Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii incandescente

    Cand pun contactul , stau cca 5 sec. si se stinge martorul bujiilor, apoi se aprinde pentru cca 40 sec. Am fost la tester, si a zis ca bujiile 1,2,4 sunt duse; le-am schimbat (bujia 3 a fost schimbata, e noua) , a sters erorile, a doua zi dimineata, "la rece", am aceeasi problema, adica, pun contactul-5 sec.-se stinge, iar dupa pornirea motorului, se aprinde din nou, am mers din nou la tester si acum imi spune ca e problema cu bujia 4!
    Ce o fi?
    De pornit, porneste foarte usor; cat se invarte putin motorul si porneste, dar nu cred ca e in regula. Cei de la service dau din umeri.....neputinciosi. Sau asa o trebui?
    O parere, doua de la voi mi-ar fi de mare ajutor.
    Multumesc!

    PS: Am cumparat toate 4 bujii BOSCH, dar din pacate bujia 3, cea care se vede noua, nu clinteste, nici nu are de gand sa iasa. Nu stiu ce m-oi face pe viitor, caci aici in oras nu cunosc pe nimeni care sa imi rezolve aceasta problema de a o inlocui si pe cea de a 3-a, iar cei de la service nu sunt dotati cu acel kit pentru inlocuire bujii rupte.
    Asta e, poate ma indrumati la cineva, fiindca imi iau sotia la o plimbare prin tara, si iau si o palinca de pe la noi!

  • #2
    Schimba locatia sa vedem unde esti si poate vreun coleg te poate indruma.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Verifica conectorul, firul de la bujia 4, daca nu incerci un alt releu de bujii, cu toate ca daca releul are o problema, aceasta se vede de obicei la o diagnoza buna.

      Mai multe detalii poti primi daca ne spui si despre ce masina e vorba, pe langa locatie.
      Last edited by cutaresku; 01-16-2016, 23:18 PM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Mercedes C200 CDI, FACELIFT, COMBI, W203, 122 CP, an 2004.
        Last edited by H0MUR0; 01-16-2016, 21:15 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cl600 View Post
          Verifica conectorul, firul de la bujia 4, daca nu incerci un alt releu de bujii, cu toate ca daca releul are o problema, aceasta se vede de obicei la o diagnoza buna.

          Mai multe detalii poti primi daca ne spui si despre ce masina e vorba, pe langa locatie.
          Am spray-at cu degresant firul conector, si tot asa imi indica la bord.
          Si ce este interesant ca, acum cu gerul asta de -18 grade, a pornit rapid si fara nici o problema, doar ca e acel simtom la care m-am mai referit, adica, dupa ce pun contactul, in 3-4 sec. se stinge martorul de la bujie, pornesc motorul si se aprinde din nou martorul pentru inca cca 40 sec., dupa care se stinge si nu mai apare la bord; pana la o noua pornire!
          Ce sa fie? La diagnoza imi da eroare la bujia nr.4 , pe care doar am schimbat-o! Hmmmm......., ca sa vezi.

          Comment


          • #6
            Trebuie verificat bujia cu numarul 4, pe care tocmai a fost schimbata.
            Daca se schimba o bujie, se schimba toate 4, si recomand cu caldura bujii de buna calitate, gen Beru. Sa nu luati gunoaie de UNIX-uri ca sunt varza, nu merita doi bani.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Nu se monteaza bujii amestecate pe motor.Se schimba toate 4 ,acelasi tip,acelasi producatori.Au timpi de incalzire diferiti,rezistente interne diferite si pot genera simptome negative.

              Comment


              • #8
                Originally posted by robertino View Post
                Nu se monteaza bujii amestecate pe motor.Se schimba toate 4 ,acelasi tip,acelasi producatori.Au timpi de incalzire diferiti,rezistente interne diferite si pot genera simptome negative.
                Am precizat faptul ca bujiile de pe masina s-au vazut destul de ruginite in partea superioara, mai putin bujia nr.3 care se vede ca este nou schimbata, deci am cumparat 4 bujii incandescente Bosch, iar de montat au fost montate la pistoanele(din fata spre spate):1,2,4, fiindca bujia de la pistonul nr.3 da semne de intepenire, si nu am lasat mecanicul sa forteze, cu toate ca a dat cu degripant cu o zi inainte si am mers la el cu motorul cald.
                Au fost verificate cele 3 bujii inlocuite si mecanicul a zis ca sunt tot Bosch, fara a depista de ce provenienta este cea de la nr.3, care, chiar daca nu vrea sa iasa(inca), aceasta functioneaza corespunzator.
                Cum spuneam, problema este ca la tester da ca "eroare" bujia nr.4, asta e ciudat! Ce sa mai incerc, voi ce spuneti?

                Comment


                • #9
                  Ti-a spus colegul "cl600"sa verifici firul de la bujia 4.Empiric monteaza un bec pe firul respectiv si masa(caroserie,motor)si pune contactul.Daca becul se aprinde si se stinge concomitent cu martorul in bord,nu este o problema la instalatie.
                  Erorile la bujia nr "x" se bazeaza pe diferentele rezistentei interne a bujiei.Asa "vede" calculatorul defectiunea.Cand este foarte mare,sau foarte mica rezistenta interna,o "vede" arsa si apare eroare.O bujie functionala,dar cu o rezistenta neconforma cu parametrii masinii poate aparea ca "defecta".
                  Ai grija la componentele Bosch.Multe sunt contrafacute !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by robertino View Post
                    Ti-a spus colegul "cl600"sa verifici firul de la bujia 4.Empiric monteaza un bec pe firul respectiv si masa(caroserie,motor)si pune contactul.Daca becul se aprinde si se stinge concomitent cu martorul in bord,nu este o problema la instalatie.
                    Erorile la bujia nr "x" se bazeaza pe diferentele rezistentei interne a bujiei.Asa "vede" calculatorul defectiunea.Cand este foarte mare,sau foarte mica rezistenta interna,o "vede" arsa si apare eroare.O bujie functionala,dar cu o rezistenta neconforma cu parametrii masinii poate aparea ca "defecta".
                    Ai grija la componentele Bosch.Multe sunt contrafacute !
                    Ok, am sa verific separat fisa nr 4.
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Asa cum a precizat colegul cl 600 poate fi releul pentru bujii. In multe cazuri in urma defectarii(arderii) a unor bujii in interiorul releului se arde un gen de siguranta.Daca se demonteaza capacul acestuia se poate vedes cu usurinta.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by merc 220 View Post
                        Asa cum a precizat colegul cl 600 poate fi releul pentru bujii. In multe cazuri in urma defectarii(arderii) a unor bujii in interiorul releului se arde un gen de siguranta.Daca se demonteaza capacul acestuia se poate vedes cu usurinta.
                        Si se poate inlocui acea siguranta, doar capacul sau tot releul?
                        Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Se poate si repara.Nu costa insa chiar atat de mult incat sa se merite sa umbli cu "carpeli".Daca totusi vrei sa il repari e deajuns sa il demontezi si sa il duci unui electronist.Se schimba acea lita arsa din el sau dupa caz arc/contact/verificat bobina.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by broscutza2001 View Post
                            Se poate si repara.Nu costa insa chiar atat de mult incat sa se merite sa umbli cu "carpeli".Daca totusi vrei sa il repari e deajuns sa il demontezi si sa il duci unui electronist.Se schimba acea lita arsa din el sau dupa caz arc/contact/verificat bobina.
                            Azi am sa verific acel capac(pe roata din dreapta, o cutie dreptunghiulara, imi spunea cineva), si voi reveni cu noutati.
                            Multumesc pentru indicatii!

                            Comment


                            • #15
                              Am verificat releul, dar este capsulat, din ce am vazut eu. Practic nu se poate desface capacul fiindca este un corp compact, ca turnat.
                              Ma intreb daca as putea sa-l masor?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF