Salutare,
Poate ma poate ajuta cineva cu un sfat. Am un C180 Kompressor din 2003 si de curand am o problema ciudata. Cand sar de 3000 turatii (incepand din viteza a 4-a mai ales...dar si a 3-a daca insist) motorul imi merge in 3 cilindri (3 din 4). De asemenea am incercat sa merg cu ea subturata mult (20 km / h cu viteza a 3-a) si iar incepe sa mearga in 3 cilindri. Daca o opresc si o repornesc...motorul merge normal (doar ca se aprinde becul galben din bord).
Am fost la Autoklass...astia mi-au spus initial ca e vorba de bujii si de fisa de la cilindrul 4. Le-am schimbat...la fel facea. P-orma mi-au spus ca e injectorul de la cilindrul 4...ca asa le dadea pe tester (ca e de vina cilindrul 4)..l-am schimbat si p-asta...cu acelasi rezultat (ma gandesc sa le cer banii inapoi).
Saptamana trecuta am fost la Casa Auto (service-ul Mercedes de la Romexpo) si cei de aici au spus ca tester-ul a diagnosticat "tensiune oscilanta la cilindrul 4". Drept urmare au schimbat bobina de la cilindrul 4 cu cea de la cilindrul 3....nu au avut succes (dar macar au facut ei proba si mi-au spus ca nu e de la bobina). Dupa incercarea cu bobina, au zis ca s-ar putea sa fie in proportie de 98% calculatorul de motor. In urmatoarea zi m-au sunat si au zis ca e defect din fabricatie la acest tip de motor si ca cei de la Mercedes (din Germania) au o lista cu defectele din fabricatie si ca masina are unul din simptoamele descrise in aceasta lista...iar rezolvarea este sa schimb cele 4 injectoare (cele originale au cate 4 orificii, iar Mercedes spune ca trebuiesc cu 6 orificii) si arborele de supape (sper ca am retinut corect). Nu stiu insa daca are legatura ce vor ei sa inlocuiasca cu problema masinii. Mi-e ca le schimb si p-astea degeaba si chiar ca fac scandal p-orma. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
Multumesc
Poate ma poate ajuta cineva cu un sfat. Am un C180 Kompressor din 2003 si de curand am o problema ciudata. Cand sar de 3000 turatii (incepand din viteza a 4-a mai ales...dar si a 3-a daca insist) motorul imi merge in 3 cilindri (3 din 4). De asemenea am incercat sa merg cu ea subturata mult (20 km / h cu viteza a 3-a) si iar incepe sa mearga in 3 cilindri. Daca o opresc si o repornesc...motorul merge normal (doar ca se aprinde becul galben din bord).
Am fost la Autoklass...astia mi-au spus initial ca e vorba de bujii si de fisa de la cilindrul 4. Le-am schimbat...la fel facea. P-orma mi-au spus ca e injectorul de la cilindrul 4...ca asa le dadea pe tester (ca e de vina cilindrul 4)..l-am schimbat si p-asta...cu acelasi rezultat (ma gandesc sa le cer banii inapoi).
Saptamana trecuta am fost la Casa Auto (service-ul Mercedes de la Romexpo) si cei de aici au spus ca tester-ul a diagnosticat "tensiune oscilanta la cilindrul 4". Drept urmare au schimbat bobina de la cilindrul 4 cu cea de la cilindrul 3....nu au avut succes (dar macar au facut ei proba si mi-au spus ca nu e de la bobina). Dupa incercarea cu bobina, au zis ca s-ar putea sa fie in proportie de 98% calculatorul de motor. In urmatoarea zi m-au sunat si au zis ca e defect din fabricatie la acest tip de motor si ca cei de la Mercedes (din Germania) au o lista cu defectele din fabricatie si ca masina are unul din simptoamele descrise in aceasta lista...iar rezolvarea este sa schimb cele 4 injectoare (cele originale au cate 4 orificii, iar Mercedes spune ca trebuiesc cu 6 orificii) si arborele de supape (sper ca am retinut corect). Nu stiu insa daca are legatura ce vor ei sa inlocuiasca cu problema masinii. Mi-e ca le schimb si p-astea degeaba si chiar ca fac scandal p-orma. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
Multumesc
Comment