Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor zgomotos W204 220CDI 2011

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by muresansergiu View Post
    Consumabile sau nu, ideea e ca la o masina cu 132000km (cat avea cat am cumparat-o), luata de la mercedes din germania, motorul suna ca trenul (in interior nu la exterior). Cred ca vibratiile se transmiteau in habitaclu si era chiar penibil ce zgomotos era. Acum e in sfarsit un C klasse adevarat. Take home message: cine mai are o asemenea problema cu zgomot al motorului mult prea accentuat in habitaclu sa nu mai stea pe ganduri si sa schimbe toate cele 3 tampoane (repet... Toate)


    Ma bucur ca ai rezolvat si esti mandru de masina ta,nu e demn acel zgomot de MB,ti am spus de la inceput,suportii!!

    Comment


    • #32
      Originally posted by muresansergiu View Post
      Consumabile sau nu, ideea e ca la o masina cu 132000km (cat avea cat am cumparat-o), luata de la mercedes din germania, motorul suna ca trenul (in interior nu la exterior). Cred ca vibratiile se transmiteau in habitaclu si era chiar penibil ce zgomotos era. Acum e in sfarsit un C klasse adevarat. Take home message: cine mai are o asemenea problema cu zgomot al motorului mult prea accentuat in habitaclu sa nu mai stea pe ganduri si sa schimbe toate cele 3 tampoane (repet... Toate)


      Scuza-ma, poti sa-mi spui te rog daca ai pus tampoane originale sau aftermarket si la ce pret le-ai luat tu? Multumesc!

      Comment


      • #33
        Am pus tampoane originale. Cele de la motor sunt in jur de 450-500 ron bucata, iar cel de la cutie in jur de 130 ron.

        Comment


        • #34
          Originally posted by muresansergiu View Post
          Am pus tampoane originale. Cele de la motor sunt in jur de 450-500 ron bucata, iar cel de la cutie in jur de 130 ron.


          Multumesc! Trebuie sa le schimb si eu, a cam inceput sa trepideze si la mine la pornire si la oprire.

          Comment


          • #35
            Salutare tuturor. Din cauza pompei de apa mi-am facut o programare la reprezentanta si i-am rugat sa se uite sa vada daca ar mai fi ceva probleme. Mi-au spus ca ar trebui schimbate tampoanele de la motor, pentru ca sunt cam lasate, insa eu le-am schimbat cu unele originale in urma cu aproximativ un an (in care am facut cam 30000 km - le-am schimbat in alt service-nu reprezentanta).In acest an, am schimbat si ambreiajul (masina are acum 165000 km) din cauza volantei, care imi producea vibratii la plecarea de pe loc, cand motorul era cald. Am acceptat sa imi schimbe din nou tampoanele si am observat intr-adevar o schimbare, nu f f mare, insa acum e ceva mai silentioasa masina. Intrebarea mea este daca e posibil sa imi fi cedat prematur tampoanele din cauza vibratiilor produse de volanta? Altfel....mi se pare inacceptabil ca dupa un an sa cedeze aceste tampoane. Nu cred ca erau foarte uzate fiindca schimbarea nu e una foarte mare. Insa ea exista si in conditii normale mi se pare complet prematur sa fie uzura intr-un an(sau 30000km).
            Last edited by muresansergiu; 02-16-2017, 11:05 AM.

            Comment


            • #36
              Mi se pare aiurea ca dupa doar 30kkm sa se simta diferente.
              Ce regim de functionare are masina? Mult oras? Faci multe depasiri in forta si schimbari bruste de regim in care zgudui masina?
              Eh oricum, ne spui tu dupa alti 30kkm daca si astea se lasa.
              Fa niste masuratori sa vezi ce inaltime au tampoanele si apoi le masori anual, sa vezi daca au regresat.
              Altfel va fi greu sa te prinzi de modificari, ele venind gradual.

              Comment


              • #37
                Din contra...nu prea merg prin oras. In general, masina merge 90 % drum intins. Legat de depasiri, nu pot sa zic ca merg extrem de linistit dar nici super sportiv. In depasirile mai in forta schimb vitezele cam dupa ce trec de 2500-2700 ture. In rest masina merge undeva in jur de 2000 ture.
                In alta ordine de idei, peste un an si ceva voi merge din nou la reprezentanta sa-i intreb ce parere au legat de starea tampoanelor. Daca nu sunt ok, cica le schimba in garantie (2 ani). I-am intrebat daca ar fi si alte probleme si mi s-a spus ca masina e perfecta. Eu sper sa imi fi cedat din cauza vibratiilor produse de volanta, insa oricum aceste tampoane sunt consumabile (dar nici chiar schimbate anual...)

                Comment


                • #38
                  Salut! Pot sa inteleg economia de piata, nevoia de consum permanent, dar totusi nu inteleg cum se pot duce atat de repede tampoanele de motor, cutie la 204,212, si eu le-am schimbat la 212, de un an, momentan nu-mi dau seama cat sunt de duse. Am un prieten cu 204 luat la 0 km de 3 ani,(fabricatie 2012), momentan are doar 33000 km, l-am condus de cateva ori, mi se pare ca vibreaza la relanti destul de rau raportat la 212-le meu, plus are probleme cu pompa de apa, alta piesa proasta pe modelele astea. Comparativ vechiul meu 210, 200 cdi din 2001, 500000km, tampoane originale, pompa apa originala, antigel schimbat o data, vibratii la fel ca si 212 sau 204.

                  Comment


                  • #39
                    Blue efficency - masina economica w204 , pompa de apa , tampoane , volanta , etc etc .
                    Ps : eu am inlocuit de 3 ori tampoanele pe garantie la w204. Ce e drept ca 200 cdi -ul meu e cam "intepat " ca sound , dar data viitoare merg pe aftermarket .
                    Last edited by b97dmt; 02-17-2017, 13:44 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Am avut programare la reprezentanta pentru revizie si le-am spus domnilor de acolo ca in sarcina (panta mare sau accelerare cu masina incarcata) masina devine din ce in ce mai zgomotoasa. Nu a fost o problema la fel de mare ca inainte de prima schimbare a tampoanelor insa parca crestea progresiv. Tampoanele au fost schimbate a 2-a oara cam la 165000 km in urma cu mai putin de un an, la reprezentanta. Acum, le-am spus ca nu plec de acolo fara sa scap de acest zgomot. Solutia....o noua schimbare a tampoanelor (pe garantie). Ideea e ca treaba cu zgomotul interior si tampoanele e chiar penibila la C class OM651. Dupa mai putin de un an au inceput sa cedeze din nou. Nu conduc sportiv, masina nu are nici o problema si cu toate acestea se duc f repede. Consumabile...insa foarte scumpe. Ar trebui sa ma gandesc ca anual sa investesc aproximativ 1500 Ron in ceva ce nu ar trebui schimbat niciodata. Oare aceeasi problema e si pe E class? Sau acolo avem alt tip de tampoane pe acelasi motor? Nu exista o alta varianta de a scapa de aceasta problema? Eu suspectez ca tamponul de la cutie se duce primul fiindca sunetul si vibratiile se simt de sub masina (nu din fata, din zona motorului).
                      Last edited by muresansergiu; 10-19-2017, 14:51 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Eu la a mea cand le-am schimbat aveau cod de w212 pe ele si le-am luat cu talonul eu avand w204 .Am 40 000 cu ele si sunt beton,si cand le-am schimbat au fost mai mult de moft decat de necesitate.
                        Last edited by steradulescu; 10-19-2017, 16:02 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Eu nu le-am vazut . Am lasat masina la reprezentanta si am ridicat-o la final de program. Stie cineva daca pe w212 sunt alt tip de tampoane, mai rezistente, pt acelasi motor OM651, si care sa fie compatibile pe w204? Sau sunt identice?

                          Comment


                          • #43
                            Sunt identice!Astea le-am pus pe w204 meu si au cod de w212.
                            Attached Files
                            Last edited by steradulescu; 10-19-2017, 20:48 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Is curios alea vechi cum arata.
                              Ce a cedat la ele.

                              Vazusem intr-un loc o adaptare, dar era la un motor mare.
                              Cu un "colier" sanatos le-a strans asa incat sa nu se cracaneze, doar sa "apese". PRactic colierul prelua sarcina la intindere, tampoanele aveau rolul doar la apasare.
                              Spunea ca asa rezista mai bine.
                              Evident, nu recomand, dar in mod sigur un motor cu 400-500Nm tinut in cuplu la ture mici nu ajuta.
                              Probabil e prea mult cuplu venit cu intreruperi, motorul fiind in 4 cilindri. Nu e cea mai buna viata pt niste suporti.

                              Comment


                              • #45
                                Daca pe mine ma intrebi pot spune ca erau cam la fel,erau in stare f. buna.Le-am schimbat la recomandarea colegilor de aici dar nicio diferenta dupa ce le am pus.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF