Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chiptuning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiptuning

    Am un C Classe 180 cdi an 2011, motor 2.2 diesel w204. Nu sunt multumit de puterea masinii. 4 persoane in masina si deja nu mai trage deloc cum trebuie..ideea e ca am gasit service specializat, pentru remapare. Ma costa ceva banuti, dar vroiam sa intreb, pentru mine.. este bine daca o remapez, ma poate afecta mai tarziu. Repet este un service specializat, prima etapa a remaparii ajunge de la 120 la 160 de cai, iar a doua, la 200 de cai, ceea ce mi se pare prea mult..si intentionez sa fac prima etapa.

  • #2
    Salutare
    Acest subiect a fost discutat de multe ori asa ca nu strica sa arunci o privire pe discutiile anterioare.Ca si parere personala eu cred ca se merita sa faci o astfel de modificare mai ales in cazul celor 120 de caluti ai tai.Parereile sunt pro si contra.Eu consider ca nu softul e cel care face cel mai mult rau masinii ci posesorul masinii cu soft.Motorul si nu numai vor avea un grad de uzura mai mare dar asta nu inseamna ca daca faci "soft " azi maine se strica.Daca vrei un exemplu neortotox e precum fumatul pentru organism ).Referitor la cei 200 de cai cu care se lauda respectivul garaj da-mi voie sa fiu sceptic.Fara interne modificare sau macar alt turbo niciodata nu or sa ajunga la valuarea respectiva(safe).
    Ps:Cauta un "tuner" care sa aiba si dyno sa-i vezi macar pe cei 160 cp

    Comment


    • #3
      Mi-au spus ca motorul va suferi modificari la acei 200 de cai..da inteleg ca uzura e un punct important..dar totusi, ce sa fac ..)

      Comment


      • #4
        Sunt masini detunate din soft de fabrica fara a se face downgrade la motor , pentru tari ca Franta sau Belgia unde se platesc taxe si in functie de puterea masinii . Cine ti a spus 200 cp nu te a mintit , motorul e acelasi ca cel de 163 cp .
        Honda.

        Comment


        • #5
          Nu este acelasi motor , difera internele , turbinele ,etc .
          180 cdi , 200 cdi , 220cdi , 250 cdi difera intre ele , au alte coduri .....Puterea nu este doar din soft .

          Un soft facut de o firma specializata pe Mercedes e cea mai ok optiune , se pastreaza un echilibru intre fiabilitate vs performante .
          Ps : asta e sfatul/parere mea
          Last edited by b97dmt; 08-25-2015, 22:10 PM.

          Comment


          • #6
            Faci confuzie , citeste mai mult despre variantele detunate din soft si ai sa intelegi .
            Honda.

            Comment


            • #7
              Ce zici tu cu variantele detunate nu este cazul aici. Pe om651 pe c200 are single turbo iar pe c220 si c250 are 2 turbo.
              Prosteala asta a super tunerilor cum ca dintr-un amarat de soft ti-o face din 130 de cai de 170 e fumata.
              Acum 12 ani cand puneau mai toti botul la povestile astea era mai usor. Dar acum poti intra in diverse programe si te convingi singur ca difera turbo, injectoare, pompe etc.
              C180 sa il faca de 160 de cai ma indoiesc. Si chiar de ar reusi va merge mult mai prost decat c220 pe probate.
              De ex la bmw au aplicat powerreduction la e90,e60 si f10, audi vine 2.0 tdi cu 120 de cai in franta,belgia, ford vinde 2.0 tdci cu 116 cai tot acolo. Din punctul meu de vedere e mai simplu sa cumperi motor mai puternic stock si il blanesti linistit pt ca e proiectat sa reziste.

              Comment


              • #8
                Salut,sa stii ca sunt foarte multe piese de schimbat sa ajungi la 200cp . si intradevar . nu din soft sunt cp si din alt turbo , injectoare, evacuare.altfel toata lumea cumpara c180 si nu mai platea 1500 in plus pt c250 . mergea la chip si scapa cu cateva sute. c180 are Turbo mai mic sigur . cauta la piese auto si o sa vezi ca turbo pt c180 difera de cel de c250 ( cel de 204cp are 2 turbine din cate stiu).

                Comment


                • #9
                  Vinde si cumpara ceva mai potent, sfaturile de mai sus sunt pertinente. Difera si piesele nu numai softul.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Sunt foarte multe de spus pe aceasta tema."DA" o modificare de soft nu e benefica pentru motor.Parerile de mai sus sunt mare parte corecte date de unii fani ai marcii rationali.Insa depinde si ce anume vrei tu de la masina.Asa cum jantele mai mari au multe inconveniente(dauneaza articulatiilor,masina devine mai rigida,anvelopele sunt mai scumpe,etc)si totusi le acceptam ,de ce nu am accepta si un soft facut cu cap si de bun simt.Eu personal am avut masini "resoftate" si spun ca nu am fost dezamagit.Am prieteni vechi care se ocupa de ceva ani cu asa ceva si sunt oarecum in cunostinta de cauza(a nu se confunda cu "specialist").Daca faci masinii tale un soft pana in 150 cp ,cu dpf activ de care sa nu abuzezi si reduci un pic intervalele de service, nu o sa ai probleme foarte mult timp.Asta este o parere personala din proprie experienta.Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni.Sa nu uitam totusi ca este un motor de 2143 care nu o sa crape chiar usor din 150 cp si vreo 400 nm.
                    Nu te astepta insa sa mai iasa la noxe(lucru de care trebuie sa tii cont avand in vedere ca faci ITP in Belgia)
                    Last edited by Cosmynryo; 08-27-2015, 09:35 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Kay View Post
                      Faci confuzie , citeste mai mult despre variantele detunate din soft si ai sa intelegi .
                      Stiu si eu ca motoarele masinilor pt Belgia au alte noxe , de ex la MB (cdi de pe w204,212)au 2148 cmc , restul sunt 2143 cmc , respectiv CP difera usor.

                      Cai putere mai multi , cuplu mai mare , stres mai mare asupra ambreiajului/ convertizorului , temperatura mai mare la motor , probleme cu fumul , stres la DPF , turbo , injectoare etc.

                      Eu personal , as opta pt un soft facut de Brabus ,Kleeman , Carlsson ,Lorinser, etccase de tunning cu renume si istorie pe MB.
                      Last edited by b97dmt; 08-27-2015, 11:20 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Aproape ca m-ati convins si pe mine .

                        C220cdi vine si single si bi-turbo , cod motor om651 . Cla , A classe si B classe 220cdi sunt toate single turbo . 180cdi si 200cdi 120/136 cp au acelasi cod motor , sunt single turbo si sunt variantele detunate 220cdi single turbo . 5 tuneri din Europa alesi aleatoriu dau pt 180 cdi si 200 cdi 160-200 cp pentru aceste motoare .De obicei acesti tuneri studiaza mai in amanunt aceste motoare si nu bat campii ca sa atraga clienti . Pentru alte variante de motoare dau cresteri de putere normale , de ce nu mint si acolo ?

                        Un ex: (google translate)
                        "the 200cdi 136pk engine is a software defined 220cdi 170 hp, the second stage is equal to the stage for the first tunning 220cdi "

                        Eu am Passat 2010 2.0tdi 110 cp si am studiat destul de mult treaba asta cu downtuning care o face fabricauntul . Motorul in cazul meu este indentic cu cel de 143 cp . Diferente sunt la transmisie , ambreiaj ceva mai mic in diametru si cam atat ,dar motoarele sunt identice (turbo injectoare etc..) . Si Bmw are variante detunate , PSA si cred ca mai sunt marci ,inclusiv Mercedes . Le este mai usor sa l detuneze din soft decat sa proiecteze un alt motor , cam asta e logica .

                        Gasiti pe net destule informatii despre acest subiect, pareri pro si contra fiecare e liber sa creada ce vrea pana la urma , e ultima mea postare pe acest subiect .
                        Honda.

                        Comment


                        • #13
                          Corect ce spui tu kay insa nu in tottalitate.Si aici ma refer in special la 220 cdi.Sa nu uitam ca A,B, CLA sunt masini cu mase mai mici si cu tractiune fata(pleonasm).Si daca om 651 de pe clasa C este varianta downtuning de 220 cdi single turbo ,de ce nu vin acesti tuneri cu o oferta de 170 cp in stage 1 .Un simplu "copy-paste" fara bataie de cap de pe urma caruia ar face bani frumosi.Nu am studiat cazul c200 pana acum insa in continuare tind sa cred ca stage 2(200 cp) nu e doar din soft.Respect
                          ps:Eu sunt pro tuning.Stiu masini 1,9 tdi Vag care sunt sub 11 sec pe sfert de mila dar alea deja nu mai sunt masini de strada.

                          Comment


                          • #14
                            Pt A,B,CLA 651 are sub 2000cm, astfel ies din discutie.

                            180 cu un simplu copy/paste ajunge 200, adica 136cp. Mai departe MB foloseste 2 turbine pt 170 cp si pistoane forjate pt 204cp.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Kay View Post
                              Aproape ca m-ati convins si pe mine .

                              C220cdi vine si single si bi-turbo , cod motor om651 . Cla , A classe si B classe 220cdi sunt toate single turbo . 180cdi si 200cdi 120/136 cp au acelasi cod motor , sunt single turbo si sunt variantele detunate 220cdi single turbo . 5 tuneri din Europa alesi aleatoriu dau pt 180 cdi si 200 cdi 160-200 cp pentru aceste motoare .De obicei acesti tuneri studiaza mai in amanunt aceste motoare si nu bat campii ca sa atraga clienti . Pentru alte variante de motoare dau cresteri de putere normale , de ce nu mint si acolo ?

                              Un ex: (google translate)
                              "the 200cdi 136pk engine is a software defined 220cdi 170 hp, the second stage is equal to the stage for the first tunning 220cdi "

                              Eu am Passat 2010 2.0tdi 110 cp si am studiat destul de mult treaba asta cu downtuning care o face fabricauntul . Motorul in cazul meu este indentic cu cel de 143 cp . Diferente sunt la transmisie , ambreiaj ceva mai mic in diametru si cam atat ,dar motoarele sunt identice (turbo injectoare etc..) . Si Bmw are variante detunate , PSA si cred ca mai sunt marci ,inclusiv Mercedes . Le este mai usor sa l detuneze din soft decat sa proiecteze un alt motor , cam asta e logica .

                              Gasiti pe net destule informatii despre acest subiect, pareri pro si contra fiecare e liber sa creada ce vrea pana la urma , e ultima mea postare pe acest subiect .
                              Nu exista 1.9tdi in Romania care merge sub 11 sec . Si nici vreun diesel care merge doar diesel sub 11 sec.

                              Originally posted by cl600 View Post
                              Pt A,B,CLA 651 are sub 2000cm, astfel ies din discutie.

                              180 cu un simplu copy/paste ajunge 200, adica 136cp. Mai departe MB foloseste 2 turbine pt 170 cp si pistoane forjate pt 204cp.
                              Nu inteleg de ce postati lucruri care sunt simple de aflat cu o cautare pe orice site /program de piese .
                              Attached Files
                              Honda.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF