Salut! Am fost la munte acum cateva zile si dupa aproximativ 200 de km mi s-a ridicat termperatura motorului de la 80 de grade la aproape 100 eram in urcare. S-a intamplat in maxim 10 secunde pentru ca tot trageam cu ochiul in bord. Am tras pe dreapta rapid, am oprit motorul apoi am deschis capota. Am verificat uleiul, era deasupra la minim apoi cand am deschis busonul de la apa aproape sa-mi arunce tot antigelul, cred ca a fost foarte multe aer pe circuit.
Am asteptat vreo 10 minute. Am repornit motorul si a revenit la temperatura initiala la fel de rapid cum a si urcat. Am continuat sa merg si dupa vreo 5 km mi s-a aprins martorul de ulei , dar pentru ca nu prea aveam ce sa fac, (nu aveam ulei la mine) am continuat sa merg asa pana acasa adica inca 200 de km. Disparea , aparea martorul. Dupa 2 zile am pornit masina din nou si dupa maxim 5 minute a aparut martorul. Uleiul a fost schimbat acum 2000 de km. Masina avand 250 000 km. Totusi am o teorie. Atunci cand am fiert antigelul, probabil am fiert si uleiul. Uleiul fiind 10w40 castrol. Am schimbat garnitura de chiulasa acum 2000 km.
Am asteptat vreo 10 minute. Am repornit motorul si a revenit la temperatura initiala la fel de rapid cum a si urcat. Am continuat sa merg si dupa vreo 5 km mi s-a aprins martorul de ulei , dar pentru ca nu prea aveam ce sa fac, (nu aveam ulei la mine) am continuat sa merg asa pana acasa adica inca 200 de km. Disparea , aparea martorul. Dupa 2 zile am pornit masina din nou si dupa maxim 5 minute a aparut martorul. Uleiul a fost schimbat acum 2000 de km. Masina avand 250 000 km. Totusi am o teorie. Atunci cand am fiert antigelul, probabil am fiert si uleiul. Uleiul fiind 10w40 castrol. Am schimbat garnitura de chiulasa acum 2000 km.
Comment