Am un c200 CGI (125kw/170cp), an fabricatie 09/2003, adus din Germania in 09/2015 cu istoric full in reprezentanta MB, 136.000 km.
In decurs de o saptamana am ajuns sa nu mai pot merge cu masina. In ordine cronologica: s-a aprins check engine, l-a pus in nas, nu mai trage si merge in 3 pistoane, scoate fum negru si benzina pe evacuare. Erori: presiune rampa necorespunzator, ceva cu min pe cilindrul 2, senzor presiune rampa functie defect si inca ceva cu aer.
Sta de 2 sapt. in service si mecanicul a zis mai intai ca e injectorul 2, a desfacut partea cu filtrul de aer si compresorul, a scos rampa cu injectoare, a legat-o la pompa de inalta presiune si, la automat, toate functioneaza corect. Apoi a zis ca nu are presiune in rampa, a pus-o pe tester si la automat a aratat prima data 102 bari, a doua oara 90 si la al treilea automat 70. A pus manometru pe pompa de combustibil si arata 4 bari, insa a zis ca pompa de inalta presiune nu arata nimic. Astfel a concluzionat ca e dusa pompa.
Am cautat prin dezmembrari (sunt din Bistrita) si nu am gasit decat modele kompressor care nu au pompa respectiva.
Asa ca azi mi-a zis ca o monteaza la loc si sa o iau sa merg in alta parte. Ideea e ca deja nu mai am incredere in mecanici, iar despre mecanicii din reprezentantele MB din Bistrita (ATP Exodus si PAGU International) nu stiu absolut nimic.
Personal cred ca problema cu cilindrul 2 se trage de la bobina (injectorul lucreaza, bujia noua). Eroarea cu aerul e de la furtunul cu epuratorul de gaze (e pozitionat intre motor si compresor) care era rupt si l-am inlocuit.
Intrebarile mele:
- poate fi dusa pompa de inalta presiune, dar sa arate presiune in rampa?
- unde gasesc o pompa buna (noua am inteles ca e pe la 2500-3000 de lei)?
In decurs de o saptamana am ajuns sa nu mai pot merge cu masina. In ordine cronologica: s-a aprins check engine, l-a pus in nas, nu mai trage si merge in 3 pistoane, scoate fum negru si benzina pe evacuare. Erori: presiune rampa necorespunzator, ceva cu min pe cilindrul 2, senzor presiune rampa functie defect si inca ceva cu aer.
Sta de 2 sapt. in service si mecanicul a zis mai intai ca e injectorul 2, a desfacut partea cu filtrul de aer si compresorul, a scos rampa cu injectoare, a legat-o la pompa de inalta presiune si, la automat, toate functioneaza corect. Apoi a zis ca nu are presiune in rampa, a pus-o pe tester si la automat a aratat prima data 102 bari, a doua oara 90 si la al treilea automat 70. A pus manometru pe pompa de combustibil si arata 4 bari, insa a zis ca pompa de inalta presiune nu arata nimic. Astfel a concluzionat ca e dusa pompa.
Am cautat prin dezmembrari (sunt din Bistrita) si nu am gasit decat modele kompressor care nu au pompa respectiva.
Asa ca azi mi-a zis ca o monteaza la loc si sa o iau sa merg in alta parte. Ideea e ca deja nu mai am incredere in mecanici, iar despre mecanicii din reprezentantele MB din Bistrita (ATP Exodus si PAGU International) nu stiu absolut nimic.
Personal cred ca problema cu cilindrul 2 se trage de la bobina (injectorul lucreaza, bujia noua). Eroarea cu aerul e de la furtunul cu epuratorul de gaze (e pozitionat intre motor si compresor) care era rupt si l-am inlocuit.
Intrebarile mele:
- poate fi dusa pompa de inalta presiune, dar sa arate presiune in rampa?
- unde gasesc o pompa buna (noua am inteles ca e pe la 2500-3000 de lei)?
Comment