Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Termostat nou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termostat nou

    Am schimbat termostatul , am pus unul nou si tot nu ajunge la 80°C, ce se intampla?
    p.s.- am mers 40km cu 120km/h la o temperatura medie exterioara de 1°C

  • #2
    Daca temperatura lichidului de racire nu ajunge la 85 de grade termostatul ramane deschis deci e defect chiar daca e nou.

    Comment


    • #3
      La 1grad si o viteza de 120 Km/h. Gandestete ca nu a avut timp sa se incalzeasca. Ai o racier excelenta. Testeaza stand pe loc. Lasa motorul in relanti aproximativ 30 minute si fi atent sa nu porneasca electroventilatorul. Electroventilatorul porneste numai cand functioneaza climatizarea sau cand temperatura apei creste peste 90 grade. Putin probabil termostatul sa fie defect. Ai in vedere ca si termostatele au temperaturi de deschidere. Sunt inscriptionate pe ele.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Cum sa nu se incalzeasca daca a mers 40 km cu o viteza de 120km/h???
        Termostatul nu asigura doar racirea ci si atingerea temperaturii de functionare intr-un timp cat mai scurt!
        Termostatul se testeaza in mers nu stand pe loc. Eu am patit la fele loc temperatura crestea pana pornea electroventilatorul,iar in maxim 5 km scadea sub 60 grade.
        Dupa parerea mea termostatul e dus...

        Comment


        • #5
          Daca radiatorul este curat, viteza de 120Km/h este suficienta sa raceasca fagurii si sa se ajunga la temperatura de 80 grade destul de greu, avand in calcul si temperatura exterioara de aproximativ 1 grad. Nu se exclude nici posibilitatea unui termostat defect, chiar daca acest termostat este nou. Dar aceasta posibilitate este destul de rara, avand in vedere ca cineva le verifica inainte de a se comercializa. Este posibil ca termostatul sa lucreze la temperaturi mai mici si atunci sa deschida devreme. Temperaturile de lucru sunt stantate chiar pe termostat. Personal sunt de parere sa dea jos termostatul si sa-l verifice clasic. Un vas cu apa pus pe foc si introdus termostatul in apa. Trebuie sa inceapa deschiderea lui undeva in jur de 50-60 grade (fierbinte la mana), iar deschiderea totala se face pana sa inceapa apa sa fiarba 90-95 grade.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Nu sunt expert dar incerc s-o gandesc logic in felul urmator:in momentul in care pornesti motorul termostatul este inchis(daca functioneaza corect) ceea ce inseamna ca lichidul de racire nu ajunge in radiatorul de racire iar temperatura acestuia creste relativ repede in interiorul motorului.Afara poate fi si o temperatura de -30grade,lichidul de racire tot va atinge o temperatura de 80-85grade pentru ca termostatul incepe sa se deschida pe la aproximativ 70grade.
            Explicatia pentru tine este urmatoarea:termostatul tau ori deschide prea devreme ori s-a deschis si a ramas asa!
            Sunt de acord cu nora-marian,demontezi termostatul,daca il gasesti deschis e bun de aruncat,iar daca e inchis fa-i o baie in apa fierbinte.
            Referitor la cei 40 km parcursi,e o distanta suficienta pentru ca un motor sa ajunga la temperatura de functionare!!! Stiu ca benzinarele ating mai repede temperatura de functionare,dar al meu kompressor,in 15 km deja am apa la 80-85grade unde ramane constant!!!
            Drumuri bune!!!

            Comment


            • #7
              Confirm si eu faptul ca motorul trebuie sa ajunga la temperatura de lucru de 85-90 grade indiferent ca sta pe loc la relantiu, sau se merge in regim de autostrada.

              Chiar daca piesa este noua, asta nu inseamna ca nu poate fi defecta.

              Trebuie inlocuit din nou termostatul.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Originally posted by nora-marian View Post
                Daca radiatorul este curat, viteza de 120Km/h este suficienta sa raceasca fagurii si sa se ajunga la temperatura de 80 grade destul de greu, avand in calcul si temperatura exterioara de aproximativ 1 grad. Nu se exclude nici posibilitatea unui termostat defect, chiar daca acest termostat este nou. Dar aceasta posibilitate este destul de rara, avand in vedere ca cineva le verifica inainte de a se comercializa. Este posibil ca termostatul sa lucreze la temperaturi mai mici si atunci sa deschida devreme. Temperaturile de lucru sunt stantate chiar pe termostat. Personal sunt de parere sa dea jos termostatul si sa-l verifice clasic. Un vas cu apa pus pe foc si introdus termostatul in apa. Trebuie sa inceapa deschiderea lui undeva in jur de 50-60 grade (fierbinte la mana), iar deschiderea totala se face pana sa inceapa apa sa fiarba 90-95 grade.
                Termostatul este ca un robinet ce permite lichidului peste 85 grade sa circule prin radiator.Cand este blocat inchis lichidul circula numai prin circuitul mic deci nu are nici o treaba cu temperatura exterioara.

                Comment


                • #9
                  Eu te sfatuiesc sa mergi la service-ul unde ai montat acel termostat si sa le spui mecanicilor ce te doare. In Dublin nu cred ca poti schimba o piesa la autoturism asa cum se schimba in Romania, pe trotuar. Iar despre principiul de functionare al acelui "robinet" zis si termostat, tin sa-ti multumesc pentru explicatie. Chiar nu stiam de ce este pus acolo si pentru ce....
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    sistem-de-racire-636x400.jpgCu placere .Si ca sa fii sigur ca ai inteles am atasat si schema respectiva.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF