Salut,
Pe scurt: am martorul "check engine" care se aprinde cand vrea si se stinge la fel,in urma unei verificari s-a constatat ca ar fi sonda lambda de inainte de catalizator de vina,dar cica nu ar fi o chestie atat de "grava" odata ce se si stinge,in rest masina merge bine,consumul ok,aparent nu scoate fum, dar se apropie itp-ul..
Intrebarea este daca e musai sa fie inlocuita sonda pt a trece inspectia?(una noua orginala costa undeva la 700lei)
Multumesc
Pe scurt: am martorul "check engine" care se aprinde cand vrea si se stinge la fel,in urma unei verificari s-a constatat ca ar fi sonda lambda de inainte de catalizator de vina,dar cica nu ar fi o chestie atat de "grava" odata ce se si stinge,in rest masina merge bine,consumul ok,aparent nu scoate fum, dar se apropie itp-ul..
Intrebarea este daca e musai sa fie inlocuita sonda pt a trece inspectia?(una noua orginala costa undeva la 700lei)
Multumesc
Comment