Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste w203

    Buna ziua.
    De ieri ma confrunt cu o problema serioasa,am alimentat si dupa nici 5 km a inceput sa imi trepideze motorul in mers ca si cum ar muri motorul, am tras pe dreapta si zici ca mergea in 2 pistoane, am accelerat de cateva ori iar cand a ajuns la relanti a murit. Am tras 2 litri de combustibil din rezervor si e motorina curata.
    Am tot incercat la automat pana am ramas fara baterie, i-am dat curent si cu o pompa lucas de sens am pompat motorina si a pornit dar foarte greu dar a murit dupa nici un km de mers.

    Am pus-o pe tester si presiunea motorinei era undeva intre 200-400 bari cand dadeam sa pornesc. Am schimbat toate garniturile din pompa de inalte si la fel, nu a fost pompa de vina. Pe motor nu am nici o eroare (tester delphi).

    Cand pun contactul se aude ceva sub(langa) galeria de admisie de care nu am auzit pana acuma, ca si cum s-ar forta ceva si e blocat dau la automat si invarte pana maine, zici ca nu ii vine motorina, dau de supapa aia cam 30 de secunde in timp ce electromotorul invarte si deabea atunci da semne ca ii vine motorina.
    M-am dus cu gandul la motorasul de la galerie dar nu il arata pe tester. Nu am tester STAR in zona mea din pacate iar masina nu o pot porni sa merg la unul.

    Ma poate ajuta cineva cu un sfat cam ce ar putea avea ?

  • #2
    Revin cu detalii

    Am constatat ca aveam benzina in rezervor, am scos cat am putut(nu mai vine nimic pe furtun dar sunt sigur ca mai sunt cel putin 5 litri in rezervor) dupa care am pus motorina intr-o sticla am bagat furtunul de alimentare in sticla si am dat la automat, porneste pentru 1-2 secunde dar merge tot in 2-3 pistoane si moare, si tot asa pana am gatat vre-o 3 litri de motorina din sticla. Dupa care am scos iara ce a ajuns in rezervor dar spre surprinderea mea am scos cam un litru din aia 3 care au intrat pe retur...

    Maine ma duc sa cumpar alt filtru, o sa mai incerc sa mai scot din rezervor ce mai este si o sa ii fac plinul.

    Credeti ca se merita sa desfac rezervorul si sa curat rezervorul ?

    Daca porneste de ce merge doar in 2 pistoane si moare imediat dupa 1-2 secunde, indiferent cum accelerezi sau ce faci?

    Comment


    • #3
      Nu sunt expert in Diesel dar dupa cum spui ca parca merge in 2-3 pistoane, este posibil sa fi afectat vreun injector. Sunt de parere sa incerci tot cu o sticla 2l cu motorina in care sa bagi vreo 5-10 mg de ulei 2T.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Salut. Am bagat intr-o sticla motorina si ulei dar degeaba.
        Am schimbat 2 injectoare si a pornit. Merge destul de zgomotos motorul, poate isi revine. Maine ma duc sa fac teste la injectoare.

        Sper ca acuma sa nu mi se strice pompa din cauza benzinei, sa imi umfle garniturile.

        Comment


        • #5
          Zgomotul este de la injectoare. Pompa se pare ca a scapat.Este posibil ca pornirea sa nu mai fie aceeasi si totodata sa scoata ceva fum. Din cate stiu, este bine sa mergi ceva mai turat ca sa se curete si sa se aseze injectoarele.
          Last edited by nora-marian; 04-07-2016, 14:06 PM.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Nu am avut timp sa merg la diagnoza, am circulat asa cu ea. A inceput un injector sa bata rau, se aude ca si cum dai cu ciocanul intr-un fier foarte repede.

            Am incercat sa scot toate injectoarele si 2 am intepenite rau, am imprumutat o presa de scos si nici cu aia nu am putut.
            Saptamana viitoare sper sa ajung la diagnoza si dupaia o sa fac un rezumat la ce am schimbat cu ''aventura'' asta.

            Comment


            • #7
              Ai rezolvat?

              Comment


              • #8
                Daca te apuci singur de treaba cu injectoarele,vezi ca dupa ce scoti injectoarele trebuie curatat foarte bine locasul injectorului,si pe diametru si scaunul injectorului(unde etanseaza garnitura de cupru. Eu am batut trei zile cu dalta si ciocanul la un injector pina a inceput sa se miste un pic stinga dreapta,daca reusesti asta,poti pune presa pe el,iese. Binenteles ca injectorul l-am distrus,dar am rezolvat ieftin la mine in oras la un service Bosh. Daca nu ai decit un pic de habar de mecanica ,iti recomand sa apelezi la cineva care se pricepe,la Cugir aveti o gramada de oameni buni la Uzina Mecanica,vezi vreun SDV-ist,ei sint cam unsi cu toate alifiile.

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat.

                  Toata treaba asta mi-a distrus 3 injectoare si vre-o 24 ore de lucru.

                  Injectoarele le-am luat de la dezmembrari si am dat 850 lei pe ele, filtru de motorina 70 lei, garnituri pompa motorina(inalte) 90 lei, sprayurile au mai fost vre-o 70 lei, plus ca un injector mi-a fost blocat si a trebuit sa ma duc la un baiat din Simeria sa mi-l scoata cu presa. Un baiat de nota 11.

                  Mai am de demontat injectoarele ca sa pot scoate capacul chiloasei sa il duc la sudat, ca l-am fisurat cand am incercat sa bag o presa sub injector sa-l scot deci va mai fi inca 2-3 ore de munca.

                  Am intampinat o problema la injectorul blocat, cand l-am scos am constatat ca jumate din saiba de cupru lipsea, era pur si simplu rupta in 2 bucati. Oare ce s-a intamplat cu cealalta jumatate de saiba care nu am gasit-o niciunde ?
                  Am dat si la automat cu injectorul scos in caz ca a cazut in cap la piston sa o arunce afara, dar nici vorba. Saiba nu era acolo...

                  Domnu Traian, din experienta mea, nu recomand nimanui sa umble cu dalta si cu ciocane sau alte improvizatii ca sa miste un injector. Se pot intampla multe lucruri, cum ar fi sa rupi injectorul sau sa crepi capacul (cum am patit eu).

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF