Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema circuit racire motor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema circuit racire motor!

    De vreo doua saptamani a inceput sa imi piarda lichid de racire. Am tot completat si cand am avut timp am fost la un Service. Ma gandeam ca e un "furtunas" .. ceva. Aia mi-au spus ca scapa pe la garnitura de chiuloasa.
    Mi-au aruncat si niste preturi dar cel mai mult m-a speriat faptul ca trebuie desfacut motorul. Ce sfaturi imi puteti da???

  • #2
    Pai io zic sa mergi si la un alt service si apoi la un altul. Problema la noi e ca sunt fff multi "meseriasi" carora le place sa dea cu presupusul ca oricum nu-i costa nimic. Tot tu esti cel care scoate banu din buzunar.

    In plus chiar daca ar fi asa, vezi cat de "crucial" este sa-i desfaci motorul, sau mai poti sa o duci asa compleand antigel.

    succes

    Comment


    • #3
      Salut, si eu am avut aceeasi problema la W124 230 E pierdea lichid de racire iar furtunul pe care circula lichidul era foarte tare(avea presiune mare) poti sa verifici chestia asta, iar verdictul a fost garnitura de chiuloasa ciupita, alt simptom era faptul ca scoate un fum alb dens foarte mult!Nu vreau sa te sperii dar e posibil sa fie garnitura ciupita, mai incearca la un alt service

      Comment


      • #4
        O sa incerc sa ma duc si la un alt service. Imi recomandati sa ma duc la Mercedes??
        Fum nu stiu daca scoate (o sa ma uit) si o sa incerc sa vad si furtunul daca este tare.

        Comment


        • #5
          As zice sa verifici personal toate conexiunile si furtunele de la instalatia de racire. Garnitura de chiuloasa poate fi si ea o cauza, insa in general mai e insotita si de alte fenomene conexe. Cum ar fi ulei in apa, ceea ce ar insemna ca in vasul de expansiune sa gasesti urme de ulei sau apa in ulei iar asta ar presupune ca uleiul sa faca spume prin motor, o spuma albicioasa si vascoasa care se gaseste de obicei si pe busonul de umplere al motorului. Ca sa curga strict numai antigelul din motor numai pe la ganitura de chiuloasa, neinsotita de vreun fenomen descris anterior, ar fi o treaba extrem de rara dar nu imposibila.

          Vezi si locul in care picura, adica de unde apare prelingerea de antigel pe pamant. Demonteaza scutul daca il ai si vezi cam unde pateaza cu antigel (pe stanga, pe dreapta, in fata in spate etc) pt a vedea apoi vreo piesa care a cedat, asta in cazul in care ai astfel de scurgeri vizibile ale antigelului.

          O alta cauza ar fi radiatorul, care ar putea avea vreun por. Cu incalzirea cum stai??? Ai caldura in masina? Daca nu tot radiatorul ar putea fi cauza. Sau chiar busonul vasului de expansiune care are o supapa incorporata. Inclin sa cred ca totusi garnitura nu e cauza defectiunii la tine.
          Last edited by florineasca; 10-24-2008, 15:04 PM.

          Comment


          • #6
            Eu cand am avut problema cu racirea nu imi pica antigel si nici nu gaseam pete, doar mi se aprindea becul de lichid de racire, tie daca doar iti pica nu cred ca ar avea legatura cu chiuloasa, la mine pur simplu consuma ea antigelul si de aici si fumul care crede-ma nu ai cum sa nu il observi ziceai ca e vapor:d

            Comment


            • #7
              Me nu imi scoate fum si nici furtunele nu sunt tari. Caldura imi baga bine. Curios este faptul ca in ultimele zile nu mi-a mai scazut nivelul. Cum prind o zi libera ma duc la alt service.

              Comment


              • #8
                Daca furtunele nu sunt tari inseamna ca pierde presiune (sau nu face) iar daca ar fii garnitura ciupita ar trebuii ca in vasul de expansiune sa gasesti si ceva pete de ulei... cu pomnpa de apa cum stai?
                Last edited by Andreas; 10-27-2008, 10:00 AM.

                Comment


                • #9
                  Eu am o nelamurire: furtunul galben din imagine de la radiator e lasat in jos sa curga undeva pe langa aripa dupa cum se vede in imagini. Nu cred ca e normal asta la un MB C180 an 1995. Nu pierde din antigel/apa iar temperatura acesteia e normala adica functioneaza corect totul. Si totusi de ce e asa?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    R&W,lasa-i pe aia ce fabrica MB sa isi faca treaba...daca totusi vrei sa pricepi,ala e cel mai sus punct din instalatzia de racire....

                    Comment


                    • #11
                      Salut.am un C180 din 94, cumparat de 2 saptamani. Am probleme mari cu temperatura..si mai si pierde apa. Am citit ce s-a scris. Apa in ulei nu vad sa fie (banuiesc ca ar creste nivelul la ulei) si nici spuma. Apa nu vad pe unde curge, dar pierde serios. Cam jumate de litru la 30 de km (verificat aseara - mers cu 110 km/h). Problema e ca in oras ma omoara. Merge normal si dintr-o data creste temperatura...opresc imediat. Sa fie termostatul? Alte idei pe unde ar putea curge apa de nu vad nimik? Paleta pare ca se invarte ok si e cu vascocuplaj, daca nu gresesc. Oorice idee m-ar ajuta mult.
                      Inca o intrebare: din 94, are computer de bord?
                      Multumesc anticipat...foarte util forumul.
                      Last edited by adidc; 11-03-2008, 13:32 PM.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Daca iti curge lichid de racire numai cand e motorul pornit mai strange colierele de la furtune, daca iti pierde si cand motorul e oprit ori ai fisura in radiator sau pompa de apa dusa. Ca sa ai certitudinea ca termostatul e in regula verifica dupa oprirea motorului ca radiatorul sa fie cald pe toata suprafata lui, daca nu e inseamna ca termostatul e terminat.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by r&w View Post
                          Eu am o nelamurire: furtunul galben din imagine de la radiator e lasat in jos sa curga undeva pe langa aripa dupa cum se vede in imagini. Nu cred ca e normal asta la un MB C180 an 1995. Nu pierde din antigel/apa iar temperatura acesteia e normala adica functioneaza corect totul. Si totusi de ce e asa?
                          Instalatia lucreaza sub presiune. Acolo unde e furtunul acela e de fapt o supapa care se deschide in cazul in care presiunea din instalatie creste foarte mult (de exemplu atunci cand fierbe apa). Ea permite curgerea apei si eliberarea presiunii ca sa nu pocneasca vreun furtun sau altceva de pe la motor.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc Andreas pentru raspuns. Intre timp am fost sa-mi fac diagnoza la masina si tipul la care am mers a verificat exact ce ziceai tu cu radiatorul. Mai mult invartindu-ne pe langa masina am gasit buba...furtunul de la radiatorul de incalzire dinspre caroserie, de pe partea soferului. La turatii mici curgea putina apa si se strangea in compartimentul dintre motor si habitaclu...de unde se evapora incet. De asta nu vedeam unde pierde. Rezolvare: schrot/furtun cu 10 lei (cu tot cu coliere) /deseara il montez/. Alternativa..comanda de furtun original scump si enervant de mult de asteptat
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              @dmihnea
                              @florineasca

                              Daca ziceti ca e normal asa si ca asa e si la voi atunci e bine. Mersi de raspunsuri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF