Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Eterna problema cu directia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eterna problema cu directia

    Ieri am schimbat cauciucurile iarna 16"-> vara 17". De cand le-am schimbat zici ca mi-au schimbat masina. Spun asta pentru ca directia imi face iar figuri. Primavara trecuta am rezolvat-o cu efectuarea geometriei. Acum parca e mai grav si anume: virez dreapta in mers ,se indreapta/revine cat de cat volanu la drept dar daca virez stanga, acolo ramane, trebuie sa trag de el ca sa se indrepte. Plus de asta, daca las volanul liber prima data trage masina spre stanga iar daca o indrept eu din volan trage spre dreapta.
    Cei de la Mercedes mi-au spus ca trebuie sa schimb bratele pe fata. Le am cumparate. Sa le schimb si sa fac o geometrie sa vad daca se remediaza?
    Voi ce parere aveti?

  • #2
    Cred ca ai probleme cu caseta. Defectele bratelor nu se manifesta cum spui tu. Caseta ta agata din angrenajele ei. Nu incerca remedierea ei pentru ca nu ai probleme cu pierderile de ulei. La tine este o problema din angrenajele casetei. Mai devreme sau mai tarziu se va bloca. Nu vreau sa ma gândesc ce se poate intampla când se blocheaza directia in mers. Personal am patit asa ceva la volanul unui autobuz. Noroc ca abea plecasem din statie. Cam 15 Km/h aveam. Defectul tau poti sa-l cataloghezi ca fiind unul f. rar intalnit.
    Sau poti verifica pompa servo sa vezi daca este in parametri.
    Last edited by nora-marian; 03-07-2016, 06:53 AM.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Eterna problema cu directia

      Dar de ce inainte sa schimb rotile totul mergea ok?
      Recent am schimbat pompa de apa si cureaua.
      Last edited by Maarian15; 03-07-2016, 09:10 AM.

      Comment


      • #4
        Despre bratele astea este vorba.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Maarian15 View Post
          Ieri am schimbat cauciucurile iarna 16"-> vara 17". De cand le-am schimbat zici ca mi-au schimbat masina. Spun asta pentru ca directia imi face iar figuri. Primavara trecuta am rezolvat-o cu efectuarea geometriei. Acum parca e mai grav si anume: virez dreapta in mers ,se indreapta/revine cat de cat volanu la drept dar daca virez stanga, acolo ramane, trebuie sa trag de el ca sa se indrepte. Plus de asta, daca las volanul liber prima data trage masina spre stanga iar daca o indrept eu din volan trage spre dreapta.
          Cei de la Mercedes mi-au spus ca trebuie sa schimb bratele pe fata. Le am cumparate. Sa le schimb si sa fac o geometrie sa vad daca se remediaza?
          Voi ce parere aveti?
          Salut.Am avut si eu ceva probleme la directie in momentul in care schimbam rotile iarna/vara, directia tragea ba stanga, ba dreapta. Am incercat sa fac directia pe stand computerizat. Niciun efect ! Am fost la un priete( mecanic- putin mai dezghetat) si mi-a facut directia cu un distantier gradat ( mai rudimentar). A masurat efectiv deschidere intre rotile din fata. Am pus volanul drept, mi-a lasat directia usor deschisa si de atunci masina merge perfect far sa toceasca anvelopelesi, fara sa traga si revine frumos dupa efectuarea virajului ( mi-a disparaut si senzatia de anvelopa tarsita la viraj maxim). Mi-a explicat ca asa se lasa si la masinile de curse (directia deschisa) tocmai pentru a nu trage stanga/dreapta la viteze mari. Cand zic deschisa, a nu se intelege ceva exagerat. este vorba de mm. Poti incerca, te costa pretul directiei, asta daca nu constata defectiuni la caseta de directie. Bratele nu au nicio treaba. Trebuie sa fie prea ,,moarte,, ca sa-ti faca probleme.
          Succes

          Comment


          • #6
            Am venit acum la un service pentru constatare si mi-au zis ca e de la cauciucuri. Intr-adevar unul e mult mai tocit ca celalalt. Alte cauciucuri si sa vad ce efect are.

            Comment


            • #7
              Daca anvelopele sunt tocite inegal , nici geometria nu este ok . Daca ai luat vreo groapa ceva, se poate deregla geometria .Daca bratele nu sunt ok , nu se poate face geometrie.
              Pompa de servo are vreun zgomot anormal ?
              Cand schimbi cureaua se inlocuieste si kit-ul de role .

              Comment


              • #8
                Am schimbat bratele, am facut geometrie si nu mai trage stanga-dreapta decat foarte rau stanga la franare-> cauciucurile trebuiesc schimbate.

                Comment


                • #9
                  La modul cum ai descris problema, m-am gandit la ce este mai rau. Este adevarat ca un cauciuc mai uzat pe o parte sau chiar si mai desumflat, creeaza dificultati minore in mers. Se simte accentuat la viteze mai mari (masina nu sta dreapta, trage volanul, nu revine sau chiar si vibreaza). Pe viitor, daca nu poti avea roti de iarna (cauciuc cu janta), macar noteaza fiecare cauciuc in parte si monteazal pe aceeasi janta si binenteles locul unde a rulat, (stanga/fata: dreapta/fata: etc)
                  Pentru cei care vor sa verifice caseta de directie, sa vada daca angrenajele din ea sunt in regula, verificarea ei se face astfel:
                  -Se suspenda rotile din fata, se ia viraj stanga/dreapta maxim incet si cu f.mare atentie sa nu agate. Motorul trebuie sa fie oprit. Trebuie sa se miste fara cea mai mica agatare.
                  Last edited by nora-marian; 03-08-2016, 06:26 AM.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    In cazul in care trage la franare, problema este din sistemul de franare. Un etrier mai puturos (usor blocat) sau aer in instalatie. Se mai poate forma luciu pe placute sau disc. In cazul luciului se aude un usor scartait la franare. Daca ai schimbat recent placutele, mai poate trage pana se pasuiesc placutele pe disc.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nora-marian View Post
                      La modul cum ai descris problema, m-am gandit la ce este mai rau. Este adevarat ca un cauciuc mai uzat pe o parte sau chiar si mai desumflat, creeaza dificultati minore in mers. Se simte accentuat la viteze mai mari (masina nu sta dreapta, trage volanul, nu revine sau chiar si vibreaza). Pe viitor, daca nu poti avea roti de iarna (cauciuc cu janta), macar noteaza fiecare cauciuc in parte si monteazal pe aceeasi janta si binenteles locul unde a rulat, (stanga/fata: dreapta/fata: etc)

                      Pentru cei care vor sa verifice caseta de directie, sa vada daca angrenajele din ea sunt in regula, verificarea ei se face astfel:

                      -Se suspenda rotile din fata, se ia viraj stanga/dreapta maxim incet si cu f.mare atentie sa nu agate. Motorul trebuie sa fie oprit. Trebuie sa se miste fara cea mai mica agatare.

                      In primul post am specificat ca am schimbat rotile de pe 16" pe 17" deci le am cu tot cu jante.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am pus 4 cauciucuri noi de vara pe masina si trage spre stanga cand las volanu,am verificat de 2 ori geometria si totul este ok,masina am duso si la reprezentanta la MB sau verificat cauciucurile au zis ca este ok,nu bate nimik si nu stiu de ce trage spre stanga...

                        Comment


                        • #13
                          Uzura cauciucurilor si presiunea trebuie sa fie egale. Se mai intampla acest fenomen si din cauza carosabilului inclinat sau daca circuli pe un drum unde frecvent circula camioane, se formeaza un mic sleau in asfalt. Si acesta poate destabiliza usor directia masinii.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Verific destul de frecvent presiunea in roti,de obicei imi arata si senzoru daca presiunea in roti nu este egala,si cu drumurile inteleg,dar nu toate pot sa destabilizeze directia,tehnic la mine se vede cum se inclina volanu spre stanga cand ii dau drumu,este aiurea la o masina de nici 4 ani de zile...

                            Comment


                            • #15
                              Incearca si asa : schimba rotile de fata cu cele de pe spate , astia la reprezentante sunt destul de superficiali.
                              Daca tot trage problema e la directie , daca dispare , atunci ai o anvelopa/janta cu probleme
                              Last edited by b97dmt; 03-29-2016, 17:52 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF