in ploiesti si ok da mi si mie un pm.

        Comment


        • #5
          @alexghn
          Salut!
          Dupa cum ti-a spus si crystytheone,Star-ul e singura solutie viabila.
          Restul testerelor=frectie cu Diana la piciorul de lemn...Fa-ti o progamare la Bucuresti,la un baiat serios, si scapi intr-o zi.
          Pare scump,dar...timp pierdut+nervi+combustibil ars aiurea+defecte colaterale+piese schimbate aiurea> drum Bucuresti tester Star.
          Ti-am expus cele de mai sus in ideea in care nu gasesti ce trebuie in Ploiesti.
          Last edited by Dethave; 05-05-2017, 21:40 PM.

          Comment


          • #6
            Asa poate merge la autoklass in ploiesti pt star , o diagnoza completa este cam 200 ron , eu doar i am dat o alternativa unde eu am fost si a fost ok testerul.( 50 ron)

            Comment


            • #7
              Altadata schimba bobinele intre ele.
              Daca problema tot pe cilindrul ala ramane, e clar ca nu e de acolo.
              Vezi bujia si vezi compresia, dar e ciudat sa cada fix la 3500 ture si in rest sa mearga.

              Comment


              • #8
                Salut. Cunosti pe cineva in Bucuresti ?

                Comment


                • #9
                  Am fost la Autokalss cu o problema anterioara. Mi au spus ca trebuie schimbati nu stiu ce senzori in jur de 800 lei, problema s-a rezolvat cu inlocuirea unui furtun de vacum crapat. Din punclul meu de vedere nu recomand.

                  Comment


                  • #10
                    Ai colegii MasterMario si Popeye_pmm in Bucuresti foarte onesti la preturi si priceputi!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Problema a fost catalizatorul ars (infundat) eu personal am ales sa il gauresc. Mii de multumiri colegului MasterMario, m-a ajutat foarte mult. Recomand tuturor cu caldura colaborarea cu dansul.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF