Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

oscilatii turometru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asa patesc si eu ca si CostinCOD,la un w203 c200cdi 2006,in plus apare un miros de gaze in masina,doar cand se manifesta ciudat.Daca o opresc si o pornesc isi revine pentru cateva secunde apoi iara incepe si face asa,cat are chef sau pana o opresc si o las nepornita mai mult timp.Am observat ca face asa dupa ce parcurg aprox 40-50 km,indiferent de cata motorina am in rezervor.Pe tester nu am nimic.

    Comment


    • #17
      DACa ai miros de gaze in habitaclu verifica saibele de cupru de la injectoare imtai.Pentru restul vezi valorile reale si o diagmoza cu Star.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        @Andreifp, si eu simt gaze dar nu mereu...
        @broscuta, eu am schimbat saibele saptamana trecuta si tot face asa, scapa presiune pe la saibele alea, au schimbat si suruburile.

        Comment


        • #19
          Multumesc de sfat @broscuta2001.M-am tot gandit ca poate e dpf ul,ca intra in regenerare,dar am facut diagnoza si apare ultima regenerare acum aprox.100k.Habar nu am..ma scoate din minti,ii scade si puterea,da se se inece la schimbarea din 1-2,motorul are alt sunet,acceleratia e greoaie,daca tin acceleratia la 2000 de ture,cu masina pe loc,turometrul coboara pana 1500-1600 urca la 1800,apoi la 2000, scade la 1600 si tot asa,eu tinand acceleratia nemiscata si nici nu ma limiteaza in limp mode cand face asa.Daca o opresc si o pornesc si tin la fel acceleratia,sta nemiscat turometrul pe 2000 sau pe cat sta,nu se mai oscileaza 1 minut sau poate nu mai face asa toata ziua sau incepe sa faca imediat dinnou.Am observat de mai multe ori, dupa ce am pornit o dinnou,din mers normal la relanti,s-a scuturat masina si in acelasi timp turometrul a oscilat putin,eu stand pe loc fara sa apas acceleratia si a inceput sa aiba iarasi simptomele de mai sus.Motorul se aude mai cloncanit.
          Last edited by andreifp; 11-03-2016, 22:15 PM.

          Comment


          • #20
            Vezi sa nu le fi pus invers saibele.Si se da si cu pasta pe injector.(pasta alba pentru injectoare de la MB costa ~18 euro borcanelul).Suruburile vin si ele stranse cu simt de raspundere.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Originally posted by broscutza2001 View Post
              Vezi sa nu le fi pus invers saibele.Si se da si cu pasta pe injector.(pasta alba pentru injectoare de la MB costa ~18 euro borcanelul).Suruburile vin si ele stranse cu simt de raspundere.
              Mai exact 7Nm dupa care 90°
              Das Beste oder Nichts !!!

              Comment


              • #22
                Spun ceea ce mi s-a spus in Service la colegul CL600.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #23
                  Uitati cum face la cald.. cand e rece scade pana la 600 rpm...

                  Idei careva ?

                  Comment


                  • #24
                    O scanare ai facut la masina ? Ceva erori ?

                    Comment


                    • #25
                      Dap, nicio eroare.

                      Comment


                      • #26
                        Si la mine face la fel,initial am crezut ca este un fel de economy mode,pentru ca dupa ce calc ambreiajul urca din nou la 800rpm,problema este ca nu face mereu asa ,aproape in 70 la suta din cazuri,singura anomalie este un senzor pe evacuare care face figuri cand si cand.

                        Comment


                        • #27
                          Senzor pe evacuare? Ce treaba are ambreiajul cu senzorul ala? Si eu am crezit ca e un economy mode.. nu stiu ce sa mai cred..
                          Ai un cod de eroare la acel senzor? Ceva detalii ?

                          Comment


                          • #28
                            Daca la apasarea ambreiajului urca turatia relantiului cred ca este normal,senzorul care da intermitent la mine este pana in catalizator ,costa 800 de lei si daca da intermitent cand vrea el nu l-am schimbat pentru ca la masina asta daca esti perfectionist innebunesti la cate probleme da cand vrea si cum vrea.Atunci cand am luat-o avea 4000 km si imi era drag sa ii descopar secretele,de aici si concluzia cu apasarea pedalei ambreiajului si introducerea in treapta 1.La mine mai fluctueaza si relantiul cateodata,in sensul ca ba coboara la 600 se ridica la 800 si as da vina pe acel senzor care da eroare cand vrea el.Si inca ceva,dupa vin-ul masinii poti afla daca e cazul sa faci update la cluster,la mine nu a fost cazul pentru ca am fost la reprezentanta.

                            Comment


                            • #29
                              Cel mai simplu era pus Star pe masina si luate toate valorile si toti senzorii la rand...Eu cam asa procedez.Pierzi timp mult dar rezultatele apar!Fiecare masina se manifesta altfel si defectele pot fi diverse de asta doar o scanare dupa coduri de eroare cum fac majoritatea mesterilor si apoi spun ca lasa ca asa e facuta sa mearga...
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #30
                                Să-l am revenit după o perioada, deci problema cu oscilația la acul turometru am rezolvat-o, la reprezentanta Mercedes Belgia mi-au recomandat sa folosesc un produs de curățat injectoare de la ei, am plătit 15 euro nu știu exact numele produsului, dar in 2 zile de la folosința a revenit totul complet nu mai oscilează deloc si pornește perfect, ,recomandarea lor sa folosesc aditivul odată la 2-3 plinuri, deoarece e problema motorina, problema des întâlnita la Mercedesuri in Belgia, deci după mai bine de o luna de la folosirea produsului, totul e încă ok, fără gram de oscilație la ac sau motor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF