Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor la dezasamblat corp clapeta W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor la dezasamblat corp clapeta W202

    Salut colegi forumisti! As vrea sa schimb cablajul/firele corpului clapeta de la masina mea, W202 benzina, 1.8 fabricatie 1993, deoarece dupa cum bine stiti izolatia firelor este din material biodegradabil, iar in timp crapa si provoaca o sumedenie de probleme legate de mersul motorului. Toate bune si frumoase, dar nu stiu cum se dezasambleaza partea mecanica sub care se afla firele. Din cate am observat, ar trebui sa scot pinionul mare antrenat de axul motorului insa din cate se poate vedea si din poze axul pinionului mare are o saiba sudata in capat. La fel este si bratul dintat. Fara sa demontez aceste repere nu am cum sa ajung la fire. In acelasi timp as vrea sa tai si mufa sa pot face conexiunile firelor la loc. Rog colegii care au intampinat probleme asemanatoare sa ma lumineze si pe mine, ce ar trebui sa fac si mai exact care ar fi procedura corecta sa nu provoc stricaciuni ireversibile in corpul clapeta. Voi documenta reparatia si o voi posta pe forum.

    Multumesc anticipat !
    Attached Files
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

  • #2
    Eu am facut rewire la o clapeta pt un M119 de pe un w140. M-am inspirat de aici.

    MB vinde chiar si cablul complet cu conector cu tot.

    Cuvinte cheie pt google sau youtube sunt - rewire, ETA ( clapeta), etc.

    So, I was finally bitten by the ETA wiring bug. Symptoms were; - During normal driving, ASR light illuminates and car switches to limp-home mode - Shorting pins 1 and 6 on the 38pin socket does not turn off limp-home - No CEL or codes for the first few miles - Eventually get, code 6 on the DM...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Eu am facut rewire la o clapeta pt un M119 de pe un w140. M-am inspirat de aici.

      MB vinde chiar si cablul complet cu conector cu tot.

      Cuvinte cheie pt google sau youtube sunt - rewire, ETA ( clapeta), etc.

      http://www.benzworld.org/forums/w140...1402662?page=1
      Multumesc pentru informatii. Am cautat pe Youtube si Google inainte sa postez aici, dar concret la acest model de corp clapeta nu prea am gasit informatii, de aceea am recurs la forum. Imi poti spune te rog unde anume sa caut conector cu cablu original? Sa cer informatii de la dealerul MB ? Ai idee cat costa? Alt corp clapeta second nu vreau sa cumpar, deoarece s-ar potrivi de la modelele fabricate intre 1993-1996 si tocmai asta e problema, toate au sau vor avea probleme cu izolatia firelor. Oricum, pana nu demontez pinionul mare si bratul dintat nu prea am ce face...

      Multumesc !
      Last edited by zsolti1981; 03-12-2016, 12:40 PM.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Salut ! Ai codul chiar pe mufa in poza pusa de tine a1405403381 . Ar fi bine de schimbat si cealalta mufa mama care este prinsa sub admisie , la fel gasesti codul pe mufa .
        Honda.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Kay View Post
          Salut ! Ai codul chiar pe mufa in poza pusa de tine a1405403381 . Ar fi bine de schimbat si cealalta mufa mama care este prinsa sub admisie , la fel gasesti codul pe mufa .
          Operatiunea este una delicata,cablajul intreg de la motor fiind demontat. Stiu ca absolut tot ce tine de mufe, cabluri etc trebuie reinnoit. Multumesc pentru sfat !
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            Vad acolo niste suruburi, ai incercat sa le desfaci?
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              Vad acolo niste suruburi, ai incercat sa le desfaci?
              Da,tocmai asta e problema. Un surub ce fixeaza motorasul se afla sub pinionul mare,iar pinionul are in capat o saiba sudata. Intre timp am mai aflat cate ceva despre acest model de corp clapeta. Dupa ce voi inlatura saiba sudata, voi putea ridica putin pinionul exact cat sa pot dezlipi firul ce alimenteaza o polaritate de la motoras. Totusi, inainte de a ma apuca de mesterit vreau sa strang cat mai multe informatii.
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #8
                Poti face altceva. Dezlipeste firul de la capatul unde-ti permite si baga un tub varnish pe fir. Cauta un tub termocontractant, acesta are proprietatea de a se stange la temperatura. Nu te sfatuiesc sa scoti acea saiba sudata. Resudarea ei poate afecta rotita din plastic (teflon).
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc colegu @cl600 , tocmai peste aceste doua filmulete am dat si eu ieri. Cumva voi rezolva problema.
                      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nora-marian View Post
                        Poti face altceva. Dezlipeste firul de la capatul unde-ti permite si baga un tub varnish pe fir. Cauta un tub termocontractant, acesta are proprietatea de a se stange la temperatura. Nu te sfatuiesc sa scoti acea saiba sudata. Resudarea ei poate afecta rotita din plastic (teflon).
                        Totusi as vrea sa schimb de tot firele. Daca vizionezi filmuletele, vei observa ca tipul a desfacut saiba si a ridicat pinionul tocmai sa ajunga la celalat fir de la motoras.
                        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                        Comment


                        • #13
                          Desfacutul saibei nu este problema. Se polizeaza capul axului si automat se duce si suduta. Problema este sudarea ei. Prin sudare, axul se incinge iar riscul de a se topi roata dintata in jurul axului este cat se poate de mare.
                          Trebuie sa-ti dea de gandit cum sudezi fara sa afectezi roata dintata si fara sa sara stropi de sudura in corpul clapetei.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nora-marian View Post
                            Desfacutul saibei nu este problema. Se polizeaza capul axului si automat se duce si suduta. Problema este sudarea ei. Prin sudare, axul se incinge iar riscul de a se topi roata dintata in jurul axului este cat se poate de mare.
                            Trebuie sa-ti dea de gandit cum sudezi fara sa afectezi roata dintata si fara sa sara stropi de sudura in corpul clapetei.
                            Voi lua in considerare sfaturile tale.
                            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF