Buna ziua.
La C 220 CDI al meu, model facelift 2004 , am avut neplacuta surprindere ier sa constat urmatoarele :"Venind acasa ,mers normal,,,110-140km/h, cutie automata,,,la un moment dat,,fara sa ii dau fortat ceva sau aiurea, nu a mai tras,,,cand acceleram mai mult si schimba in treapta inferioara, se accelera peste 2000 rpm dar facea un zgomot ciudat,un suierat/scartait."
Bun.Am mers la un mecanic foarte bun din zona si s-a uitat in primul rand la furtune,apoi la turbo.A prins cu mana de axul turbinei si a zis ca e praf!
Intrebarile mele sunt:
1.Merita reconditionat ( piese noi la interior si carcasa veche la exterior) pretul 1850 lei cu manopera cu tot sau un turbo nou undeva la 4500lei nou( aceleasi piese la interior ca si cel reconditionat doar ca si carcasa exterioara noua) ?
2. Eu inainte sa am problema asta,cand acceleram usor,,masina se accelera in trepte,,smucea dar nu ff tare,,,e posibil ca acel joc al axului turbinei,sa fi fost acesta problema? lafel facea si la viteza constanta? precizez ca smuciturile erau foarte usoare,,,nu bruste,initial am dat vine pe cutia de viteze,fiind automata!
Multumesc!
P.S Precisez ca nu s-a pus tester pentru problema asta,mecanicul spunand clar si 100% sigur ca Turbo este praf! Mi-a recomandat si eu schimb de ulei si filtre la motor! Si eu o sa il rog sa curete si galeria de admisie si EGR.
Multumesc si astept sfaturi/pareri/ cei cu problema asemanatoare ce rezolvare ati gasit si daca a fost si altceva de schimbat!
La C 220 CDI al meu, model facelift 2004 , am avut neplacuta surprindere ier sa constat urmatoarele :"Venind acasa ,mers normal,,,110-140km/h, cutie automata,,,la un moment dat,,fara sa ii dau fortat ceva sau aiurea, nu a mai tras,,,cand acceleram mai mult si schimba in treapta inferioara, se accelera peste 2000 rpm dar facea un zgomot ciudat,un suierat/scartait."
Bun.Am mers la un mecanic foarte bun din zona si s-a uitat in primul rand la furtune,apoi la turbo.A prins cu mana de axul turbinei si a zis ca e praf!
Intrebarile mele sunt:
1.Merita reconditionat ( piese noi la interior si carcasa veche la exterior) pretul 1850 lei cu manopera cu tot sau un turbo nou undeva la 4500lei nou( aceleasi piese la interior ca si cel reconditionat doar ca si carcasa exterioara noua) ?
2. Eu inainte sa am problema asta,cand acceleram usor,,masina se accelera in trepte,,smucea dar nu ff tare,,,e posibil ca acel joc al axului turbinei,sa fi fost acesta problema? lafel facea si la viteza constanta? precizez ca smuciturile erau foarte usoare,,,nu bruste,initial am dat vine pe cutia de viteze,fiind automata!
Multumesc!
P.S Precisez ca nu s-a pus tester pentru problema asta,mecanicul spunand clar si 100% sigur ca Turbo este praf! Mi-a recomandat si eu schimb de ulei si filtre la motor! Si eu o sa il rog sa curete si galeria de admisie si EGR.
Multumesc si astept sfaturi/pareri/ cei cu problema asemanatoare ce rezolvare ati gasit si daca a fost si altceva de schimbat!
Comment