Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme injectoare w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme injectoare w203

    Salut, detin un MB w203 din 2005 si mi-a luat-o pe ulei. Am observat ca in baia de ulei aveam vreo 8 litrii de ulei(dar mai mult motorina). Astazi mecanicul mi-a dat jos injectoarele sa vada in ce stare se afla si surpriza,injectorul 3 avea capul prin care se pulverizeaza motorina umflat iar injectorul nr 1 nici nu l-am putut scoate(probabil ca are tot asa capul umflat peste masura). Imi poate spune cineva daca a mai vazut asa ceva,daca cumva asta e cauza nivelului mare de ulei si cum as putea sa scot injectorul 1 fara sa desfac tot motorul.
    Multumesc anticipat si sper sa ma ajute cineva cu vreo idee.

  • #2
    Are sau avea DPF masina?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salut, sincer nici nu stiu,maine pot sa-ti spun sigur . Senzorul am vazut ca exista. Ideea e ca inainte sa-mi faca faza cu nivel crescut de ulei in baie, incepuse sa mi se plafoneze la 2000 de ture.

      Comment


      • #4
        Pune seria masinii sa vedem daca trebuie sa aiba sau nu.
        Poti gasi prin posturile mele tot felul de teorii despre anulatul dpf .
        Diluarea uleiului cu motorina se poate intampla atunci cand cel putin un injector ramane deschis - doar ca masina merge 'in trei..' si porneste f greu sau atunci cand procesul de regenerare dpf porneste mult prea des.
        Last edited by cutaresku; 03-29-2016, 22:19 PM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Salut, am aflat ca am filtru de particule si ramane sa verific si asta, insa mecanicul mi-a spus ca e putin probabil sa fie problema de la filtru de particule ca trebuia sa mi se limiteze masina undeva pe la 60-70km/h si sa-mi scoata fum. La mine nu a fost vorba de fum niciodata si se limita la 2000 ture si asta doar cand o fortam. Legat de injectoare nu stiu ce sa zic deoarece motorul mergea foarte bine,rotund, si pornea la cheie doar ca injectorul 3 era bombat la varf si injectorul 1 nu-l mai pot scoate si probabil trebuie sa-mi desfaca mecanicul motorul....
          App stie cineva unde as putea gasi sau cine reconditioneaza injectoare in Timisoara? Am gasit doar la Arad si nu prea am multe informatii despre ei. Multumesc anticipat !

          Comment


          • #6
            Are dreptate mecanicul, nici eu nu cred ca are ceva filtrul de particule.
            Un alt defect sau vre-un tuning a obligat masina sa intre in regenerare prea des, astfel pana la urma excesul de motorina s-a scurs in baia de ulei si injectoarele s-au umflat din cauza detonatiilor.

            Un test inainte de demontare ai facut?
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Salut,ideea e ca dupa ce mi-a luat-o pe ulei in primul rand mi-a reconditonat turbo,mi-a curatat interculerul si baia de ulei, insa surpriza ,in baie era o tona de ulei cu motorina. Apoi mi-a verificat electronic cu test injectoarele si ciudat a spus ca sunt ok, in parametrii.A verificat si pompa de inalte sa nu cumva sa scape pe la garnitura insa totul parea ok. Iar apoi a dat injectoarele jos deoarece eu de vreo jumatate de an am problema cu "plafonatul in sarcina", cum am mai spus, cand o fortam putin ,imi aparea becul de la motor in bord bord si nu mai trecea de 2000 de ture. Eu banuiesc ca toate se leaga intr-un fel si cred ca totul pleaca de la injectoare. Dar oare daca le inlocuiesc , se remediaza problema?

              Comment


              • #8
                Treaba cu turbina cand a fost? Daca ai mers juma' de an plafonat, atunci sigur procesul de regenerare a pornit de mult prea multe ori si asta a dus la diluarea uleiului.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Am schimbat uleiul si filtrele in noiembrie si deja dupa 1000 de km imi aparea in bord ca e o porblema cu nivelul de ulei si urma sa merg sa vad care e problema insa n-am mai apucat ca dupa inca alti 1000 de km mi-a luat-o pe ulei. Precizez ca in tot acet timp problema cu plafonatul a aparut in continuare. Am dus-o pe platforma la mecanic si fara sa stea pe ganduri mi-a reconditionat turbo si urma sa-mi curete motorul de ulei ,sa bag ulei nou si filtre si gata. Insa m-a incurct cantitatea de ulei+motorina imensa din baie. (vreo 8l dupa + 2l ce mi-a iesit pe esapament + cel din intercooler).... Sunt intr-un mare impas,si eu si mecanicul...zilele astea incercam sa scoatem cuva injectorul 1(care e intepenit) fara sa desfaca motorul sau sa-l rupa...

                  Comment


                  • #10
                    Injectorul iese, pana la urma. Ii pui mult wd40 si cauti o scula speciala, ca un fel de furculita care se pune in capatul unui ciocan inertial si bati ( adica tragi) pana iese, oricum e compromis si nu iti mai pui problema vibratiilor induse.

                    Nasol insa este ca uleiul aruncat pe evacuare s-a amestecat cu particulele de negru de fum din dpf si s-a facut un fel de smoala care nu se mai arde cu nici o regenerare.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Da, cu injectorul asa am sa fac zilele astea,mi-a zis si mecanicul ca e un fel de gheara cu care se extrage..... O sa inlocuiesc injectoarele si pe urma am sa vad cum sta treaba.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF