Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se mai tureaza/nu mai functioneaza kick down

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se mai tureaza/nu mai functioneaza kick down

    Salutare!
    Am o problema la care nu prea gasesc rezolvare, poate ma ajuta careva. La un moment dat motorul nu se mai tura peste 3000 de ture iar kick down ul nu il mai lua, cand ma apropiam de senafor si reduceam viteZa pana la oprire imi dadea un mic soc. In urma testarii am schimbat senzorul de suprapresiune aer, senZorul de gaze de la filtrul de particule si curatarea mufelor de la calculator si senzori. O perioada (1-2 sapt.) a mers pana aZi cand a inceput sa imi faca la fel, nu mai primeste kick down si turatia e max 3000. Daca opresc si pornesc motorul isi revine dar dupa cativa km iar face. Este vb de un c200 diesel w204 din 2011. Multumesc!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    Salut!
    1-Mergi la o diagnozã, pe un tester Star.
    2-Folosește funcția ,,Cãutare,, pentru cã s-a mai discutat despre aceastã problemã și eventualele rezolvãri.

    P.S. Încearcã sã rezolvi problema cu litera mare ,,Z,, la mijloc de cuvînt.
    Coadă

    Comment


    • #3
      Am fost..cum am si scris..am schimbat senzorii respectivi si tot la fel face. Nu am gasit nimic legat de acest subiect la "cautare". Cand scrii repede asa se intampla..important e sa ne rezolvam problemele masinilor..


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Testarea s-a facut cu Star?
        Tu ai schimbat senzori , socul poate fi din cutie .
        Masina intra in limp mode , sigur ai o eroare stocata.

        Comment


        • #5
          Da, cu Star dar si inainte de a schimba senzorii acestia imi facea la fel si dupa inlocuire a mers perfect masina..pe tester senzorii astia ii da..voi mai pune iar testerul sa vad ce mai apare..


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Posteaza erorile, e destul de rar intalnita situatia in care trebuie schimbati ambii senzori.

            Pt fiecare dintre ei - contrapresune si presiune diferentiala - exista cate o reparatie electrica care trebuie facuta la instalatie, daca nu a fost facuta deja.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Se pare ca este mufa de la senzorul de presiune diferentiala..a dat eroare doar pe acel senzor si dupa ce a miscat-o un pic totul a mers bine..am comandat-o si dupa ce o inlocuiesc sper sa scap definitiv de aceasta problema.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Poza cu mufa

                Originally posted by raspaq2000 View Post
                Se pare ca este mufa de la senzorul de presiune diferentiala..a dat eroare doar pe acel senzor si dupa ce a miscat-o un pic totul a mers bine..am comandat-o si dupa ce o inlocuiesc sper sa scap definitiv de aceasta problema.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Salut,

                Aceiasi problema o am si eu la un Mercedes M Class 250 Bluetec din 2012. Stiu ca poate difera asezarea motorului dar ti-as fi foarte recunoscator daca ai posta o poza cu mufa respectiva. Macar sa-mi fac o idee cum arata si unde as putea s-o localizez. Multumesc anticipat. Drumuri bune!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by okydedrak View Post
                  Salut,

                  Aceiasi problema o am si eu la un Mercedes M Class 250 Bluetec din 2012. Stiu ca poate difera asezarea motorului dar ti-as fi foarte recunoscator daca ai posta o poza cu mufa respectiva. Macar sa-mi fac o idee cum arata si unde as putea s-o localizez. Multumesc anticipat. Drumuri bune!
                  La ML W166, de cele mai multe ori, conectorul de la senzorul de presiune diferentiala este deja modelul nou.
                  Posteaza si tu eroarea, poate e altceva.
                  La masinile cu motoare om651, senzorul respectiv sta undeva in spatele filtrului de aer, montat pe un suport metalic cu cele doua furtunase indreptate catre esapament.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by okydedrak View Post
                    Salut,



                    Aceiasi problema o am si eu la un Mercedes M Class 250 Bluetec din 2012. Stiu ca poate difera asezarea motorului dar ti-as fi foarte recunoscator daca ai posta o poza cu mufa respectiva. Macar sa-mi fac o idee cum arata si unde as putea s-o localizez. Multumesc anticipat. Drumuri bune!


                    Urmeaza sa ma duc zilele astea sa o inlocuiesc, cum o demonteaza ii fac o poza, inclusiv la zona unde se afla.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      La ML W166, de cele mai multe ori, conectorul de la senzorul de presiune diferentiala este deja modelul nou.
                      Posteaza si tu eroarea, poate e altceva.
                      La masinile cu motoare om651, senzorul respectiv sta undeva in spatele filtrului de aer, montat pe un suport metalic cu cele doua furtunase indreptate catre esapament.
                      Salut,

                      In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru informatie iar in al doilea rand te-as ruga sa-mi spui daca sti ce inseamna mai exact aceste 2 erori si cum pot fi remediate. Mentionez ca la cea cu "Air flow" a inceput sa-mi apara in bord martorul galben: Check Engine. Degeaba sterg eroarea pentru ca la urmatoarea oprire si repornire a motorului, acesta reapare in bord. 😪
                      Ti-as fi foarte recunoscator daca m-ai putea ajuta te rog, pentru ca pe 26 Iunie urmeaza sa plec spre Romania si dat fiind faptul ca e un drum destul de lung, nu mi-as dori sa am neplaceri. Mai ales din cauza masinii!!!
                      Multumesc anticipat si o seara frumoasa.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cl600 View Post
                        La ML W166, de cele mai multe ori, conectorul de la senzorul de presiune diferentiala este deja modelul nou.
                        Posteaza si tu eroarea, poate e altceva.
                        La masinile cu motoare om651, senzorul respectiv sta undeva in spatele filtrului de aer, montat pe un suport metalic cu cele doua furtunase indreptate catre esapament.
                        Aceasta este cea de a doua eroare. Multumesc.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Sa speram ca testerul folosit, nu stie sa traduca corect! Deschide un topic nou, cu seria masinii si posteaza erorile sau raportul de diagnoza dintr-un atelier specializat MB sau reprezentanta. Aici se discuta altceva.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Am o problema la c 180 k w203 din 2002, merge frumos la drum numai ca la un moment dat daca o las pe liber si franez la o intersectie indiferent ca schimb sau nu directia de mers, cand ii dau sa zic a doua si vreau sa o accelerez nu mai face nimic pur si simplu scade turatia pana se opreste, ma refer scade nu deodata ci in cateva secunde tot se balbaie tremura motorul si in final se opreste. Se intampla si daca stau pe loc si o turez un pic dupa care dau drumul la aceleratie si incepe incet sa scada turatia, tremura si in final se opreste.Acesta simptom nu apare tot timpul, sunt zile cand merc cu ea cateva ore si dupa aceea se manifesta. Acum nu stiu daca gresesc sau nu, dar dimineata cat este racoare merge fara probleme, deja dupa amiaza cand este mai cald incepe sa faca probleme. Cand vreau sa merg la drum lung nu are nici o problema. Problema a aparut dupa ce am fost cu ea la reprezentanta pentru ai face o verificare mecanica si electrica ( pusa pe tester ). ma poate ajuta cineva sa-mi spune ce ar putea fi.Multumesc

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF