Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Turbo!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Turbo!

    Buna ziua.

    La C 220 CDI al meu, model facelift 2004 , am avut neplacuta surprindere ier sa constat urmatoarele :"Venind acasa ,mers normal,,,110-140km/h, cutie automata,,,la un moment dat,,fara sa ii dau fortat ceva sau aiurea, nu a mai tras,,,cand acceleram mai mult si schimba in treapta inferioara, se accelera peste 2000 rpm dar facea un zgomot ciudat,un suierat/scartait."

    Bun.Am mers la un mecanic foarte bun din zona si s-a uitat in primul rand la furtune,apoi la turbo.A prins cu mana de axul turbinei si a zis ca e praf!
    Intrebarile mele sunt:

    1.Merita reconditionat ( piese noi la interior si carcasa veche la exterior) pretul 1850 lei cu manopera cu tot sau un turbo nou undeva la 4500lei nou( aceleasi piese la interior ca si cel reconditionat doar ca si carcasa exterioara noua) ?

    2. Eu inainte sa am problema asta,cand acceleram usor,,masina se accelera in trepte,,smucea dar nu ff tare,,,e posibil ca acel joc al axului turbinei,sa fi fost acesta problema? lafel facea si la viteza constanta? precizez ca smuciturile erau foarte usoare,,,nu bruste,initial am dat vine pe cutia de viteze,fiind automata!

    Multumesc!

    P.S Precisez ca nu s-a pus tester pentru problema asta,mecanicul spunand clar si 100% sigur ca Turbo este praf! Mi-a recomandat si eu schimb de ulei si filtre la motor! Si eu o sa il rog sa curete si galeria de admisie si EGR.

    Multumesc si astept sfaturi/pareri/ cei cu problema asemanatoare ce rezolvare ati gasit si daca a fost si altceva de schimbat!

  • #2
    Reconditionat cu garantie la o firma serioasa !Altfel nou dar cred ca tot 1 an ai garantie si banii sunt altii.

    Comment


    • #3
      Reconditionat si un an garantie ,asa am oferta.iar doar pt acea carcasa,nu se merita diferenta zic eu.
      Ai idee despre intrebarea nr 2 din post?:d
      mersi mult.
      o zi faina

      Comment


      • #4
        Buna ziua !



        O turbina poa' sa aiba joc in lagare si sa-si faca treaba fara probleme. Pe una din masini am una de-asta (Garrett), are joc radial relativ mare, axial foarte mic catre deloc. Binenteles ca pe-acolo ajunge ceva ulei in admisie si se genereaza ceva fum (doar la rece), dar de tras motorul trage fara nici o problema, in limita performantelor sale, binenteles.


        Asa ca, in functie de situatie, depinde cat e de mare jocul, o turbina poate fi diagnosticata ca fiind "praf" sau nu. In cazul tau eu as zice ca nu e.

        Daca turbina motorului tau este cu geometrie variabila, este foarte posibil ca sistemul care controleaza inclinarea vanelor sa fie defect sau partial blocat. Si intr-o astfel de situatie, manifestarea este asemenatoare cu cea descrisa de tine initial.


        Ca sa-ti formezi o idee ce se intampla cu o turbina VNT/VGT, ai mai jos ceva imagini in miscare:













        O curatare a acestui mecanism sau o reconditionare a elementelor sale este mult mai accesibila din punct de vedere financiar decat o reconditionare completa a turbinei.




        Dragos

        Comment


        • #5
          Buna ziua.
          Dragos ms mult de info.
          Mie mecanicul,este unul de incredere nu sa te ia cu japca,,am dus passatul dinainte tot la el,tata duce bora de 8 ani al el si e super multumit si e meserias tipul.
          el a desfacut prima data furtunul de aer la motor,,a tinut mana pe el,m-a pus sa accelerez,,,si a zis ca dupa cum suna e de rau.
          apoi a desfacut furtunul de pe turbo,si a bagat mana la axul turbo cred,,,a miscat de el si a zis char asa:" turba tau si-a dat duhul,sa iti para bine ca nu s-a rupt axul detot,sa iti traga uleiul din baie in motor si sa ti se turze masina pana crapa ceva,si fara sa poti sa o opresti prea usor,si atunci poti sa o vinzi,akm o poti repara". a zis ca are joc f mare la ax,,ca e dus si ca se reconditioneaza componentel einterioare defecte.
          eu o sa il rog sa faca si o curatare de EGR + Galerie Admisie!

          precizez ca masina nu scoate fum,adica nu am observat, nici la turatii nu suiera turbo,nici in sarcina nici in neutru( mod P cutie sau N).
          eu am obs pe furtunul de aer ce vin de la filtru,o chestie mica ca si o supapa,,care era asa uleioasa,,si banueisc ca nu ar trebui sa fie asa,,,sau e posibil pe akl mici scurgeri,depuneri pe la oringuri,cum aveam si la passat si aia cica era boala lor!

          Multumesc!
          Habar nu am ce tip de turbina e, ce tip de cutie,,dar repet,,daca stie cineva acele oscilatii ale turatiei motorului,uneori usor resimtit si in mers din punct de vedere al smucirii,,pot sa fi fost de la turbina cu probleme!

          Mii de multumiri!

          Comment


          • #6
            P.S

            Problema este ca motorul nu trage deloc,la turatii mare face tubo szbomot ca si cum ar freca in ceva, nu suiera nu nimic,,,parerea mea e ca daca ar fi de la geometria palelor,,totusi la anumite turatii sa functioneze cat de cat,,,macar intre 1000-2000 rotatii su dupa 2000 rotatii,dar la al meu,,,pauza totala

            Comment


            • #7
              Mai jos linkurile pozelor acelui furtun uleios si turbo...cam ce se vede din el...poate va dati seama de model:









              Multumesc!

              Comment


              • #8
                Da... si eu am aceeasi problema, am fost la mecanic,a pus-o pe tester si mi-a zis ca e geometria variabila blocata. Ma duc asptamana viitoare s-o curete si vad atunci daca e vre-o schimbare. Cat despre furtunul ala plin de ulei, am incercat sa merg prin oras mai turat putin...si acum nu mai are ulei...incearca si tu, poate merge. Bafta!

                Comment


                • #9
                  Rog initiatorul sa respecte regulile de postare si stilul curat de redactare utilizat pe acest forum.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Am scos masina din service... nici decum nu era turbina de vina, ci un pressure converter, era stricat. L-am inlociut cu unul nou, si acum merge de rupe.
                    Codul produsului e A000 545 05 27... multa bafta.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF