Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consum enorm de mare la C200 K. W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum enorm de mare la C200 K. W202

    Buna ziua stimati colegi.

    Am un MB C 200 Kompressor W 202 din 1997 de 192 Hp si am un consum enorm de mare. 20 % in oras. Bujiile, filtrul de aer si benzina schimbat recent. Condus normal. In ulei nu intra benzina! Diagnoza efectuata pe Star fara erori.

    Ceva pareri?

  • #2
    Salut, ceva de genul patesc si eu, tot la un w202 dar c180. Am mers 768 km cu 67 de litrii, ceea ce mi se pare destul de mult, tinand cont ca 500+ km i-am facut pe autostrada, mers maxim 110km/h
    Vara trecuta fostul proprietar scotea consumuri mult mai bune, si nu pot spune ca mintea pt ca imi e prieten si eram cu el in masina cand mergeam colo-colo. Poate gasim o solutie...

    Comment


    • #3
      Cred ca 1997 e cu 2 sonde lambda . Chiar daca nu ai erori pe tester , valorile sondelor sunt bune ? Posibil la anul asta de fabricatie calculatorul sa nu stie sa genereze cod de eroare la sona lambda . Gazele de evacuare cum sunt , de obicei miroase a benzina nearsa pe esapament cand consumul este mare .
      Honda.

      Comment


      • #4
        Da, este foarte mult MS08MGZ. Eu mai am una din 96 tot 200 K. W202 doar de 182 de cai. In oras ies cu 9,3 - 10,6 % vara si 12,4 % iarna. In afara orasului cu 8,7 - 9,2 %! In oras este important ca sa nu cupleze compressorul! Sa chimbi vitezele inaitea cuplarii.

        Deci musai sa dam de problema ca consumul nostru este enorm de mare! Cea ce priveste sonda lambda numai una are. Masurat dupa Autodata este ok. Insa alte masurari nu au fost facute la el. Am sa merg chiar maine sa vedem gazele ce valori au, ca de mirosit nu miroase a benzina nearsa... dupa nasul meu... dar o sa vad maine. Sa stii ca m am gandit si eu ca sa schimb sonda, dar dupa cum am citit pe alte site uri ar putea fii si de la injectoare sau tragand aer fals pe undeva. Ca ma i am o problema care am si postat. Nu imi scade turatia asa cum ar trebui.

        Comment


        • #5
          Mie nu-mi sta relantiul cum trebuie. Cateodata ramane la 700, 800, 1000... Iar cateodata joaca intre 500-1100 rpm. Solutii ar fii clapeta acceleratie, cablu acceleratie, presiunea de la injectoare, bujii, pompa benzina etc, dar nu am bani momentan sa ma ocup de ele... Daca rezolvi ceva cu consumul sa ma anunti si pe mine. O seara buna!

          Comment


          • #6
            Verifica presiunea la injectoare s-ar putea sa ai probleme la unu din ele
            Minea Daniel

            Comment


            • #7
              Stai linistit ca nu este musai sa arunci banii pe geam! Trebuie luat totul de la capat! Cu putina rabdare se pot da de problema. Daca relantiul oscileaza in primul rand scoate si curata corpul clapeta detaliat, atat in interior cat si la exterior! Insa scoate borna de pe acumulator inainte sa decuplez mufa ce vine pe corp. Dupa ce ai curatat si le ai montat inapoi porneste motorul si daca tot oscileaza vezi daca si clapeta se misca un pic cand oscileaza relantiul. Se poate vedea si pe dinafara pe tija de clapeta. ,,To Be Countinued...,,

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF