Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema cutie automata

    buna tuturor...sunt posesor de mercedes w 204(an fabricatie 2008)de aproximativ 1 an...dupa 2 luni de la achizitie am avut surpriza ca,cutia sa se defecteze,masina avand simptoma:blocare in treapta 2,butonul c&s nu mai raspundea deloc,opream motorul,reporneam sperand ca isi revine cutia,fara rezultat,cand mutam schimbatorul din D in S avea soc...ma rog am reparat-o apoi costandu-ma 600 de euro(defect fiind o placa din interiorul cutiei+ulei+filtru ca e normal daca desfaci cutia)lucrarea a avut loc in luna martie 2015....dupa reparatie masina a mers super ok,cutia nu mi-a mai facut probleme absolut deloc...de la jumatatea lui septembrie,am observat daca temperatura de afara e de 15-14 grade,dimineata pornesc,plec cu masina de pe loc,totul ok...dupa aproximativ 15-20 de minute de condus,opresc la semafor,astept verde,plec de pe loc,cutia ramane blocata in viteza 1,in bord unde este afisat P R N D si C...C dispare ramanand afisat doar P R N D si cutia nu mai schimba,ramanand in treapta 1 pt ca mi-am dat seama ca e in treapta 1 dupa turatie motor si viteza de rulare,ca sa ajung la 50-60 de km/h motorul se tureaza foarte mult..undeva la 4000 de ture...ca sa remediez problema trebuie sa opresc motorul,repornesc si merge ok apoi nu mai face probleme ...apoi dupa un timp mai mare de stationat,temperatura de afara fiind la feel de 14-15 grade problema revine,vara n-am avut probleme,a mers ceas....daca s-a mai confruntat cineva cu problema aceasta,as fi mare recunoscator sa imi spuna din ce cauza este ca sa stiu si eu la ce sa ma astept..si sa nu ma las pacalit de mecanic pentru ca eu locuiesc in austria si neamtul vrea sa fie platit la ora pt munca sa...intelege-ti voi...va multumesc mult!

  • #2
    Citește regulamentul și respectă regulile de postare!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Colegul se ocupa de asa ceva : http://www.clubmercedes.ro/member.php?u=3014

      Comment


      • #4
        Originally posted by kok91 View Post
        buna tuturor...sunt posesor de mercedes w 204(an fabricatie 2008)de aproximativ 1 an...dupa 2 luni de la achizitie am avut surpriza ca,cutia sa se defecteze,masina avand simptoma:blocare in treapta 2,butonul c&s nu mai raspundea deloc,opream motorul,reporneam sperand ca isi revine cutia,fara rezultat,cand mutam schimbatorul din D in S avea soc...ma rog am reparat-o apoi costandu-ma 600 de euro(defect fiind o placa din interiorul cutiei+ulei+filtru ca e normal daca desfaci cutia)lucrarea a avut loc in luna martie 2015....dupa reparatie masina a mers super ok,cutia nu mi-a mai facut probleme absolut deloc...de la jumatatea lui septembrie,am observat daca temperatura de afara e de 15-14 grade,dimineata pornesc,plec cu masina de pe loc,totul ok...dupa aproximativ 15-20 de minute de condus,opresc la semafor,astept verde,plec de pe loc,cutia ramane blocata in viteza 1,in bord unde este afisat P R N D si C...C dispare ramanand afisat doar P R N D si cutia nu mai schimba,ramanand in treapta 1 pt ca mi-am dat seama ca e in treapta 1 dupa turatie motor si viteza de rulare,ca sa ajung la 50-60 de km/h motorul se tureaza foarte mult..undeva la 4000 de ture...ca sa remediez problema trebuie sa opresc motorul,repornesc si merge ok apoi nu mai face probleme ...apoi dupa un timp mai mare de stationat,temperatura de afara fiind la feel de 14-15 grade problema revine,vara n-am avut probleme,a mers ceas....daca s-a mai confruntat cineva cu problema aceasta,as fi mare recunoscator sa imi spuna din ce cauza este ca sa stiu si eu la ce sa ma astept..si sa nu ma las pacalit de mecanic pentru ca eu locuiesc in austria si neamtul vrea sa fie platit la ora pt munca sa...intelege-ti voi...va multumesc mult!
        Selectorul transmisiei.

        Comment


        • #5
          Ok, selectorul acesta cum arata,unde se afla...se poate schimba, dacã da cat costã... As vrea mai multe informații ca eu recunosc sunt praf la asta pt ca e și prima mașina automata restul au fost manuale..mulțumesc!

          Trimis de pe al meu C6903 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Selectorul, poate fi modulul cu maneta schimbatorului, insa eu zic sa te duci inapoi unde ai schimbat placa, poate primesti o diagnoza gratis. Astfel sigur vei afla care este problema si poate nu apuci sa strici si altceva.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              O sa merg cu ea la service sa vad ce are...ms de informații!

              Trimis de pe al meu C6903 folosind Tapatalk

              Comment


              • #8
                salut am achizitionat un mercedes c220 cdi, dar cutia are niste simtome ciudate cu maneta in drive in sare in neutru si cateodata intra in limp mode dar in ambele cazuri daca opresc si repornesc motorul isi revine deasemenea cand schimba viteza are niste bruscari am schimbat ulei si filtru si placa de pe corpul de valve dar degeaba nu sa schimbat nimic ma poate ajuta cineva

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF