Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 - ESP Malfunction

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 - ESP Malfunction

    Salut, am un W203 C180 Kompressor din 2002 si in ultimele 3 luni mi-a aparut de 3 sau 4 ori urmatoarea problema: la pornirea masinii primesc in bord eroarea "ESP Malfunction - Visit Workshop" si la relanti turatia masinii fluctueaza sinusoidal. Daca incerc sa o bag in viteza 1 si sa pornesc cu ea, masina se ineaca de cateva ori iar apoi moare motorul daca nu apas ambreiajul.

    Daca opresc masina si astept 5-10-15 minute, eroarea dispare si nu mai exista nicio problema.

    Care ar putea fi cauza?

  • #2
    Fa-i o diagnoza cu tester STAR si iti va spune tot ce o doare!!!

    Comment


    • #3
      L-am pus pe tester STAR si aparent e o problema cu clapeta de acceleratie. Poate ea sa cauzeze eroarea de ESP malfunction?

      Comment


      • #4
        Originally posted by soag View Post
        L-am pus pe tester STAR si aparent e o problema cu clapeta de acceleratie. Poate ea sa cauzeze eroarea de ESP malfunction?
        Salutari! Problema asta am descoperit-o si la mine, pe un C180 kompressor din 2003. Asta iarna, de cateva ori, (2-3) turatia la motor se incapatana sa stea la 1300-1500 rpm, desi masina era pe liber scoasa din viteza. Chiar daca apasam acceleratia nu raspundea la comanda. In cazul in care plecam de pe loc, mergea pana la o anumita viteza, functie de treapta, dupa care incepea sa smunceasca motorul, obligandu-ma sa schimb in treapta superioara. Desi nu tineam piciorul pe acceleratie, se tura singura, pana pe la 2000 rpm si apoi incepeau smunciturile ca si cum ar da sa se opreasca motorul. Dupa ce o lasam circa o ora maxim 2 disparea mesajul de eroare din bord (acelasi ca la tine) si totul functiona normal ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. La mine filtrul de benzina nu a fost schimbat de cand am luat masina in septembrie 2015.

        As vrea sa cred ca e vorba doar de un senzor, sau debitmetru de aer. Voi explica mai jos pe ce considerente declar asta. O sa merg la un domn cam peste o luna (cand revine in tara) sa discut cu el si sa-mi dea mai multe detalii si revin cu postare.

        Am avut inainte o Laguna Privilege 1,8 benzina din 2001, care avea aceleasi simptome dupa 6 ani de utilizare pe meleagurile noastre. In 2006 a fost adusa din germania de un prieten. Prima data a picat planetara pe dreapta. Apoi macaraua la geamul de la sofer. Si cireasa de pe tort a fost chestia cu turatia. Nu spun costurile suportate cu reparatiile ca nu sunt relevante in aceasta postare. M-am incumetat sa schimb clapeta de acceleratie pe cod original nou-nouta, dupa ce o curatasem pe cea de pe masina. Dupa 3 luni, cand a facut la fel, nu am mai suportat si am vandut-o unui amic. Stia de problema. A pus el o pedala noua de acceleratie in speranta ca va rezolva problema. Ghinion. Electronica de pe masina se incapatana sa ne faca de ras (pe noi si mecanicii pe la care umblam, inclusiv reprezentanta Renault din Iasi).

        Concluzia mea, incearca sa te mai documentezi, sa gasesti pe cineva in care sa ai incredere si sa cunoasca tipul asta de masina, apoi sa te apuci de schimbat piese la ea.

        PS. M-am jurat ca nu mai vreau sa aud vreodata de masinile frantuzesti, dar nu am crezut ca as putea avea asa ghinion si sa intalnesc la o marca de prestigiu aceeasi problema.
        Sper sa iti fie de folos pataniile mele si iti doresc batai de cap cat mai putine si kilometri multi fara evenimente!

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF