Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierdere Freon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere Freon

    Buna tuturor.
    In ultimele 5 zile am incarcat sistemul de AC de doua ori.
    Prima data am constatat o pierdere de apx. jumatate din capacitate ( adica din 850 gr ) . Dupa o zi, aerul a devenit din nou cald. De aceasta data pierderea a fost de 300 gr.
    Am verificat compresorul cu STAR. Totul pare a fi in regula.

    Pe unde poate sa scape Freon daca sistemul de incarcare indica ca nu sunt scurgeri si ca a trecut testul de etanseitate ?

  • #2
    Nu pot crede ca nu se sesizeaza o asemenea pierdere. Poate pierderea nu este in instalatie, posibil sa fie pe la ventilele unde se cupleaza furtunele de incarcare. In general pierderile se gasesc pe la radiator.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Salutare. Anul trecut am facut si eu reincarcarea, iar la testul de vid nu s-a detectat nicio pierdere. Anul acesta deja nu-mi mai baga aer rece... Observasem vara trecuta, cand inca-mi racea, ca undeva in zona unui colier unde conducta este fixata, sunt urme verzi...
      @element94: In mod normal ar fi trebuit sa-ti bage in instalatie si solutie fluorescenta pentru a identifica unde sunt pierderile...
      @nora-marian: Totusi... Este posibil ca astfel de fisuri mici ale conductelor sa nu fie detectabile de aparatul de reincarcat cand videaza instalatia??
      Daca sunt probleme la radiator nu ar trebui sa se vada cu lampa cu UV urmele de solutie fluorescenta??
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        La o pierdere cum spune colegul element94, de pe o zi pe alta, trebuie sa se sesizeze. Dar daca "meseriasul" in cauza habar nu are ce indica manometrele respective sau vede numai bani in fata ochilor. Este normal sa nu se sesizeze. Este adevarat ca multe pierderi nu se vad, dar alea sunt pierderi destul de fine si in timp, NU DE LA O ZI LA ALTA, de la 2-3 luni in sus.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Aparatul are si manometre si afisaj digital. Mai da rezultatele si pe un fel de bon.
          Azi am incarcat din nou si am bagat si solutie. Pierderea dupa 2 zile a fost din nou de cca 300 gr.
          La plecare din service presiunea arata ok. Am pus mana pe radiatorul de clima. Rece.
          Am dat A/C la max. Nu se simte aer rece de A/C. Doar aer de ventilator. Am parcurs cei 14 km pana acasa si trebuia sa fiu inghetat. Nici vorba.
          Last edited by element94; 06-02-2016, 10:23 AM.

          Comment


          • #6
            In primul rand, radiatorul trebuie sa fie fierbinte nu rece. Concluzia... compresor nefunctional. Dupa cum am mai spus, majoritatea pierderilor sunt pe radiator, supapele de incarcare(ventile), compresor, pe la axul central (semering). Se poate vedea si fara solutie. Se vad pete de ulei in zona unde sunt pierderi de freon. I-ti recomand sa mergi la un atelier unde repara climatizari auto, nu la cei care fac numai incarcari cu freon.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Ma gandesc ca se incalzeste in timp...

              Azi am fost din nou. Nu se vede scurgere nicaieri si totusi...Exista.
              Am fost la electrician. Compresorul are tensiune. Sa fie blocat ?

              Comment


              • #8
                Controlul cu lampa UV se face intr-o incapere unde este intuneric, NU LA LUMINA ZILEI SAU MAI RAU, IN SOARE, se mai face cu detectorul de freon. Operatiune de cautare includ radiatoare, conexiuni, compresor chiar si de-a lungul conductelor sau furtunelor. Greu sa gasesti pe cineva care sa sa aiba atata rabdare.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Pana la urma a fost compresorul. S-a dus din nou. La mai putin de doi ani de cand l-am cumparat. In prostia mea nu am luat nici factura de montaj asa ca nu pot sa schimb pe garantie.

                  Are cineva unul de vanzare ? ( W203 200CDI din 2005 ) .

                  Comment


                  • #10
                    Din umilele-mi cunostinte pierderea poate fi si la evaporatorul adanc ascuns in bord.
                    Daca e compresorul, second pe olx, piese auto etc.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Inainte sa montezi compresorul, verifica uleiul din el si eventual sa se completeze. Este f. important acest amanunt. Dupa montare, se vacumeaza instalatia si incepe incarcarea cu freon. Solicita ca sa-ti bage ulei si substanta fluorescenta si in instalatie.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nora-marian View Post
                        Poate pierderea nu este in instalatie, posibil sa fie pe la ventilele unde se cupleaza furtunele de incarcare. In general pierderile se gasesc pe la radiator.
                        Am patit-o... Am incarcat instalatia, cum fac in fiecare vara deoarece am un por pe conducta, insa pana venea frigul tot ma tinea... Dupa incarcare masina nu a fost pornita 2 saptamani. Dupa 2 saptamani pornesc masina, la drum nici urma de "racoreala"... Cand bag nasul sub capota, capacelele nestranse... Am verificat cu spuma ventilele iar pe la cel de inalta presiune imi scapa. Am reincarcat din nou instalatia, iar mesterii evident ca nu au strans capacelele (cica alea sunt doar sa nu intre praful). Le-am strans eu bine bine iar maine sunt doua saptamani de cand raceste bine, deci am depasit pragul de 2 saptamani.
                        W168 or nothing!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF