Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lichid servodirectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lichid servodirectie

    Salutare. As vrea sa schimb uleiul de la servodirectie. Acesta a capatat o culoare negricioasa si cred ca e momentul sa il inlocuiesc.
    Am un Mercedes C-Class C200CDI w203 din 2000 si voiam sa va intreb ce lichid recomandati. Eu din cate am cautat am gasit acest Febi pe care multi il lauda.
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    Voi ce parere aveti? Norma este MB345.0.
    Last edited by xk1daL; 04-11-2017, 15:12 PM.

  • #2
    Ia direct ulei OEM Mercedes!Te va scuti de batai de cap ulterioare.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Eu personal am luat febi si am schimbat , si din 2 in 2 ani am sa fac mereu schimbul tot cu febi calitate pret foarte bun ,parerea mea la cutia de viteze si diferential se merge pe ulei original dar in rest se poate pune si aftermarket.

      Comment


      • #4
        Voiam sa va mai intreb ceva. Pompa mea de ceva timp se aude. Scoate un fel de vajait. E de la lichidul uzat sau e pe duca?
        Si legat de norma, e buna norma MB345.0 pentru servodirectia mea?

        Comment


        • #5
          Ma scuzati de dublu post dar nu mai pot da edit. Vreau eu sa cumpar ulei hidraulic si sa merg la service sa-l schimb. Cum se spala instalatia la interior? Ma gandeam sa cumpar 2 litri de ulei, cu unul la spal instalatia, iar celalalt sa-l folosesc dupa la umplere.
          Voi cum procedati la schimbare?

          Comment


          • #6
            Da poti face asa cu 2 litri , procedura este simpla se scoate un furtun de retur si cu masina suspendata se ia de volan stanga dreapta , pe furtunul de retur va incepe sa iasa lichidul vechi in timp ce tu trebuie sa torni pe la busonul de umplere lichid nou , sa ai grija sa torni continu sa nu prinda aer pompa , cand incepe sa iasa curat uleiul de pe retur este schimbat . Dupa montezi la loc totul si pornesti motorul dar fara sa iei de volan ,il lasi 5minute sa mearga si faci nivelul in vas cu lichid de servo dupa gradatia jojei. Cat despre zgomot ,vei vedea dupa schimbarea uleiului e posibil sa dispara.

            Comment


            • #7
              Sincer si eu m-am gandit la zgomot ca ar putea disparea. Masina toata iarna a mers impecabil. Acum ma gandesc ca din cauza temperaturii mai crescute, lichidul e mai subtire si poate asta e cauza.

              @Jhonny9my lichidul pe care il folosesti tu, ce norma are?
              Last edited by xk1daL; 04-12-2017, 06:57 AM.

              Comment


              • #8
                Norma este 345.0 , eu am w204 dar e aceeasi norma.

                Comment


                • #9
                  pentosin chf11s (cel aprobat MB) se gaseste la emag si e un pic mai scump ca febi.
                  In felul asta poti dormi linistit noaptea stiind ca ai lichid identic cu cel original.
                  Sunt si alte alternative, dar pt 30lei iti faci de lucru degeaba.
                  Cel original e pe la 120 lei L, cam scump, in opinia mea.

                  De caraie si ai spuma in el poti incerca un experiment.
                  Torni peste nivelul max, DAR NU PUI capacul.
                  Daca tace, macar stii o treaba, ca pompa e ok, dar probabil ai aer pe undeva.
                  Evident, va trebui sa scoti surplusul.

                  Comment


                  • #10
                    De facut spuma nu face. Dar lichidul e negru si mi se pare mie, cam apos. Sincer sa fiu cred ca are mai mult de vreo 2 ani, daca nu ma insel, vreo 4.

                    Comment


                    • #11
                      lichidul de servo e apos si ar fi bine sa fie cat mai apos si la rece.
                      Cam aia e ideea la lichidul hidraulic.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF