Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Missfire cilindru 3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Missfire cilindru 3

    Salut,
    am un C200 kompressor de 1.8, 163 HP si am o problema in sensul ca pe cilindrul 3 apare missfire iar dupa 20 secunde ECU taie acel injector sa previna defectarea catalizatorului.
    am schimbat : bujiile si bobinele si nimic, am schimbat injectoarele si nimic.
    am fost la MB Chitila acum 1 saptamana, mi s-a spus ca e sonda lambda. am inlocuit si acea sonda ( cea inainte de catalizator) si cea de dupa catalizator preventiv si nimic, la fel.
    cand am schimbat injectoare cam 20 minute a mers perfect, pe tester a dat 2 missfire in 20 min, iar acum dupa o perioada in 20 secunde da 100 missfire si taie injectorul. daca o pornesc si merg cu ea merge perfect. la relanti apare missfire pe cilindrul 3 si nu ii pot da de cap. O fi ECU, vre-un fir. daca era MAF ul faceau toate 4 urat. Am schimbat si filtru benzina, i-am pus si in aditiv dar nimic.
    Ma poate ajuta cineva ?
    Last edited by lucian_C200; 07-20-2016, 09:43 AM. Reason: ,

  • #2
    Cauta pe forum, sunt cateva posturi bine documentate despre motorul OM271, despre problemele cu distributia, pinioane, etc.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Pentru inceput verifica toate traseele de vacuum! Daca are EGR poti incerca sa il blochezi.
      Apoi vezi de un test de compresie.
      Sau macar uite-te cu un endoscop in cilindrul 3 comparativ cu ceilalti. Sa nu fie mult mai murdar sau mult mai curat (garnitura de chiulasa)
      (Poti cumpara un model ieftin cu vreo 20$ de pe ali express).

      Ce valori ai la LTFT ? (Long term fuel trim) Ideal e <5%. Eu rar l-am vazut sa fie peste 2%.

      Injectoarele nu prea au cum sa fie din moment ce le-ai schimbat. Slabe sanse sa fi nimerit unul cu bube tot pe cilindrul 3.
      Daca vrei sa fii impacat schimba injectorul 3 cu 1 si vezi daca nu cumva se schimba si problema.

      Ce legatura are sonda lambda cu misfire doar pe cilindru 3?
      Ce ai spus despre debitmetru se aplica si la sonda lambda. Daca era aia facea la toate.
      Pacat ca ai dat banii pe una noua, in special cea de dupa catalizator care are o influenta minora in functionare.
      Si pacat ca te-a sfatuit asta un dealer MB!
      In general orice problema grava de functionare legata de sonda lambda trebuie sa se rezolve prin deconectarea ei.
      Idem pt debitmetru sau alti senzori.
      Motorul va merge cu un set de parametri standard. Nu va functiona optim, dar va functiona decent, nicidecum in 3 pistoane. Daca nu, problema e in alta parte!

      Filtrul de benzina/regulatorul de presiune/pompa se verifica simplu cu un manometru. Daca mentine presiunea specificata si la relanti si in sarcina e bun, fara discutii.
      Eventual ii gatuiesti returul pt scurt timp, sa vezi ca pompa e capabila sa urce presiunea.
      Il schimbi doar daca era f vechi.

      In general nu te repezi sa inlocuiesti piese pana cand nu identifici problema.
      Puteai sa economisesti o groaza de bani schimband piesele intre ele, sa vezi daca se muta problema de pe un cilindru pe altul.

      Comment


      • #4
        Originally posted by eri_piso View Post
        Pentru inceput verifica toate traseele de vacuum! Daca are EGR poti incerca sa il blochezi.
        Apoi vezi de un test de compresie.
        Sau macar uite-te cu un endoscop in cilindrul 3 comparativ cu ceilalti. Sa nu fie mult mai murdar sau mult mai curat (garnitura de chiulasa)
        (Poti cumpara un model ieftin cu vreo 20$ de pe ali express).

        Ce valori ai la LTFT ? (Long term fuel trim) Ideal e <5%. Eu rar l-am vazut sa fie peste 2%.

        Injectoarele nu prea au cum sa fie din moment ce le-ai schimbat. Slabe sanse sa fi nimerit unul cu bube tot pe cilindrul 3.
        Daca vrei sa fii impacat schimba injectorul 3 cu 1 si vezi daca nu cumva se schimba si problema.

        Ce legatura are sonda lambda cu misfire doar pe cilindru 3?
        Ce ai spus despre debitmetru se aplica si la sonda lambda. Daca era aia facea la toate.
        Pacat ca ai dat banii pe una noua, in special cea de dupa catalizator care are o influenta minora in functionare.
        Si pacat ca te-a sfatuit asta un dealer MB!
        In general orice problema grava de functionare legata de sonda lambda trebuie sa se rezolve prin deconectarea ei.
        Idem pt debitmetru sau alti senzori.
        Motorul va merge cu un set de parametri standard. Nu va functiona optim, dar va functiona decent, nicidecum in 3 pistoane. Daca nu, problema e in alta parte!

        Filtrul de benzina/regulatorul de presiune/pompa se verifica simplu cu un manometru. Daca mentine presiunea specificata si la relanti si in sarcina e bun, fara discutii.
        Eventual ii gatuiesti returul pt scurt timp, sa vezi ca pompa e capabila sa urce presiunea.
        Il schimbi doar daca era f vechi.

        In general nu te repezi sa inlocuiesti piese pana cand nu identifici problema.
        Puteai sa economisesti o groaza de bani schimband piesele intre ele, sa vezi daca se muta problema de pe un cilindru pe altul.
        Multumesc pentru sfaturi.
        am fost la un alt mecanic si mi-a luat compresia. pe toti cilindri am 12 bari pe 3 am 9 bari.
        Acum banuesc ca sunt supapele sper. Oricum nu are cale mecanicul si nici nu a gasit.

        Comment


        • #5
          am atasat pozele de la compresie
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Daca suspectezi segmentii poti sa picuri niste ulei in cilindru. si sa repeti testul.
            Daca ti se remediaza compresia atunci e de la etansarea cilindru-piston.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF