Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme generate de un accident

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme generate de un accident

    Vineri seara in drum spre Buzau am fost lovit din spate de un renault clio. In urma impactului tetierele s-au activat cred ca asta este termenul corect si vreau sa stiu daca acum ele pot fi aduse la forma initiala sau se schimba.
    Locul impactului e in partea stanga ( partea soferului) si bara a fost miscata( nu sparta) si sa marit distanta dintre bara si stop si vroiam sa stiu daca am vreo sansa sa o schimb pe RCA-ul vinovatului si daca exista riscul ca impactul sa fi modificat sasiul din moment ce locul impactului a fost in dreptul lonjeronului?

    Va intreb ca sa stiu cand merg la societatea de asigurari ca eu sunt total pe langa mecanica si alte lucruri legate de masini

    Masina in cauza e un w203 din 2006
    DIESEL FAN

  • #2
    Nu inteleg. Cum adica s-au activat tetierele? Pana la tine nu am auzit de asa ceva. Poate centurile de siguranta sau altceva, dar de tetiere activate la impact eu n-am auzit. Exista o astfel de dotare la Mercedes?

    Comment


    • #3
      Cred ca se refera la Airbag-uri, daca da, trebuiesc schimbate, nu se pot "refolosii".
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Originally posted by florineasca View Post
        Nu inteleg. Cum adica s-au activat tetierele? Pana la tine nu am auzit de asa ceva. Poate centurile de siguranta sau altceva, dar de tetiere activate la impact eu n-am auzit. Exista o astfel de dotare la Mercedes?
        Uite asa se numeste dotarea "Tetiere active în caz de impact" e o dotare pentru siguranta . Tetiera din fata are 2 parti una fixa si una mobila, in momentul impactului cea mobila s-a deplasat in sus si se vede mecanismul din interiorul ei si vroiam sa stiu daca se mai poate pune la loc sau trebuie schimbata. Pentru-ca din cate am vazut printr-o tija ce fixeaza tetiera in spatar trece un fir care presupun ca a trimis impulsul sa reactioneze

        uite un filmulet pe you toube cu dotarea
        Last edited by dark_mind; 10-12-2008, 21:37 PM.
        DIESEL FAN

        Comment


        • #5
          Al dracu sa fiu cu mama daca shtiam de dotarea asta... Interesant de shtiut daca actzionarea e vacuumatica sau electrica. Dupa ce vad in film, banuiesc ca se poate readuce la starea initziala, strict privind cu mintea mea tehnica procesul de declanshare. Asha imi pare mie logic. Dar, ca sa ma conving, trebuie sa vad chestia. Si sa ma joc nitzel cu ea.

          Ca o paranteza, pozitzia mea la condus este printre cele mai bizare. Dau scaunul indarat la maxim, ca am aproape doi metri in pielea mea, spatarul il trag la aproape nooj de grade cu shezutul, iar tetiera o inclin pina la maxim. Datorita pozitziei, capatzina imi sta permanent pe tetiera. Rar am ocazia sa stau in spate, pentru ca in general prefer sa conduc eu. Dar am observat ca in spate, daca vreau sa imi rezem capul, nu am cum. Era de ashteptam ca baietzii deshteptzi sa inventeze ceva pe tema asta...

          Comment


          • #6
            Nu tetiera e marea ta problema, cred, ci geometria masinii. Du-te la un service serios dotat cu stand de elongat/centrat caroserii si cere o expertiza. daca sunt probleme, cere un document scris cu care sa poti discura cu asigurarile.Daca ai CASCO, si sper ca ai fost atat de inspirat sa-ti faci, repara-ti masina pe casco si apoi firma de asigurari va face regres catre asiguratorul celui care te-a pocnit. Pe RCA lucrurile se misca greu si esti tratat ca un paduche. Evenimentul nefiindu-ti imputabil poti negocia cu asiguratorul tau ca la urmatoarea polita sa nu-tii mareasca coeficientul de risc

            Comment


            • #7
              Dute la un service is vezi cam ce damage ai. Zi mecanicului sa iti explice ce trebuie reparat la masina. Mi se pare cell mai simplu si sigur.

              Cat despre tetiere, cred ca s-au activat tetierele. Acolo trebuie sa te duci la un tapiter ( cred ca asa ii zice) si sa vezi daca poate sa refaca locul incat sa nu se observe nimic.
              FMBuff :: Cars Ireland :: Masini de vanzare

              Comment


              • #8
                Originally posted by florineasca View Post
                Nu inteleg. Cum adica s-au activat tetierele? Pana la tine nu am auzit de asa ceva. Poate centurile de siguranta sau altceva, dar de tetiere activate la impact eu n-am auzit. Exista o astfel de dotare la Mercedes?
                Dotarea asta nu se cheama neck pro??sau gresesc?

                Comment


                • #9
                  Intadevar se numeste "Neck Pro".
                  Am uitat ca la vremea respectiva de existenta acestui sistem citisem aici http://www.clubmercedes.ro/clk-cabriolet-t20.html in articolul despre CLK Cabriolet, postat de colegului S Klasse.
                  Intadevar se numeste "Neck Pro", iar tetierele se pot repretensiona foarte simplu :
                  "Tetierele dezvoltate NECK-PRO, create pentru a reduce pericolul rănirii în cazul unui impact din spate, sunt disponibile pentru scaunele din faţă. Sistemul NECK-PRO este complet integrat în tetierele din faţă şi asigură protecţia capului în cazul unui impact din spate. Dacă senzorii detectează pericolul de coliziune, aceştia acţionează un arc de pretensionare care împinge tetiera înainte şi în sus. După declanşare, tetierele pot fi aduse manual în poziţia normală." http://www.mercedes-benz.ro/content/...fety.0004.html

                  Pretul vad ca nu este exorbitant ka dotare...Tetiere active NECK-PRO in fata 150 EURO ... http://mercedes-benz.masini.ro/masin...onale_7339.htm

                  Face banii : "NECK-PRO, standard pe clasa E , unica in acest segment. In cazul unui impact din spate, tetierele scaunelor sunt miscate catre fata pentru a asigura o protectie sporita pasagerilor. Intreaga operatiune dureaza doar cateva milisecunde. Astfel in caz de accident este protejata partea superioara a coloanei vertebrale, ranile produse in urma unui astfel de incident “costand” anual peste 8 miliarde de Euro in Uniunea Europeana." http://www.lalimita.ro/lalimita/main...ceptie%20.html
                  Last edited by orca; 10-13-2008, 10:14 AM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Miercuri ma duc si fac dosarul de dauna si o duc la Casa Auto sa o repar si vad acolo ce a fost afectat. Sper sa nu dureze mult reparatia
                    DIESEL FAN

                    Comment


                    • #11
                      Cel mai corect e sa faci dosarul de dauna. Tetierele acestea sunt foarte folositoare deoarece protejeaza pasagerul de efectul de bici cauzat de o lovitora in partea de spate a masini, unda de soc fiind destul de periculoasa pentru coloana. Dar trebuie sa testetzi masina sa vezi daca e shasiul OK sanu ai surprize mai tarziu si sa te dai "de-a dura".
                      Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                      Comment


                      • #12
                        Am deschis dosarul de dauna si dupa verificare se schimba bara de ramforsare care a fost afectata, bara spate o sa fie vopsita, cat despre tetiere inca nu stiu daca se pot pune la loc sau se schimba o sa vad.
                        Am verificat masina pe standul de geometrie si nu are nici o problema asa ca de ce imi era cel mai frica am scapat
                        DIESEL FAN

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF