Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anvelope fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelope fata

    Salut,si o seara placuta.
    In urma unui drum din Italia spre Romania,am sesizat la destinatie ca amandoua anvelopele anterioare prezinta o uzura accentuata pe exteriorul lor. Deasemenea ,am remarcat o vibratie usoara la franare,la viteza de 120-130km/h spre 99km/h. Cum nu as dori sa arunc cu bani pe diferite experienze,gen: schimbare discuri(au fost schimbate acum 1an),bielete,cap bara....cineva s-a intalnit cu aceasta problema? Uzura exterior anvelope fata... Thanks

  • #2
    Primul pas ar fi sa verifici daca rotile sunt bine stranse.Apoi o geometri de directie care costa maxim 150- 200 ron.Bataia la franare este cel mai probabil de la discuri.Ele se pot ovaliza din multe motive:calitate proasta,placute proaste,etc.Si daca treci printr-o baltoaca cu ele incinse se ovalizeaza.

    Comment


    • #3
      P.S.: este vorba despre w204
      Este exclusa situatia rotilor "libere",la viteza de croaziere de 140-150km/h pe autostrada ar fi trebuit sa "tremure" din toate cele. Discurile au 1an de viata 30k km,iar faza cu trecerea printr-o baltoaca si ovalizarea lor este un mit. Vreau sa-mi explice cineva prin argumente serioase de ce se ovalizeaza la contactul cu apa,atunci cand sunt incinse. Daca ar fi asa sigur erau protejate din fabrica.

      Comment


      • #4
        Faptul ca ai anvelopele tocite ma duce cu gandul la geometrie.
        Trepidatiile la franare provin de la discuri .Depinde si ce discuri ai pus pe masina anterior , in ziua de azi din pacate e ceva "normal" sa inlocuiesti discuri la 30k.

        Comment


        • #5
          In anul 1 de facultate la Politehnica exista un curs care se numeste "stiinta meterialelor".Daca tie ti se pare un mit faptul ca discurile se ovalizeaza in urma unui soc termic te rog sa ne explici tu din care alt motiv se ovalizeaza?Pentru ca asa cum bine vezi exista in ziua de astazi discuri ovalizate.Si ca sa-ti mai povestesc un alt mit exista si varianta putin probabila ca din drumetiile tale prin Italia sa te fi intors cu masina ticsita de bagaje si pasageri la care mai adunam "neste" jante mai late si obtinem un unghi de cadere mai inchis care se traduce printr-o uzura exterioara a anvelopelor fata.Totusi verifica geometria de directie.
          PS: Incerca sa te abtii pe viitor de la replici cu tente ironice pentru ca omul cat traieste invata atat de la destepti cat si de la prosti.

          Comment


          • #6
            Auzi prietene,daca asta este comportamentul si atitudinea ta ,te rog frumos sa-ti vezi de treburile tale,si sa te abti de la alte comentarii la posturile mele. . Ironic esti tu prin raspunsul tau,sunt absolvent de facultale, fac. de metalurgie,stiinta materialelor,galati. Arata-mi cursul de la politehnica unde explica faptul ca un obiect metalic,la atingerea 2-3 picaturi de apa isi schimba propietatile initiale. Ce intelegi tu prin soc termic?? Iar pentru celalalte afirmatii precum, drumetiile mele, bagaje,jante etc...nici nu ma obosesc sa-ti dau o replica.
            Last edited by cutaresku; 08-12-2015, 10:44 AM.

            Comment


            • #7
              Eu zic asa: hold your horses, both of you, sa nu degenereze discutia ergo aplic sanctiuni.
              On topic (oarecum): as verifica geometria, nu e un cost de speriat. Plus inspectat cu atentie toate elementele de directie. P-aia cu ovalizat discuri de la balti n-o cred nici eu.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Revin cu rezolvarea problemei.
                Dupa un test pe bancul de franare si verificarea articulatiilor,la reprezentanta MercedesBenz,au gasit urmatoarele probleme: joc brat inferior stanga si "de strans un pic rulmentii" /nu stiu ce inseamna,poate ma lamureste cineva.

                Comment


                • #9
                  Aia cu "strans rulmentii " suna foarte profi.
                  Schimba bratul si vezi rulmentii daca trebuie inlocuiti . Dupa care obligatoriu geometrie.

                  Comment


                  • #10
                    Cateva observatii, stimati colegi :



                    - rulmentii pot fi montati noi si prima strangere nu este suficienta. Am patit-o eu, si la circa trei zile/1000km am restrans rulmentii rotilor fata.

                    - rulmentii pot capata o oarecare uzura in limita in care nu este necesara schimbarea. Jocul capatat se poate scoate, daca esti la limita cu bugetul si n-ai bani de altii. Plus ca fara inspectarea vizuala a lor nu poti da verdicte... Am patit-o pe un Cielo si pe un Mondeo.

                    - nici o janta, cat ar fi ea de lata, nu schimba vreun unghi al directiei. Nici chiar cel de cadere... In cel mai rau caz se schimba ecartamentul pe axa in cauza, dar nu e obligatoriu, ca se poate alege un offset pe masura situatiei dorite. Iar caderea, cand e negativa, va avea ca si consecinta uzura pneurilor la interior... Presupunand ca ai confundat caderea cu convergenta, cand rotile sunt deschise (convergenta negativa), tot pe interior se vor uza anvelopele...

                    - discurile de frana nu mai sunt ce-au fost odata...





                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Da,saptamana viitoare am programare pentru schimbarea bratului stang inferior fata,apoi geometria se face face fara discutie. In ceea ce priveste rulmentii ,cei de la service au spus ca nu trebuiesc schimbati doar stransi un pic. Schimb+geometri+reglare rulmenti=800ron. Sa fie mult sa fie putini? Discurile au fost schimbate la reprezentanta,deci tind sa cred ca au fost de origine mb.
                      Jante originale mb din fabrica,anvelope conform specificatiilor tehnice etc. nu am facut nici un fel de modificare pe masina.
                      Thanks pentru lamurire colegului Heavy D.

                      Comment


                      • #12
                        Discuri & stuff

                        Buna ziua !



                        Daca in aia 800RON e inclus si bratul in sine, sa zicem ca ar fi OK. Daca e vorba doar de manopera pentru tot circul, as zice ca e mult.


                        Legat de discuri, pentru ca tot s-a adus aminte de socul termic, etc...

                        Unii producatori de discuri de frana produc discurile din doua aliaje distincte, unul pentru rotor in sine, adica pentru partea care ia contact cu placutele, si altul pentru restul discului. Ele sunt combinate in produsul finit prin fuzionarea la cald a acestora. Aliajul pentru rotor are o greutate specifica mai mica, pentru a micsora inertia rotationala (momentul inertial), cu scopul de a utiliza o forta cat mai mica pentru a pune in miscare discul. Adica sa faca viata mai usoara motorului...

                        Cand un disc d-asta smecher, fiind fierbinte, este racit relativ brusc, apar tensiuni in zona de imbinare a aliajelor, ducand la o usoara deformare, ergo bataie, ca nu exista asa ceva ca "ovalizare a discului". Unii producatori auto au avut recall-uri din acest motiv...

                        Pentru ca discul sa se deformeze, el tre' sa fie cald bine, nu doar caldut, iar racirea sa se faca cu volum mare de apa. Cum din mers se presupune ca nu esti cu frana calcata, discul e rece, ca doar bate vantul si/sau ploaia in el. Si cu o franare brusca sigur nu-l faci incandescent, deci mai greu cu indeplinirea conditiilor de soc termic...

                        In plus, exista discuri metalice din doua bucati, in special pe masinile care merg repede si franeaza des, plus cele ceramice/de carbon, care prima data tre' sa se incinga ca sa faca treaba buna...


                        Legat de strunjire pentru corectarea bataii din disc, personal eu nu recomand decat daca discul este extrem de putin uzat si exclusiv daca strunjirea se face cu discul ramas pe masina. Un disc ventilat de 30mm grosime are doar 2.5mm uzura admisa, adica minim 27.5mm grosime admisa pentru a indeplini conditiile de securitate in utilizare. Unul neventilat de 12mm tot asa, doar 2mm uzura admisa, iar unul de 9mm doar 1.7mm uzura admisa.


                        Daca ai un disc uzat 1mm si are bataie, sa zicem ca-l scoti fara bataie dupa inca 0.5 - 0.6mm corectie. Deci ramane maxim un milimetru pana la grosimea minima admisa daca e disc ventilat sau mai putin catre deloc daca e disc neventilat. Mai bine altele noi...





                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua,

                          As vrea sa incep prin am cere scuze pentru iesirea de azinoapte.
                          Multumim domnului Dragos pentru lamuriri si corecturi.
                          Cand am vorbit despre unghiul de cadere intr-adevar m-am exprimat gresit.Ma refeream la un unghi deschis dat de o supraincarcare a portbagajul,respectiv o masa mult mai mare pe puntea din spate.O asa numita ridicare de "bot" a masinii.Jantele nu sunt un factor care sa modifice geometria de directie. Ceea ce am vrut sa subliniez este ca pe o anvelopa mai lata se observa mai bine fenomenul care in cazul turismelor este mai rar.
                          De stransul rulmentilor am aflat si eu dupa ce am devenit posesor de w204.Cand am cumparat masina am suit-o pe elevator si am constatat acel mic joc.
                          Referitor la discuri nu am cunostinte de specialitate(am facut doar 2 ani de AR)dar nu mi se pare o fabula ca in conditiile in care la suprafata discului sa se atinga o temperatura foarte mare urmata de o racire brusca ,respectivul aliaj sa nu sufere deformari.Conditiile pentru acel soc termic se ating totusi destul de des in cazul vehiculelor grele.Un camion care coboara o panta abrupta de 5 km de exemplu si soferul abuzeaza de frana mecanica in mod sigur va lua foc.(Caz patit recent cu o semiremorca)
                          In alta ordine de idei ma bucur ca bgd819 e pe cale sa rezolve problema si eu ma bucur ca am mai invatat ceva.O zi buna

                          Comment


                          • #14
                            jantele sunt cele originale sau aftermarket ? am intalnit problema cu tremuratul doar intre 120-140 la niste jante unde inelele de centrare nu erau dimensionate corect. stransul rulmentilor e frectie la picior de lemn, exista kit de reparatie rulment (2rulmenti + garnituri ) apoi vezi daca rezolvi ceva. am avut aceleasi simptome pe al meu w204 dar n as putea spune de la ce a fost ca am schimbat tot ce tinea de directie suspensie articulatie.


                            LITERA MARE!
                            Last edited by Zeus; 10-09-2015, 16:14 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF