Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Casetã direcție, amortizoare sau altceva?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Casetã direcție, amortizoare sau altceva?

    Salutare tuturor. Am un C200 CDI (W203.007 - fabricație ianuarie 2007). Problema cu care mã confrunt este cã am un "clãncãnit" când trec peste anumite denivelãri mici sau mari care vine din partea din fațã de pe ambele pãrți ale mașinii. Am verificat și schimbat toate piesele cu probleme (mai puțin caseta de direcție) din mecanismul de direcție fațã atât de pe stânga cât și de pe dreapta și tot a mai rãmas "un clanc mic" care se aude de pe partea unde abordez o denivelare (am luat separat denivelãri doar cu stânga și doar cu dreapta - se aud ambele). Unghiul de fugã este refãcut dupã aceste înlocuiri, direcția nu trage stânga/dreapta și nu dã senzația de instabilitate, adicã îmi pare destul de precisã. Din ce am citit pe forum și din ce mai știu și eu de la alte mașini mi-a mai rãmas caseta de direcție și amortizoarele/flanșele). Am urcat-o pe rampã la un prieten care se ocupã cu reparații mai mici la mașini și mi-a zis cã ar fi un joc în casetã doar pe partea stângã și cã ar fi destul de mare. Verificarea nu știu în ce a constat dar a fost fãcutã cu motorul oprit deci fãrã pompa servo în funcțiune. Pe mine mã intrigã cã nu se simte nimic în mers, dacã ar fost un joc în casetã pe stânga, nu trebuia sã se manifeste cumva, vreo instabilitate în mers sau altceva? Mi-am propus sã merg mai întâi la un service care se ocupã de casete de direcții, dar nu aș vrea sã arunc cu banii pânã nu aud și alte pãreri, mãcar sã fiu în temã cât de cât. Dacã se dovedește cã este caseta de direcție meritã recondiționatã, sã cumpãr una recondiționatã sau una nouã? Este vreo metodã sã-mi dau seama dacã are servotronic fãrã sã mã bag sub ea? Mulțumesc.
    Mercedes C200, CDI, 2007
    http://legumecurate.ro

  • #2
    Am fost la un service specializat pe casete de direcție și nu am plecat prea entuziasmat de acolo din mai multe motive:
    - s-a gãsit joc în caseta de direcție.
    - patronul mi-a fãcut prețul foarte repede și fãrã sã vadã cu ochiul lui despre ce este vorba, 1400 lei TVA inclus pentru recondiționare, din care vreo 1000 lei numai manoperã pentru operațiile implicate.
    - a fost totuși cinstit spunându-mi cã recondiționarea nu te scapã 100% de joc și cã doar îi lungești viața casetei de direcție cu 30-40.000km (în funcție și de condițiile de exploatare) pentru cã pânã la urmã tot va ceda, nemaifiind în parametrii ca atunci când a fost nouã, jocul care rãmâne în final se va accentua și caseta se va duce definitiv.
    Prin urmare am luat decizia sã nu mã bag la recondiționare, o sã caut una SH în stare cât mai bunã de pe o mașinã avariatã, am vãzut cã sunt pe la 5-700 lei. E puținã loterie, dar de 1400 lei îmi pot cumpãra 2 casete de direcție însã existã șansa sã fie ceva mai bunã decât cea recondiționatã. De una nouã nu prea te poți atinge, financiar vorbind.
    Mercedes C200, CDI, 2007
    http://legumecurate.ro

    Comment


    • #3
      Daca mai accepti o parere: inainte de a investi in caseta, schimba bieletele antiruliu si bucsile de la bara de torsiune.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        Daca mai accepti o parere: inainte de a investi in caseta, schimba bieletele antiruliu si bucsile de la bara de torsiune.
        Sincer și eu mã gândeam la bieletele antiruliu, de demontat oricum o sã demontez cam tot ce e pe acolo, în funcție de starea lor iau în considerare înlocuirea lor și a altor piese.
        Mercedes C200, CDI, 2007
        http://legumecurate.ro

        Comment


        • #5
          Daca nu ai pierderi de ulei la caseta sau nu agata la viraj, nu este cazul sa umbli la ea. Parerea mea este, sa nu te apuci sa reconditionezi caseta defecta.... Varianta cea mai ieftina este înlocuirea ei cu una S.H. Varianta cea mai comvenabila si nu foarte costisitoare dar suficient, este sa cumperi una reconditionata direct din magazin. De una noua nu cred ca te lipesti. Conditia este sa vi cu caseta veche la schimb. Personal am schimbat compresoare de clima reconditionate si crede-ma sunt f. multumit. Presupun ca si casetele sunt la fel de bine facute. Inainte de toate, asculta sfatul colegului cutareku.
          Last edited by nora-marian; 03-19-2016, 14:06 PM.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Originally posted by nora-marian View Post
            Daca nu ai pierderi de ulei la caseta sau nu agata la viraj, nu este cazul sa umbli la ea. Parerea mea este, sa nu te apuci sa reconditionezi caseta defecta.... Varianta cea mai ieftina este înlocuirea ei cu una S.H. Varianta cea mai comvenabila si nu foarte costisitoare dar suficient, este sa cumperi una reconditionata direct din magazin. De una noua nu cred ca te lipesti. Conditia este sa vi cu caseta veche la schimb. Personal am schimbat compresoare de clima reconditionate si crede-ma sunt f. multumit. Presupun ca si casetele sunt la fel de bine facute. Inainte de toate, asculta sfatul colegului cutareku.
            Din pãcate are pierderi de ulei la caseta de direcție pe stânga. În plus, tija care ieșe din casetã are și ruginã, ceea ce am înțeles cã reprezintã o problemã pentru semeringul din capãt.
            Mercedes C200, CDI, 2007
            http://legumecurate.ro

            Comment


            • #7
              Este clar. Alta caseta. Nu-ti recomand reconditionarea ei, deoarece strunjeste axul ruginit si dispare acea finete (cementare) de pe ax. De aici rezulta uzarea simeringului nou pus, inclusiv bucsa de gidare. Pe viitor sa verifici burdufele, sa nu fie rupte sau desprinse de la locul lor. Este valabil si pentru planetare.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Originally posted by nora-marian View Post
                Este clar. Alta caseta. Nu-ti recomand reconditionarea ei, deoarece strunjeste axul ruginit si dispare acea finete (cementare) de pe ax. De aici rezulta uzarea simeringului nou pus, inclusiv bucsa de gidare. Pe viitor sa verifici burdufele, sa nu fie rupte sau desprinse de la locul lor. Este valabil si pentru planetare.
                Am demarat deja cãutarea unei casete SH, pentru cã îmi era clar dupã ce am fost la service cã asta e soluția cea mai bunã dacã nu stau bine cu finanțele. Probabil o sã fie nevoie și de bielete antiruliu, burdufurile, o sã vãd și bucșele de la bara stabilizatoare, mai adaug și geometria la final, se va aduna ceva.
                Mercedes C200, CDI, 2007
                http://legumecurate.ro

                Comment


                • #9
                  Daca bieletele de directie si capetele de bara sunt bune, nu are rost sa cumperi altele. Caseta, este bine sa o iei cu tot cu bieletele de directie, capete de bara si burdufe. Bieletele antiruliu si bucsile sunt ieftine, cam 40 ron toate. Geometria este in jur de 50 ron pentru o punte. Este bine sa le faci pe amandoua (fata/spate).
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie sã desfac totul mai întâi și apoi iau deciziile care se impun. Vã țin la curent. Geometria am fãcut-o mereu fațã/spate.
                    Mercedes C200, CDI, 2007
                    http://legumecurate.ro

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF