Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caldura non-stop w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caldura non-stop w202

    Salutare,

    MB c180 w202 '95
    Baga caldura non-stop, chiar daca e oprit de la comanda din consola.
    Verificat:
    1. dual valve - par in regula, cand fac contact intre mufa si valve se aude acel click si se simte cum lucreaza electromagnetul. Le-am desfacut, sunt curate bec, garnitura e nitel invechita dar nu curge sau incurca ceva pe acolo. Tensiune am corect in mufa (un + pe mijloc si 2 - pe laterale)
    2. comanda din consola - desfacut, verificat vizual daca sunt intreruperi/arsuri pe circuit, rotitele lucreaza bine. nu stiu ce altceva as mai putea verifica.

    Aveti idee ce as mai putea verifica?

  • #2
    O problema gen am si eu. Pe laterale imi baga caldura iar pe mijloc aer rece, desi aleg sa dea caldura...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      la mine ii da-n blana cu caldura si pe laterale si pe central. Plus ca nu dezabureste corect geamurile din spate, trebuie sa las un geam nitel crapat sa ia si aer de afara

      Comment


      • #4
        Roni probabil trebuie sa înlocuiești consola de comanda aceeași problema asemãnãtoare am avut și eu și am înlocuit consola și MS08MGZ la tine cred ca nu ai ac și din cauza asta ÃŽți bagã aer rece pe jumãtate
        ____________________________
        Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

        Comment


        • #5
          Da, nu am ac.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Mersi pt sfat george4u.ma gandeam si la consola aia,o sa fac proba cu o alta sa vad daca e in regula.

            Comment


            • #7
              Salut la fel am patit si eu w202 diesel imi baga caldura tot timpul,am schimbat la fel ca si colegul consola si sa rezolvat

              Comment


              • #8
                Revin cu un mic update - din pacate nu consola pare sa fie de vina. Am probat cu una functionala si la fel, baga cald de te gasesc toti dracii. Acum, mai spune lumea ca sunt nu stiu ce clapete pe acolo prin bord care se poate sa se fi blocat. Aveti vreo sugestie? stie cineva despre ce e vorba?

                Comment


                • #9
                  Daca dual valvele inchid nu are cum sa ajunga apa calda in conductele din bord ca sa iti bage caldura. Verifica sa vezi daca chiar daca e oprita incalzirea ai apa calda pe conducte.

                  E simplu de verificat! Daca conductele sunt calde inseamna ca dual valvele nu opresc circuitul apei calde. Daca problema era inversa, adica sa nu ai caldura deloc, rezolvarea era si mai simpla: scoteai conurile din dual valve si avea caldura non-stop (cum ai de fapt si acuma).
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    La asta ma gandeam si eu cu dual valve. Dar nu stiu cum sa le verific altfel decat prin metoda scos/repus mufa electrica si sa auzi acel click. Sunt curate bec, ma gandeam ca poate sunt murdare si nu se inchid ok .... e clar ca apa calda trece in instalatie de vreme ce da cald in habitaclu, dar nu stiu de unde este problema

                    Comment


                    • #11
                      Pai ti-ai dat raspunsul singur: daca trece apa calda de dual valve chiar daca ele au "semnal" sa se inchida (si auzi mecanismul actionand) atunci e evident ca nu isi fac treaba cum trebuie. Mai mult, acele valve trebuie sa se deschida sau inchida treptat in functie de cum setezi tu temperatura de la rotita (sau display daca ai clima automata). Tu zici ca baga caldura full, deci sunt deschise la maxim...
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Am avut o problema similara doar cu una din cele doua valve, jumatate din grile bagau aer rece jumatate aer cald. Am dat jos de mai multe ori electrovalava aia si tot asa nu gaseam nimic in neregula. Am ajuns la concluzia ca din cauza caldurii o ciuperca din aia se dilata si nu revine in pozitia initiala. Am bagat ceva vaselina in toate orificiile alea si pe tijele alea de la ciupercute si de mai bine de un an nu am mai avut probleme.

                        Comment


                        • #13
                          florineasca, despre ce "ciupercute" este vorba? ma gandeam si eu ca e posibil sa lucreze doar o valva din 2, doar ca mie imi baga caldura pe tot bordul

                          Comment


                          • #14
                            "Cipercutele" alea sunt chiar valvele acelea conice care inchid-deschid circuitul de apa...
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Desfaci cu grija electrovalva aia, are vreo 5-6 suruburi cap torx parca si ai sa vezi despre ce e vorba. In rest cum zice Dan mai sus. S-ar putea sa ai surppriza sa gasesti ceva rugina pe tijele ce actioneaza acele valve asa ca un pic de smirghel foarte fin, cureti cu grija si bagi vaselina, apoi montezi cu grija pt ca sunt destul de sensibile valvele alea.
                              Last edited by florineasca; 01-03-2017, 14:47 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF