Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme turatzie w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turatzie w202

    Am o nedumerire, la C180 almeu, la liber acul turometrului imi sare de la 800 sa zic la 1100 si revine la pozitia initiala, dupa 1,2 sau 3 secunde.
    Am schimbat de curand filtrul de aer si ulei, ce problema ar putea sa fie?
    Este vorba de electronica sau sa schimb si filtrul de combustibil?, care a fost schimbat de 2 luni de zile.
    A mai intalnit cineva asa ceva asemanator?
    Astept o solutie.
    ____________
    W 201 190D
    W 202 C180 fosta masina

  • #2
    Salut. Nu esti singurul la problema asta. O am si eu. O varianta ar fi sa verifici vacumurile..se poate sa fie vreun furtun crapat si sa scada presiunea, fapt care afecteaza motorul. Asta am facut eu si s-a imbunatatit mult mersul motorului. Alta varianta e sa fie ceva legat de injectie (problema pe care o am in continuare) si la care nu m-as supara sa aud niste pareri. Spunea un nea mecanic ca poate fi ceva problema cu nush ce clapeta care daca e uzata face figuri. Nu ai probleme sa-ti ramana masina turata si daca o scoti din viteza?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Pana acuma nu am observat sa ramana masina turata dupa ce o scot din viteza. La tine cat timp ramane turata dupa ce o scoti din viteza. Azi nu am facut altceva decat sa stau cu ochii pe turometru si sa nu mai fiu atent la condus.
      ____________
      W 201 190D
      W 202 C180 fosta masina

      Comment


      • #4
        Cateva secunde (3-5) nu pot sa zic ca prea mult. Nu trebuie sa stai neaparat cu ochii pe turometru ca se simte cand schimbi viteza. Adica in momentul in care dai drumul la ambreiaj "musca". Senzatia e faina dar ma gandesc la saracu disc de ambreiaj. Nu se intampla tot timpul. Chiar in ultimul timp tot mai rar...poate s-a obisnuit cu mine.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Nu turometrul e de vina, ci corpul clapeta. Se demonteaza, se curatza, iar daca problema persista, se inlocuieshte.

          Comment


          • #6
            Doc daca poti veni cu niste completari de genul "pe unde se gaseste acest corp clapeta" mie personal mi-ar prinde foarte bine. Luni merg cu masina la RAR si as avea timp sambata sa ma uit la treaba aia. Poti sa-mi dai te rog niste detalii. Mi-a mai zis cineva ceva despre "clapeta" magica dar nu stiu pe unde zace. Ti-am trimis mai de mult un PM dar... . De asta te intreb si acum. Multumesc mult.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Corpul clapeta este toata cacanaria de vine in capul galeriei de admisie, adica unde se leaga cablul de acceleratzie, unde vin toate vacuumurile, de unde pleaca matzele alea electrice de se cheama asistari... E o chestie mare, pe care nu are cum s-o rateze nimeni care salta o capota la o mashina prevazuta cu motor M111. Se prinde pe galerie cu 4 shuruburi imbus, insa nu ash zice s-o dea jos de acolo decit unu care mai shtie cu ce se maninca. Decit s-o demonteze careva care nici macar nu shtie de unde s-o ia, prinzindu-si ulterior urechile pe acolo, mai bine s-o faca unul priceput. V-am mentzionat treaba doar cu titlu informativ, piesa in sinea ei este destul de sensibila, deci copitele neavizate nu au ce cauta acolo.

              Comment


              • #8
                Multumesc mult de raspuns. O sa incerc sa gasesc niste "copite avizate" .
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Am verificat si eu furtunele de vacum de la motor dar nu am gasit nici o problema.
                  Nu are cineva o schema cu corpul clapeta? Ma mananca labuta sa-l desfac, dar mi-e frica sa nu stric mai mult decat este.
                  Astept pareri.
                  ____________
                  W 201 190D
                  W 202 C180 fosta masina

                  Comment


                  • #10
                    Ar fi interesant daca ar avea cineva. Daca primesti te rog sa-mi dai si mie schema.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Si la mine se auzea fasait in dreptul butonului de faruri. La mine problema a fost un racord rupt la farul din dreapta. Acolo este o piesa ca un T in care un capat se duce in far, un capat se duce la celalt far iar celalt capat pleaca in interiorul masinii(probabil spre butonul de faruri)
                      Verifica racordurile de la faruri sa vezi daca-s ok, ala de la farul din dreapta l-am vazut rupt si la un alt C180

                      Comment


                      • #12
                        Si la mine a fost rupt un racord dar nu cel care trece si la farul din stanga ci cel care se opreste in far...la mine erau doua furtunase, si la fel se auzea fasaitul in bord. Pe langa a mai fost unul cu problema, si anume cel ce intra in galeria de admisie.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF