Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W204, trage dreapta!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W204, trage dreapta!

    Buna seara,
    Problemele au inceput cand m-am intors in tara, Masina am lasat-o asta toamna cu cauciucurile de vara in grija lu' taicamiu. intre timp el i-a pus cauciucurile de iarna sa o mai scoata la o plimbare ca sa nu se intepeneasca. Cand m-am intors am observat ca trage dreapta si am crezut ca e din cauza cauciucurilor de iarna care erau destul de vechi si tocite. Am fost si i-am pus cauciucurille de vara care sunt aproape noi (rulate vara trecuta vreo 4-5 mii de km) si i-am facut si directia ca nu i-o facusem niciodata de cand am luat-o si cauciucul dreapta spate tocit mai tare la interior, dar ce sa vezi masina tot trage dreapta. Dupa cateva vizite la service-ul unde am facut directia omul mi-a recunoscut ca nu stie cum sa regleze caderea pe fata si convergenta pe spate. Intre timp a trebuit sa ii fac si ITP unde am aflat ca bucsele brat inferior fata-fata sunt cam duse. Am schimbat bucsele si am fost sa fac directia in alta parte, la recomandarea cuiva, dar masina tot trage dreapta. Am incercat de toate, schimbat roti stanga cu dreapta, spate cu fata,testat amortizoare, echilibrat rotile din nou, nu mai stiu ce sa ii fac . O sa postez si hartia de la service cu reglajul directiei poate stie cineva care ar trebui sa fie valorile, masina e un c250cdi 4matic din 2010 dar pe hartia lor scrie c class standard 2007-2008.
    Attached Files

  • #2
    Daca nu ma insel, la unghiul de fuga valoarea este prea mare, peste un procent. La cadere iarasi nu pare in regula. Primele doua coloane sunt valorile constructive minim/maxim. Caderea trebuie sa se incadreze intre aceste valori dar sa nu fie diferente mari intre reglaje. Adica pe o parte sa nu am valoarea maxima si pe cealalta valoarea minima. Cu alte cuvinte, trebuie sa fie cat mai apropiate, dar sa nu se depaseasca acele valori.
    Spatele este cat se poate de OK.
    De retinut faptul ca, daca articulatia are uzura, nu se pot face reglajele.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      O inspectie amanuntita si o geometrie intr-un service specializat MB te va scuti de o gramada de stres. Parerea mea .

      Comment


      • #4
        Originally posted by b97dmt View Post
        O inspectie amanuntita si o geometrie intr-un service specializat MB te va scuti de o gramada de stres. Parerea mea .
        Stiu ca probabil ei ar stii sa o faca dar mi se pare totusi absurd sa dau 370 de lei pe un reglaj la directie, operatiune care probabil nu dureaza mai mult de 45 de minute. Eu de regula merg la reprezentanta pentru revizii si treburi mai delicate dar o directie sa coste atat?

        Comment


        • #5
          @nora-marian, asa mi s-a parut si mie ca nu prea e in regula ce au facut ei acolo, o sa merg maine sa le arat, sa vad ce or sa zica. Uzura nu este, s-a veriicat pe platanele alea de se misca stanga-dreapa, sus-jos, inainte-inapoi cand am fost la itp si s-a constatat ca bucsele brat fata-fata sunt cam uzate si au fost inlocuite cu unele lemforder noi, in rest toate la locu' lor. O sa incerc sa postez bucsele pe care le-am inlocuit, nu prea ma pricep de pe tel.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by mihai liviu View Post
            Stiu ca probabil ei ar stii sa o faca dar mi se pare totusi absurd sa dau 370 de lei pe un reglaj la directie, operatiune care probabil nu dureaza mai mult de 45 de minute. Eu de regula merg la reprezentanta pentru revizii si treburi mai delicate dar o directie sa coste atat?
            Cred ca geometria e un pic mai mult de 370 ron la reprezentanta si consider ca merita . Asa ai toate sansele sa o dereglezi , sa tocesti anvelope si ajungi la costuri mai mari .

            Comment


            • #7
              In Bucuresti si Calarasi o geometrie pentru o punte este 50 ron. 370 ron mi se pare exagerat. Eu zic sa mergi inapoi la ei cu hartiuta si sa-ti refaca geometria conform normelor constructorului. Stiu ca trebuie sa ai garantie 6 luni pentru lucrare. Poate nu mai este acelasi "meserias".
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Am fost inapoi la cei unde am facut directia si dupa o conversatie mai aprinsa in care mi s-a spus ca nu se poate face, ca le cer sa faca o minune si ca oricum toate masinile sunt strambe mi-au dat banii inapoi si am plecat in cautarea altui service unde fac directia. Dupa ce am umblat pe la vreo 3 service-uri unde nimeni nu a stiut sa o faca, am descoperit ca rotile nu erau echilibrate, adica cel care mi-a schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara nu s-a mai obosit sa dea plumbii vechi jos, a mai adaugat el pe ici colo unii noi sa vad eu ca a pus. Am echilibrat rotile si am pus cauciucurile cu uzura egala pe fata iar masina trage foarte putin dreapta acum, aproape insesizabil. Cand o sa am ceva mai mult "timp" o sa merg la reprezentanta sa o fac, pentru ca la cum ii stiu eu pe cei de acolo, va trebui sa schimb amortizoare, brate....Daca e totusi vreun coleg la Brasov care a trebuit sa isi faca directia si ma poate indruma spre un service unde a rezolvat problema, as fi recunoscator.

                Comment


                • #9
                  Depinde cat ai mers cu masina , e posibil ca acum anvelopa de pe dreapta sa fie mai tocita fata de cea din stanga.
                  Nimeni nu o sa-ti faca o geometrie , daca ai joc la elementele de directie .La w204 cred , nu sunt sigur , se face geometrie fata-spate .

                  Comment


                  • #10
                    Pai de cand le-am echilibrat si pus pe alea cu uzura egala pe fata am facut cam 1500 de km, atunci mai aveau 7,6mm. O sa mai circul pana pe la 2000 de km si o sa le masor iar. Da, la w204 se face si pe spate, sau poate doar la 4 matic. Joc nu am ca s-a verificat in 3 locatii diferite si masina nu bate, nu troncane. Ce era mai imbatranit si cam moi erau bucsele alea pe care le-am inlocuit.

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Am fost la mai multe service-uri pentru verificarea geometriei și mi-au spus ca la w204 nu se poate regla unghiul de cãdere, doar convergenta. Este adevãrat?

                      Comment


                      • #12
                        Dupã ce am fãcut geometria la service, am fãcut o verificare babeasca cu ața și rigla.
                        Rezultatul este cel din schița atașata.
                        Dupã cum se vede, rotile nu sunt aliniate perfect, dar va întreb, este posibil sa fie corect dupã valorile date de producãtor? Sau aparatul unde am fãcut geometria este in eroare?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu inteleg ce ai masurat tu acolo.
                          Adica ai 2.8 spre fata, 3cm pe mijloc si 2.5 spre spate?
                          Cum e posibil? Ai roata ovala?
                          Sper ca masori fata de janta.

                          DAca vrei sa masori corect cauta doua bucati de pal melaminat si baga vaselina intre ele.
                          La fel pt fiecare punte.
                          Iar cu sfoara masori intre jante, la aceeasi inaltime!
                          Sau daca locul permite masoara cu o scandura lunga.

                          Merg si metodele astea, dar sa le folosesti corect, fara jocuri si sa ai rezultate repetabile.
                          DAca repetand masuratoarea obtii rezultate diferite, mai verifica odata ce faci.

                          Si da, e normal ca rotile sa fie apropiate spre fata.
                          Mai bine verifici pe un aparat.

                          Comment


                          • #14
                            Am întins o ața pe o poarte și pe alta a mașinii, exact pe mijlocul roților.
                            De la ața la centrul roții am 3 cm la toate.
                            Am mãsurat la fiecare roata marginile jantei pe traiectoria atei.
                            Din ce am mai cãutat pe net, și eu am vãzut ca ar fi Ok ca rotile sa fie mai apropiate spre fata, mai ales la tracțiunea spate.

                            Comment


                            • #15
                              Stiam ca pe spate e normal sa fie putin aplecate catre interiorul masinii dar pe asta ca pe fata sunt mai apropiate nu o auzisem.
                              Administrator magazin online de cafea boabe

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF