Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Injector defect w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injector defect w204

    Salutare de vreo 2 saptamani masina tremura la relante,dupa o diagnoza injectorul nr.4 e mort.Din cate am vazut pe tester celelalte injectoare la minim aratau 220bar iar numarul 4 arata 1bar,ce imi convine sa fac ?Sa caut doar 1 sa il inlocuiesc (varianta cea mai ieftina)sau sa le dau jos si sa le trimit la revizionat pe toate?

  • #2
    Daca ai delphi nu e chiar asa simplu pentru ca ele au un cod pentru corectie si nu prea ai pe nimeni prin tara si nici in Italia nu am gasit sa le revizioneze ai apoi sa ii dea noul cod de corectie.Citeste topicul meu cu probleme injector si esp w204 tot in sectiunea probleme tehnice clasa c.In ce zona esti in Italia?Cu ce tester ai facut diagnoza?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Da e delphi (acelasi lucru mia zis si omul ca nu se pot reviziona,dar am zis ca poate exista totusi) am gasit pe germania refacute la 140 euro.Mia zis ca de mil cumpar eu el imi scrie codul sa mil recunoasca si de am noroc e totul ok (bine ar fi sa fie schimbate toate 4 dar sunt scumpe) injectorul iese usor caci lam scos afara sa iau codul bine de pe el,deci nu ar fi o problema schimbatul.p.s sunt din zona torino si testul mi la facut o firma ce face doar programari de softuri (nu fac nimic mecanic) se numeste ABBSPORT parca

      Comment


      • #4
        AB SPORT mai exact

        Comment


        • #5
          Eu zic sa faci diagnoza cu Star in prmul rand.Ai cumva OM646?Eu am deja experiente si mai neplacute.Trebuie sa schimbi garnitura de cupru de fiecare data cand il dai afara si sa il dai cu pasta alba lentru injectoare altfel o sa sufle..Nu are cum sa aibe doar un bar presiune ca altfel ar merge in 3.Lasa diagnozele universale sau de programat softuri tuning ca o sa ai numai dureri de cap.Daca vrei ai numarul meu la profil sunama si te mai pot indruma cu una alta.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Pai merge deja in 3 deoarece tremura toata (se misca toata masina ) asta doar la minim in rest merge bine doar ca se regenereaza dpf mereu de cand problema cu injectorul.Am facut testul la respectivul pentru ca era cam unicul deschis in perioada asta,si la mercedes nu merg deoarece am esperienta negativa din trecut

            Comment


            • #7
              Pai cum adica merge in 3 doar la relanti?Si in rest bine ce vrei sa zici cu asta?
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Totul a inceput acum o luna de cand a inceput sa se regenereze DPF-ul des dupa a inceput sa tremure si sa fluctueze turometrul la minim (si sa tremure masina la relanteu) de tras trage si nu scoate fum deloc.La diagnoza mia gasit acel injector si valvola regulatore presiune reil plus filtrul plin (valvola regulatoare reil mia zis ca poate fi din cauza injectorului,acum cine stie) se poate sa fie doar din cauza la reil??

                Comment


                • #9
                  Si inca ceva,atunci cand intra in regenerare DPF-ul motorul merge rotund nu mai fluctueaza la relante si masina nu mai tremura

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF