Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Romania te iubesc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Romania te iubesc

    Parafrazand celebra emisiune, vreau sa-mi prezint, evident cu acordul moderatorului, in aceasta sectiune una dintre problemele de care nu credeam a ma lovi vreodata, intr-o tara in care unii cred ca daca au o "bruma" de bani pot face orice cu consumatorul. Am avut proasta inspiratie de a renunta la un Star (Autoklass), doar printr-o sugestie a unui prieten. Astfel am ajuns la un service care se lauda ca imi poate rezolva problema. Este vorba despre plafonarea la 2800-3000 de ture. Am lasat masina, am semnat formularul (diagnoza). Asta se intampla marti. Mi-au spus ca ma vor suna, Nu au facut-o toata ziua. O cunostinta de acolo, spre seara mi-a spus ca lucrau la ea. OK. A doua zi dimineta, am aflat (telefonic, eu am sunat) cu stupoare, ca au crezut ca este de la bujii care ereau arse, drept pentru care s-au gandit sa le scoata. Dar nu pe toate. Doua din ele le-au rupt in chiuloasa. Au incercat sa ascunda aceasta spunandu-mi tot telefonic ca nu are rost sa merg acolo pentru ca totul este in regula. Incerc sa nu o mai lungesc. Vineri am fost chemat pana la service sa vad ämploarea" schimbului de bujii. Chiuloasa desfacuta, tachetii imprastiati pe jos, etc. Replica mecanicului cand am spus ca nu am cerut asa ceva, si ca eu nu voi plati garnitura, a fost ca bujiile si masina sunt ale mele si ca trebuie sa suport cheltuiala. Aceeasi replica si de la seful de service si chiar de la patronul acelui mizer hangar de cartier. Au spus ca imi pun la loc garnitura masinii si ca pe ei nu-i intereseaza. Este ca si cand te-ai duce la doctor, te-ar opera si apoi sa te intrebe ce te doare. Astazi am amenintat cu OPC-ul si cu Politia. In acest moment sunt cam in aceeasi stare ca si masina. Voi, ca si Oamenii ce ma sfatuiti? Sunt eu cel anormal? Scuze pentru topicul mult prea lung insa... sunt...

  • #2
    Mergi la OPC, la politie si in ultima instanta, daca nu se rezolva, poti sa incerci sa-i dai in judecata...parerea mea.
    Niste mizerabili...te duci cu o problema, si ei iti schimba altceva, pe ideea ca "oricum trebuia schimbat"...

    Comment


    • #3
      Bujiile se mai rup in chiulase,dar sunt scule cu care se pot scoate fara a demonta chiulasa .Iar cu Romania te iubesc cred ca ne-am lamurit .Si nu cred ca tu esti anormalul ci multimea de tepari si marlani care cred in zicala ,,Clientul nostru fraierul nostru,,

      Comment


      • #4
        Si inainte sa se apuce de desfacut un motor trebuiau sa iti ceara acordul. Adica tu ai dus masina la constatare si abia apoi daca gaseau buba si te informau asupra problemei si costului sa se apuce de masina dar asta cu acordul tau. Nu te lasa la ei.

        Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Ce dobitoci!...cum sa desfaca motorul fara sa-ti ceara acordul? doar in Romania se poate intampla asa ceva.
          Poate ar fi bine sa ne spui si numele service-ului, sa-i ocolim!...

          Comment


          • #6
            VA multumesc pentru sprijin. Astazi Sper sa ajung sa-mi recuperez masina. Inca nu m-au sunat nici pana acum (13.15). Au program pana la 17.00. Service-ul cu pricina este IMAXIM, str. Apelor. Pe langa Dambu. Ocoliti-l cu incredere.

            Comment


            • #7
              oh maan...mie in Timisoara mi-au indoit aripa fata in timpul unui schimb de distributie la un opel si initial mi-au zis ca asa am adus masina... mi-au reparat-o in final in 2 luni si arata ca dracu. Protectia consumatorului zicea ca nu se baga pt ca nu am luat deviz sau chitanta de la ei pt lucrare...ai grija, cere garantie, chitante tot !

              Comment


              • #8
                ...IMAXIM...am trecut pe la ei de vreo doua ori dar, ce-i drept, n-am plecat de langa masina cat au lucrat la ea, deci n-au avut cum sa faca prostii; patronul insa e tare "patruns" de statutul sau si are impresia ca toti care-i intra in ograda sunt pusi pe facut smenuri cu angajatii...atitudine tipic balcanica. Oricum sfatul meu e sa nu le dai niciun ban pentru lucrarile executate fara acordul tau. Daca nu vor sa-ti dea masina ->politie si OPC, cu reclamatii scrise si inregistrate.

                Comment


                • #9
                  Exista un document pe care clientul il semneaza sau nu,in cazul unor lucrari cu grad sporit de risc la anumite componente ale masinii/motorului.Schimbarea bujiilor este una dintre acele operatiuni.
                  Conform caietului service al fiecarei marci,exista intervale de schimb pentru bujiile incandescente.Dar probabil nici un proprietar nu ia acest lucru in seama ,decat cand este prea tarziu,iar datorita depunerilor si oxidarilor,acestea nu se mai pot desface si se rup.
                  Este extrem de greu sa desfaci niste bujii ce nu au fost "miscate"un numar mare de ani.
                  In cazul tau,lucrul ieftin ,costa scump !
                  Ai vrut sa alegi calea ieftina si te-ai ales cu o belea,mai mare.
                  Te sfatuiesc sa iei masina de la ei,sa o duci la altcineva priceput care sa-ti scoata bujiile rupte si sa-ti monteze chiulasa la loc cu garnitura noua.
                  Apoi cauta cu atentie cauza plafonarii motorului la turatiile enumerate,pentru ca sub nici o forma,motorul nu intra in avarie din cauza unor bujii incandescente arse.

                  Comment


                  • #10
                    Asa e, insa nemernicul ala de mecanic trebuia sa stie ca schimbatul bujiilor la cdi e de evitat (@initiator: forumul include zeci de informatii pe topic). Ergo nu are cum sa impute clientului prostia lui. ANPC-ul peste ei!
                    Last edited by cutaresku; 07-28-2015, 20:51 PM.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Stima. Am fost la ei si erau convinsi ca eu sunt cel care trebuie sa plateasca. O tineau sus si tare ca bujiile fiind ale masinii si masina fiind a mea, eu sunt vinovatul (fara vina). Asadar, dupa cateva minute bune de discutii in contradictoriu, le-am spus ca nu vad alta solutie decat sa le las masina acolo si sa ma intorc dupa ea cu "gashca" de la OPC, Politie etc. Ca sa nu va zic, ca imi pusesera in fata un deviz de 988 lei, dupa care m-au intrebat ce platesc din el. Am vazut ca era trecuta si testarea si, evident, ca un bun client, m-am hotarat sa platesc lucrul pentru care venisem. Adica contravaloarea testarii de 49 lei fara TVA. Dupa care s-au dat la mine. Ceea ce a urmat a fost ca i-am pus sa scoata bujiile pe care le inlocuisera cu unele luate de pe jos din mizeria de service, dupa care am reusit sa-mi recuperaez masina cam in aceleasi conditii in care o dusesem. Asta dupa 9 zile. Nu va spun ca nici macar nu au pus un shortz de protectie pe aripi. Ulei si urme de degete... Una peste alta, am trait un vis urat la iMAXIM. Va multumesc pentru sustinere

                      Comment


                      • #12
                        sorry man..stiu ce simti!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF