Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cu filtrul DPF W204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu filtrul DPF W204

    Salut, am un c200 w204 2011,si am probleme cu filtrul DPF nu facea regenerarea si intra in modul avarie . La mercedes nu au rezolvat problema desi am fost de cateva ori la ei, au regenerat filtrul au resoftat dar la cateva zile intra in modul avarie. Au schimbat si un senzor de presiune, mergea un timp ok dar problema revenea de fiecare data. Am fost cu ea inclusiv la un service in Suedia, acolo au resoftat si regenerat si a mers bine cam 6-7 luni. Pana zilele trcute am mers cu ea asa, adica intra in modul avarie, tinea cateva zile dar pe urma isi revenea pentru alte cateva zile. Cei de la casa auto mi-au spus la revizie ca a intrat motorina in ulei din cauza ca masina incerca prea des sa faca regenerare. M-am decis sa merg cu ea la un tunner la care mai facusem modificari la alte doua mercedesuri, modificarea a constat in a schimba din 200 in 220 si anularea filtrului dpf. Dupa operatia asta am fost la un service pentru a scoate ceramica de la filtru. Acum problema e ca scoate fum gri-albastru si are un miros puternic de motorina. Fum scoate doar la ralanti si nu tot timpul.
    Dupa ce am vazut ca scoate fum am fost la Master Mario si a descoperit ca softul a fost doar pacalit. Apare eroare cu presiune prea mica si filtru infundar 150%. dar nu se mai aprinde martorul in bord.

    Va rog sa ma sfatuiti la urmatoarele intrebari:
    Se poate rezolva problema cu fumul albastru?
    Ce ma sfatuiti sa fac, sa montez alt filtru si sa revin la softul initial?
    Sincer sa va spun, daca rezolv problema cu fumul si mirosul excesiv nu as mai investi banii in alt filtru.
    Multumesc!

  • #2
    Originally posted by robert_chiser
    M-ar interesa parerea ta si eventual ajutorul tau in problema cu filtrul Dpf pe care o am. Multumesc, astept un nr de tel in cazul in care ma poti ajuta.
    Problema a ramas nerezolvata, chiar daca ai scos filtrul.
    Mai mult acum ai un soft eronat, nu se poate face 220 din 200 fara a doua turbina....

    Rutina pt regenerare a ramas, dupa cum ai scris, astfel motorina in exces se scurge pe langa segmenti si ajunge in baia de ulei unde dilueaza uleiul. Uleiul diluat se arde si de aici fumul si restul.

    Daca nu ai fi stiut ca majotitatea celor care elimina dpf o fac doar la misto, poate ai fi putut da vina pe tuner ca s-a apucat sa tuneze o masina defecta.

    Ni iti ramane decat sa dai teapa primita mai departe sau sa pui totul la loc si sa repari masina.
    Last edited by cl600; 08-25-2016, 22:56 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Softul de la 200 la 220 ma indoiesc ca s-ar putea pune doar prin calibrare, fara a se rescrie calculatorul jos, iar daca discutam de senzori in plus, mai mult ca sigur pe hardware, ECU-ul dintre masini e diferit, deci s-a facut o porcarie la plesneala.
      DPFul se anuleaza citind softul de pe masina respectiva si se modifica astfel incat se opreste procedura de regenerare, se reseteaza gramaj cenusa etc.
      Problema cu fumul, poate avea 2 explicatii :
      1. E ceva problema la injectie, injectoare, egr, debitmetru etc, o aveai si inainte, doar ca nu observai treaba asta din cauza ca filtrul era pe masina si masina nu scotea fum ca era retinut in filtru, ceea ce ti-a si blocat filtrul de particule in final.
      2. Nu e ok anulat din soft filtrul, procedura de regenerare nu e oprita si masina se regenereaza.
      Putina lume face DPF off cum trebuie la W204 din 2011. Daca erai din Timisoara, ti-l rezolvam eu.
      Recomand o vizita la colegii din Bucuresti, care o sa iti lucreze pe softul original al masinii si macar o sa ai anulat corespunzator filtrul si nu te pui sa dai bani degeaba pe senzori, reconditionat injectoare si alte balarii, http://www.anularedpf.ro/contact/
      | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

      Comment


      • #4
        Cel mai bine e sa folosesti motorina buna ( scumpa). De ce ? Aceasta nu face funingine. Simplu.
        CR- urile nu sunt motoare de turatie, ba din contra. Poti merge infinit subturat, motorina de calitate arde curat.
        Explicatia mi-a fost data de ingineri de la Midocar si Autoklass

        Simplu, tipic german
        Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

        Comment


        • #5
          Am un C200CDI, are 80000 km si am sesizat ca a inceput sa faca regenerare mai des ca de obicei.
          Deocamdata nu se aprinde nimic in bord, dar ma gandesc sa nu se infunde si sa am probleme pe viitor.
          Vroiam sa va intreb cum as putea ajuta filtrul prin stil de condus, ce motorina sa folosesc si de la ce furnizor?
          De multe ori opresc motorul in timpul regenerarii, e grav?

          Comment


          • #6
            In primul rand NU mai opri motorul cand a inceput regenerarea. Masina in functie de cat combustibil ai in rezervor , cat ai mers in trafic urban face regenerari . Tu opresti motorul si ea reia procesul cand se indeplinesc conditiile .
            La mine face regenerarea la fix 250 km , deoarece merg in trafic urban si la 500 km cand merg la extraurban.
            Cand a inceput regenerarea de obicei ies un pic pe A1-A2 si merg cu ea in jur de 40 km , la un regim de 100-120km/ h.
            Motorina trebuie sa fie peste jumatate in rezervor , in general iti recomand OMV , Rompetrol sortimentul mai scump.

            Daca opresti motorul cand face regenerarea , uleiul se dilueaza isi pierde propietatile si se amesteca cu motorina si o sa observi ca ai peste maxim nivelul la ulei .

            Comment


            • #7
              Cam cât dureazã o regenerare? Eu fac cca. 50 km zilnic in oraș, asta ar însemna cam la 5 zile sa se regenereze. E cam nasol sa stau dupã ea...

              Comment


              • #8
                20-30 km max , in jur de 30 minute la relanti.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF