Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema ABS

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ABS

    Salutare!


    Proaspat posesor al unui W204 320CDI si in trecut al unui W210, am eu o problema cu ABS-ul, de cand am cumparat masina am luat-o cu 2 probleme:
    1- O scurgere de ulei care am rezolvat-o sper eu, de la racitorul de ulei.
    2- ABS-ul aprins in bord.

    Cei de la service-ul la care am fost cu masina mi-au schimbat sezorul dar problema inca a ramas. As dorii sa va intreb daca a-ti intampinat si voi problema asta si/sau cum a-ti rezolvat-o?
    Si daca aveti idee cat m-ar costa o diagnoza completa la reprezentata?


    PS: Imi cer scuze daca mai fac greseli de scriere, sunt nou pe forum si nu sunt obijnuit cu regula aceasta.

    Mutumesc,
    Andrei

  • #2
    Bine ai venit!


    Ce piese ai schimbat ot scurgerea de ulei si ce defect s-a constatat la ABS?

    E un subiect interesant, multi deja s-au lovit de problema cu scurgere de ulei la motorul 642 si destul de multi, mai noy au inceput sa aibe diverse probleme cu ABS la 204.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Initial tipul de la care am luat masina mi-a spus ca ar o problema la semeringul de palier, si el mi-a dat piesa originala sa ma duc sa o schimb direct insa dupa o verificare mai amanuntita la un alt service mi-au descoperit ca defapt curge mai de sus de la turbina, iar dupa ce au "dezbracat-o" cum trebuie au gasit ca e de la racitorul de ulei si toate garniturile care duc de aici.

      In schimb problema cu ABS-ul nu au reusit sa ii dea de cap. Nu prea am inteles tot dar mi-au dat de inteles ca sunt depasiti de problema ceea ce am apreciat ca au recunoscut si ca nu au incercat sa ma faca de bani inutil, de aceea mi-au recomandat sa ii fac o diagnoza completa.

      Comment


      • #4
        Racitorul de ulei se deformeaza in timp si nu mai asigura planeitatea necesara, astfel chiar daca i-ai schimbat cele doua garnituri in forma de '8' cu modelul nou ( vin unele mov in loc de cele rosii originale), tot s-ar putea sa mai curga.
        Un racitor nou, care desemenea vine imbunatatit, costa relativ putin,

        Asta daca nu ai adaugat silicon, atunci se schimba toata simptomatica...

        Pt ABS, poti incerca doar o diagnoza corecta (tester Star) si sa postezi aici eroarea - foto.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Am schimbat racitorul cu tot cu garnituri...

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF