Va salut.
Iarna trecuta am experimentat un fenomen ciudat la masina mea, si abia acum mi-am dat seama ca poate asta a dus la aparitia problemei mele.
Povestea este cam asa :
-necunoscator fiind, dupa ce un prieten a ramas fara baterie intr-o dimineata la un audi a4 2.7tdi, am mers sa il ajut dandu-i curent de la masina mea...dar aici intervine prostia mea, si i-am dat curent de la bateria mica (auxiliara) din portbagaj (fiind primul meu mercedes chiar nu stiam ca aia e o baterie slaba). A reusit sa porneasca masina, toate bune si frumoase, am montat capacul la loc... etc etc... dupa cateva zile am lasat masina sa stationeze cu motorul pornit cateva minute cat am stat de vorba cu un prieten si cand am decis sa plec am gasit pe bord semnul ROSU al BATERIEI fara vreun alt mesaj. Am oprit motorul, l-am pornit din nou si spre surprinderea mea mesajul a disparut fara sa fac ceva. Chestia asta s-a repetat pana in prezent de 3 ori (DOAR CU MASINA STATIONATA DUPA UN DRUM RELATIV LUNG) insa de atunci din iarna servodirectia este foarte intarita.
Intrebarea mea este urmatoarea : Aceste doua fenomene pot avea legatura intre ele ? Daca da, ce ma sfatuiti sa fac ?
Iarna trecuta am experimentat un fenomen ciudat la masina mea, si abia acum mi-am dat seama ca poate asta a dus la aparitia problemei mele.
Povestea este cam asa :
-necunoscator fiind, dupa ce un prieten a ramas fara baterie intr-o dimineata la un audi a4 2.7tdi, am mers sa il ajut dandu-i curent de la masina mea...dar aici intervine prostia mea, si i-am dat curent de la bateria mica (auxiliara) din portbagaj (fiind primul meu mercedes chiar nu stiam ca aia e o baterie slaba). A reusit sa porneasca masina, toate bune si frumoase, am montat capacul la loc... etc etc... dupa cateva zile am lasat masina sa stationeze cu motorul pornit cateva minute cat am stat de vorba cu un prieten si cand am decis sa plec am gasit pe bord semnul ROSU al BATERIEI fara vreun alt mesaj. Am oprit motorul, l-am pornit din nou si spre surprinderea mea mesajul a disparut fara sa fac ceva. Chestia asta s-a repetat pana in prezent de 3 ori (DOAR CU MASINA STATIONATA DUPA UN DRUM RELATIV LUNG) insa de atunci din iarna servodirectia este foarte intarita.
Intrebarea mea este urmatoarea : Aceste doua fenomene pot avea legatura intre ele ? Daca da, ce ma sfatuiti sa fac ?
Comment