Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Selector cutie viteza automata, va rog, pareri!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selector cutie viteza automata, va rog, pareri!

    Buna ziua! Stie cineva daca un selector pentru cutia de viteza automata trebuie "reprogramat" in momentul montarii? Se pare ca masina mea (Cclass 220,2006) are selectorul dus si as vrea sa achizitionez unul sh (cel nou este in jur de 1000 Euro), dar mecanicul la care am mers mi-a spus ca nu stie sigur daca merge deoarece ar trebui "reprogramat" si operatiunea costa destul de mult si ma apropii de valoarea de nou. Va rog, pareri!
    Last edited by Ana; 12-22-2016, 09:26 AM.

  • #2
    In selector nou pt W203 costa in orice reprezentanta 2200Lei+TVA si avand in vedere vechimea masinii poti primii o reducere de 17%.

    Daca pui seria de caroserie primesti cu siguranta mai multe amanunte, insa poti pune mai mult ca sigur unul din Dezmembrari fara nici o programare, daca gasesti compatibil.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc mult pentru raspuns! Domnul care a facut diagoza a spus ca singura eroare indicata ar fi "selectorul", dar ca lui nu prea ii vine a crede ca asta ar fi problema deoarece cat a stat la el, masina s-a comportat bine, nu a aparut nici o problema in a schimba vitezele si nici atunci cand a fost bagata in modul "P" sau "N". Din experienta dumneavoastra, avand in vedere ca figura s-a repetat a doua zi dupa ce am parasit atelierul, ce ar putea fi? Precizez ca in mers schimbarea vitezelor se face fara sa smunceasca, dar (nu mereu) cand parchez si incerc sa introduc in modul "P", maneta opune rezistenta si sunt nevoita sa o las pe "N" , sa opresc motorul si sa bag "la rece" in modul "P" si stiu ca aceasta manevra nu e tocmai ok. Totodata, la semafor, daca introduc in modul "N", in bord, nu apare schimbarea adica sunt tot in "D" desi se simte schimbarea prin sunetul motorului. Ierati-mi povestea lunga, dar am ceva indoieli in privinta diagnosticului pus de mecanic.Multumesc!

      Comment


      • #4
        Daca tija dinspre cutie nu a capatat vre-un joc sau cablul de blocare e la locul lui, diagnoza pare corecta.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Ai vreo eroare tip CAN?
          De regula ESM se poate repara in cele mai multe cazuri. Tia intrat apa pe undeva, condens sau umezeala?
          Se poate schimba si din dezmembrari fara probleme, in unele situatii este necesar sincronizare si recodare SCN. Sau pur si simplu nui faci nimic. Depinde de serie.

          Originally posted by Ana View Post
          Multumesc mult pentru raspuns! Domnul care a facut diagoza a spus ca singura eroare indicata ar fi "selectorul", dar ca lui nu prea ii vine a crede ca asta ar fi problema deoarece cat a stat la el, masina s-a comportat bine, nu a aparut nici o problema in a schimba vitezele si nici atunci cand a fost bagata in modul "P" sau "N". Din experienta dumneavoastra, avand in vedere ca figura s-a repetat a doua zi dupa ce am parasit atelierul, ce ar putea fi? Precizez ca in mers schimbarea vitezelor se face fara sa smunceasca, dar (nu mereu) cand parchez si incerc sa introduc in modul "P", maneta opune rezistenta si sunt nevoita sa o las pe "N" , sa opresc motorul si sa bag "la rece" in modul "P" si stiu ca aceasta manevra nu e tocmai ok. Totodata, la semafor, daca introduc in modul "N", in bord, nu apare schimbarea adica sunt tot in "D" desi se simte schimbarea prin sunetul motorului. Ierati-mi povestea lunga, dar am ceva indoieli in privinta diagnosticului pus de mecanic.Multumesc!

          Comment


          • #6
            Eu aveam indoieli asupra "diagnosticului", dar cred ca nu ar trebui. Si domnul care a facut diagnoza m-a intrebat daca am varsat apa sau suc, dar stiu sigur ca nu s-a intamplat asta. Intre timp am dus masina acasa pe platforma deoarece ieri nu mai schimba vitezele, ajungea acul turometrului la 3000 - 3500 si cam atat asa incat am preferat sa nu risc. Am discutat cu un prieten care a schimbat selectorul la un Grand Cherokee din 2003 cu motor de 2.7 si a zis ca nu a fost nevoie de nici o reprogramare ci doar a inlocuit selectorul si masina a plecat fara probleme. O sa mai fac o diagnoza ca sa fiu sigura ca de acolo pleaca problema si apoi vad daca gasesc un selector pe dezmembrari.

            Comment


            • #7
              Nu trebuie reprogramat nimic.Al inlocuesti si atit.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF