Si eu am dificultati la pornire la un mercedes pe motorina din 2002.
Primele semnale au aparut acum 2 luni, in situatia "rezervorul aflat la 1/4" cand am constatat aer pe furtunasul trasparent de alimentarea pompei de joasa. Dupa mai multe incercari morul a pornit.
Intre timp am constatat scurgeri de motorina la pompa de inalta.
Am schimbat pompa de inalta, am verificat etansietatea circuitului de alimentare cu motorina si am montat o supapa de sens pe circuitul de alimentare. Dupa "mai multe chei" motorul a pornit, dar a doua zi problema a reaparut. Inspirandu-ma din cazurile comentate pe site, am considerat ca sunt in situatia golirii compartimentului de rezervor sub nivelul sorbului, asa ca am alimentat din canistra rezervorul cu cca 20 l motorina. motorul a pornit la a 2-a cheie.Considerand ca am capacitatea rezervorului redusa la 3/4, am facut plinul dar a doua zi problema de pornire a reaparut.
Primele semnale au aparut acum 2 luni, in situatia "rezervorul aflat la 1/4" cand am constatat aer pe furtunasul trasparent de alimentarea pompei de joasa. Dupa mai multe incercari morul a pornit.
Intre timp am constatat scurgeri de motorina la pompa de inalta.
Am schimbat pompa de inalta, am verificat etansietatea circuitului de alimentare cu motorina si am montat o supapa de sens pe circuitul de alimentare. Dupa "mai multe chei" motorul a pornit, dar a doua zi problema a reaparut. Inspirandu-ma din cazurile comentate pe site, am considerat ca sunt in situatia golirii compartimentului de rezervor sub nivelul sorbului, asa ca am alimentat din canistra rezervorul cu cca 20 l motorina. motorul a pornit la a 2-a cheie.Considerand ca am capacitatea rezervorului redusa la 3/4, am facut plinul dar a doua zi problema de pornire a reaparut.
Comment