Buna ziua stimati colegi!
Ma confrunt de ceva vreme cu problema mentionata in titul topicului.
Am rateuri pe evacuare in decelerare.
Masina in cauza w203 111.955 /2000cmc/ kompressor. Are instalatie GPL, insa rateurile sunt prezente indiferent ca merg pe benzina sau pe GPL.
Consumul este mai mare decat de obicei, dat fiind faptul ca amestecul este bogat.
Am pus-o pe tester STAR si aveam rateuri pe cilindul 3 si sonda de dupa catalizator lenta.
Am inlocuit ambele sonde lambda (bosch), bujiile, bobina cilidrului 3 si DEBITMETRUL DE AER (VDO-siemens). Toate noi, pus iar masina pe STAR si nicio eroare... insa RATEURILE persista.
Ce recomandati sa mai verific? Am testat toate furtunasele de vacum, nu pare sa traga aer fals pe nicaieri... nu stiu ce sa ii mai fac...
Orice sugestie e bine venita!
Va multumesc anticipat!
Ma confrunt de ceva vreme cu problema mentionata in titul topicului.
Am rateuri pe evacuare in decelerare.
Masina in cauza w203 111.955 /2000cmc/ kompressor. Are instalatie GPL, insa rateurile sunt prezente indiferent ca merg pe benzina sau pe GPL.
Consumul este mai mare decat de obicei, dat fiind faptul ca amestecul este bogat.
Am pus-o pe tester STAR si aveam rateuri pe cilindul 3 si sonda de dupa catalizator lenta.
Am inlocuit ambele sonde lambda (bosch), bujiile, bobina cilidrului 3 si DEBITMETRUL DE AER (VDO-siemens). Toate noi, pus iar masina pe STAR si nicio eroare... insa RATEURILE persista.
Ce recomandati sa mai verific? Am testat toate furtunasele de vacum, nu pare sa traga aer fals pe nicaieri... nu stiu ce sa ii mai fac...
Orice sugestie e bine venita!
Va multumesc anticipat!
Comment