Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Emergency brake problem

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Emergency brake problem

    Salut,

    Vin cu o problema pe care nu stiu cati dintre voi au intalnit-o pana acum.
    La un drum de Bucuresti am constatat ca se "incinge" roata dreapta spate destul de tare (se simtea caldura chiar daca stateai la 1 m de masina, fierul tacanea si era miros de "ebonita arsa").

    Cand am ajuns acasa si am dat jos discul de frana am constata ca ferodoul de la frana de mana freca pe interiorul discului de frana.

    Problema este ca ferodoul este tinut in pozitie/aliniat cu discul de frana de catre un arc care se prinde in aparatoarea de noroi/apa.
    In momentul de fata acea aparatoare este destul de ruginita si nu mai pot prinde arcul. (in imagini este arcul care este sarit din locas, rupt si prins in arcul superior)

    Ma puteti ajuta cu niste sfaturi de achizitie pentru aceasta aparatoare de apa/noroi??? Am cautat pana acum si nu am gasit nimic cu succes iar la dezmembrari nu se da separat pentru ca vand puntea spate integral.

    A mai intalnit cineva aceasta problema pana acum?

    Merci.


    [IMG]
    screen shot windows[/IMG]
    [IMG]
    image upload no ads[/IMG]

  • #2
    La reprezentanta mercedes aparatoare noua plus arcurile.

    Comment


    • #3
      Salut. Am dat comanda la un magazin de piese auto, nu o sa dau numele ca sa nu fie reclama. A costat 178 lei bucata, am comandat pe ambele pe spate. Dar problema o sa fie alta, ca sa zic asa. Pentru a putea schimba aparatorile v-a trebui sa ti se scoata butucul de pe fuzeta. Asta inseamna ca ti se va decompresa rulmentul, mai exact trebuie sa cumperi si rulmenti noi pe spate, pentru ca o data decompresati nu este recomandat sa ii mai refolosesti. Iti recomand sa gasesti un service cu presa hidrulica si un mecanic atent si rabdator. Din fericire eu am unul, la Targoviste. Desi stau in Bucuresti, la Targoviste fac tot ce tine de mecanica. Eu am avut aceeasi problema ca a ta plus etrieri blocati pe care nu am stat sa ii reconditionez din motive de securitate. Nu am curaj sa ma joc cu frana, mai ales ca merg destul de mult cu vitezi f.mari (sunt nevoit). Lista lui Mos Craciun a fost urmatoarea: etrieri spate Ate, noi, 2 buc.- 540 lei buc., 2 rulmenti SKF (foarte buni, merita banii) - 156 lei buc., aparatori tabla spate (talere) 2 buc. (pe original, altfel nu se gaseste) - 178 lei buc., discuri frana + placute spate (ebay.de - made in Germany) - 80 euro. Manopera - 300 lei. Timp de lucru de la ora 10 la ora 19 (este ceva de munca, ma pot lauda ca am ajutat si eu). Cam asta e toata povestea. Daca mai ai intrebari iti stau la dispozitie.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF