Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

pompa apa w204 c220 2011

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pompa apa w204 c220 2011

    Buna ziua tuturor. Am facut revizia in urma cu cateva saptamani la reprezentanta (masina are acum 165000km) si i-am rugat sa imi spuna cam ce ar mai fi de facut la masina, daca mai are ceva probleme. Mi-au spus ca trebuie sa schimb pompa de apa. Am mai intrebat o cunostinta care are un service destul de ok si mi-a spus ca daca nu pierde antigel nu am de ce sa o schimb. Intrebarea este : pot fi si alte probleme la pompa de apa sau daca nu am pierderi sa o las in pace? Stiu ca la modelul acesta au fost probleme cu aceasta pompa insa nici nu as schimba-o aiurea. va multumesc anticipat pentru sfaturi

  • #2
    E o problema des intalnita la toata gama mercedes 2008-2011 , am inteles ca e din plastic si au renuntat la ele , dar cine stie.

    Am schimbat- o si eu la w204 , pe garantia extinsa, a inceput sa piarda brusc lichid de racire .
    Daca nu produce zgomote aiurea si daca nu are pierderi las-o in pace, ca e destul de scumpa , 1000 si ceva de lei , posibil mai mult....

    Comment


    • #3
      Cand o sa iti apara mesajul cu "check coolant" atunci te poti astepta sa iti fi picat pompa.

      Comment


      • #4
        mi-a aparut o singura data acel mesaj in bord insa am pus acest mesaj pe seama faptului ca in general tin masina in garaj, si in acea noapte am tinut-o afara(la -20C). Credeam ca am nivelul la minim si s-a contractat de la ger. Parca imi zicea sa verific nivelul. Am completat f f putin si de atunci nu am mai avut nici o problema. Pompa nu poate fi verificata sa se vada daca e ok sau nu? Daca ar fi stricata nu ar trebui sa imi apara ceva in bord? repet...totul e uscat pe langa ea si nu suna numic ciudat pe acolo

        Comment


        • #5
          Scoti capacul de la motor si te uiti cu atentie ,ca niste urme de rugina ...

          Comment


          • #6
            Pompa de apa are un rulment in ea...Nui musai sa piarda ca sa trebuiasca sa o schimbi.Daca crapa rulmentul e suficient sa produca daune.Deja trecut de 150000 personal cred ca sia facut viata.Repet parerea mea!
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              multumesc de sfaturi. Am sa o schimb. Problema e ca nu pot in urmatoarele 2 saptamani. Intrebarea e daca as putea circula asa inca 1000 km (adica astea 2 saptamani)? Nu am nici o eroare, masina merge perfect...ma gandesc ca pompa nu e defecta, functioneaza inca, doar ca ar trebui schimbata fiindca se poate strica. Sau exista posibilitatea sa fie stricata complet dar sa nu imi apara ceva eroare?

              Comment


              • #8
                Eroare pe bord sau pe tester , nu o sa ai niciodata pt pompa de apa.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by b97dmt View Post
                  Eroare pe bord sau pe tester , nu o sa ai niciodata pt pompa de apa.
                  Corect!
                  Poti asculta sa nu faca galagie.Si sa nu piarda.Daca nu face galagie si nu pierde mergi linistit!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc. Oricum deja mi-am facut programare pentru rezolvarea problemei.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF