Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Regulator tensiune alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulator tensiune alternator

    Salutare,prieteni! Indraznesc sa va deranjez cu o problema pe care am observat-o cam acum o luna de zile. Masina este un W203 C180k din 2003.Dupa ce pornesc masina,timp de vreo 2 minute se observa cum palpaie lumina la plafoniera si farurile,apoi se stabilizeaza.In momentul in care apas acceleratia,pe loc sau in mers,apar din nou aceste fluctuatii vizibile la plafoniera si la faruri.Am intrat in meniul secret unde la ralanti am in jur de 14V iar in sarcina ajunge in jur de 14.9 V.Eu suspectez regulatorul de tensiune ca ar fi defect.Problema este ca nu reusesc sa identific corect piesa deoarece alternatorul nu are niciun cod pe el,banuiesc ca este reconditionat.Va rog daca ma puteti ajuta cu un cod de regulator care a fost montat pe modelul acesta de masina.Serie sasiu: WDB2030461F489937.Va multumesc!

  • #2
    Ceau,

    regulatorul de tensiune este 003 154 40 06, pentru alternator varianta Valeo.
    Asta ai avut pe masina sau chiar este.

    Bafta.

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos pentru promptitudine!

      Comment


      • #4
        Aveti idee ce regulatoare aftermarket sunt compatibile cu acest cod? Pe original costa in jur de 600 lei.De banii astia imi iau alt alternator nou.Multumesc!

        Comment


        • #5
          Am gasit ceva pe net de la AS-PL cod ARE 3034 . Pare acelasi lucru cu originalul.Ideea este ca la toate magazinele de piese auto ca si compatibilitate imi gasesc decat pe original.Cred ca ultima solutie este sa dau jos alternatorul si sa ma duc cu regulatorul la magazin.Comand ceva asemanator si il confrunt cu cel de pe masina.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Nu ai incercat la dezmembrari sa vezi cat este un alternator ?? mai mult de 400 lei nu cred ca este.

            Comment


            • #7
              O sa incerc si varianta asta! Am sperat ca poate voi gasi vreun regulator aftermarket la un pret ok!

              Comment


              • #8
                Aveti idee daca masina suporta si alternator Bosch? Stiu ca unele modele vin cu Bosch din fabrica.Este vreo diferenta la conectori?

                Comment


                • #9
                  Am gasit un alternator s.h. Valeo Cod A2711540902. Imi poate confirma cineva daca se potriveste pe Mercedes C180 kompressor 2003?Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sofo_bogdy View Post
                    Aveti idee ce regulatoare aftermarket sunt compatibile cu acest cod? Pe original costa in jur de 600 lei.De banii astia imi iau alt alternator nou.Multumesc!
                    Ai gasit cam scump, original in reprezentanta la AutoK 0031544006 este 457 lei

                    Comment


                    • #11
                      Apropo de compatibilitate, astazi am gasit intr-un alternator Hela un regulator Bosch care merge foarte bine, deci... se cam potrivesc intre ele. Daca erai din Bucuresti ti-l dadeam sa-i faci o proba
                      Last edited by JustinCase; 10-03-2016, 02:10 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Am achizitionat un alternator sh Valeo cu codul postat mai sus. Astazi o sa - l ridic de la curier si sper sa se potriveasca.

                        Comment


                        • #13
                          Astazi am inlocuit regulatorul cu unul aftermarket.Farurile nu mai palpaie,incarcarea este in jur de 14,4 v si nu mai oscileaza insa imi aprinde eroare in bord cu battery/alternator visit workshop si bateria rosie.Am inteles ca e posibil ca regulatorul sa nu fie recunoscut de calculatorul masinii deoarece Mercedes a pus o protectie pe care o au doar regulatoarele O.E.M si doar ele sa fie recunoscute.Aveti idee de asa ceva?

                          Comment


                          • #14
                            Protectie pe regulator nu am auzit pana acum dar vazut spre exemplu pe alternator oem Bosch cu regulator Bosch sa se puna la relaratie regulator Valeo fara cod MB cumparat ca piesa dintr-un magazin oarecare si merge fara probleme...
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Am inteles ca e posibil sa fie o problema de comunicare intre Ecu si regulator.In afara de eroarea din bord masina merge perfect,14,4 v la ralanti,14,4v in sarcina,farurile nu mai palpaie.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF