Salutare tuturor.
Este prima postare in aceasta rubrica si sper sa fiu cat de explicit posibil.
Am un C250 CDI 2011 Cutie Automata 7G Plus, 72000 Km, cumparat de 6 luni, rulat aprox 10000 km.
Acum 2 saptamani am primit un mesaj in bord : "Top up coolant fluid" drept urmare am fost la un magazin de piese auto, am cumparat lichidul de racire si am completat cu aprox 100ml, nu sa dea pe afara sau ceva de genul.
Dupa cateva zile de mers normal, fara nicio problema, la prima pornire a masinii, dimineata(motorul rece, apa sub 90 grade) incercand sa accelerez un pic mai tare, motorul nu se tura cu mai mult de 2500 rpm, greu ajungeam la 2500 rpm iar cand mergeam pe distante mai intinse nu trecea in treapta 6a, statea intr-a 5a schimba doar daca ii dadeam eu comanda de la padele "+".
Asta ar fii problema simpla, dar incercand sa-mi dau seama ce are, dupa ce am mers cu ea asa fara vlaga timp in care apa la motor a ajuns la 90 de grade(sau cat o fii in carte 91/92/93 nu stiu exact) am oprit motorul. Iar dupa oprire, am re pornit si mergea perfect, acelasi cuplu, demaraj, acei 500NM...
Mi s-a mai intamplat 2 zile aceiasi problema, motor rece, acceleratie foarte slaba, incalzit apa la 90, oprit, repornit si mers absolut normal, tin sa precizez ca nu am niciun martor in bord aprins (gen check engine etc.)
Drept urmare, ieri, sambata am decis sa merg la cineva care se ocupa de Mercedes sa-mi puna tester-ul si sa vedem despre ce e vorba. Aveam doar o eroare : "Boost Pressure Control A(not working sau ceva de genul)" cu codul "PF00AF72".
Nu a mai auzit niciodata de aceasta problema, a verificat turbinele, paletele, etc, totul functioneaza ok, a verificat cu manomentrul niste furtune de vaccum, iar unul dintre ele a zis ca pierdea vaccum...
Ideea e ca mi-a resetat chestia asta, iar astazi de dimineata a facut absolut la fel, numai ca si-a revenit fara a opri motorul, tot dupa ce temperatura a ajuns la 90 de grade, iar mai pe seara, s-a aprins martorul "Check Engine".
Cam atat.
Astept pareri.
Este prima postare in aceasta rubrica si sper sa fiu cat de explicit posibil.
Am un C250 CDI 2011 Cutie Automata 7G Plus, 72000 Km, cumparat de 6 luni, rulat aprox 10000 km.
Acum 2 saptamani am primit un mesaj in bord : "Top up coolant fluid" drept urmare am fost la un magazin de piese auto, am cumparat lichidul de racire si am completat cu aprox 100ml, nu sa dea pe afara sau ceva de genul.
Dupa cateva zile de mers normal, fara nicio problema, la prima pornire a masinii, dimineata(motorul rece, apa sub 90 grade) incercand sa accelerez un pic mai tare, motorul nu se tura cu mai mult de 2500 rpm, greu ajungeam la 2500 rpm iar cand mergeam pe distante mai intinse nu trecea in treapta 6a, statea intr-a 5a schimba doar daca ii dadeam eu comanda de la padele "+".
Asta ar fii problema simpla, dar incercand sa-mi dau seama ce are, dupa ce am mers cu ea asa fara vlaga timp in care apa la motor a ajuns la 90 de grade(sau cat o fii in carte 91/92/93 nu stiu exact) am oprit motorul. Iar dupa oprire, am re pornit si mergea perfect, acelasi cuplu, demaraj, acei 500NM...
Mi s-a mai intamplat 2 zile aceiasi problema, motor rece, acceleratie foarte slaba, incalzit apa la 90, oprit, repornit si mers absolut normal, tin sa precizez ca nu am niciun martor in bord aprins (gen check engine etc.)
Drept urmare, ieri, sambata am decis sa merg la cineva care se ocupa de Mercedes sa-mi puna tester-ul si sa vedem despre ce e vorba. Aveam doar o eroare : "Boost Pressure Control A(not working sau ceva de genul)" cu codul "PF00AF72".
Nu a mai auzit niciodata de aceasta problema, a verificat turbinele, paletele, etc, totul functioneaza ok, a verificat cu manomentrul niste furtune de vaccum, iar unul dintre ele a zis ca pierdea vaccum...
Ideea e ca mi-a resetat chestia asta, iar astazi de dimineata a facut absolut la fel, numai ca si-a revenit fara a opri motorul, tot dupa ce temperatura a ajuns la 90 de grade, iar mai pe seara, s-a aprins martorul "Check Engine".
Cam atat.
Astept pareri.
Comment