Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor!!! w203 plafoneaza la 3000 turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!!! w203 plafoneaza la 3000 turatii

    Va rog mult daca ma poate ajuta cineva, tocmai am achizitionat un Mercedes c200 cdi 2002 ,102 cp la un pret destul de scazut dar pentru km pe care ii are parerea mea ca este corect 380000. Cand am cumparat-o am vazut ca este cam puturoasa , am pus-o pe tester si mi-a spus ca este debitmetrul si egr bun am schimbat debitmetrul cu unul nou si am curatat egr-ul. Pornesc masina merg cu ea se tureaza pana la 5000 de turatii si pe loc si in mers prind 110 km/h cu a 3-a dar daca sunt in a 4 sau a 5 cu 130 km/h si bag in a 3 de ex se blocheaza la 3000 nu mai intra turbo si in toate vitezele ramane la 3000 de turatii nu urca peste. Daca ati mai intalnit problema asta va rog din suflet sa ma ajutati orice sfat este binevenit.Multumesc

  • #2
    M-am batut cu capu de problema ta exact asa cum descrii . La mine a fost actuatorul care deschide vaccumu la turbina nu mergea bine si debitmetru. Le-am schimbat de amandoua si gata problema. Mai poti verifica si senzoru de presiune de pe galeria de admisie.Bafta

    Comment


    • #3
      Posibil debimetrul de aer

      Trimis de pe al meu SM-N7505 folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        nu este debimetrul.

        debimetrul l-am schimbat nou Pierburg nici-o schimbare.
        Originally posted by Roian Andrei View Post
        Posibil debimetrul de aer

        Trimis de pe al meu SM-N7505 folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Aaa

          Încearcă sa schimbi„electrovalva comandă turbo"la mine aceasta a fost defectă.

          Comment


          • #6
            Filtrul de motorina in ce stare e? Am patit exact ca tine la A180 CDI-ul sotiei, si rezolvarea a fost ieftina, prin schimbarea filtrului de motorina, care era o marca necunoscuta mie si probabil cu foarte multa mizerie in el.
            Posibile cauze ar mai fi: filtrul de aer, paleti turbo uzati, geometria variabila gripata, circuit vacuum intrerupt.
            Cel mai bine ar fi sa faci un test in mers ca sa-ti dai seama daca e vorba de presiune prea mare/mica la turbo, daca e etans vacuumul, ce valori ai la injectoare, ca apoi sa te apuci de inlocuit piese.
            Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF