Buna ziua
Am o berlina C180 Kompressor de 143CP, din 2002 (caroserie W203).
Martor aprins "check engine" - erori> 1. debitmereu aer; 2. presiune prea mare; 3. sonda lambda din spatele catalizatorului. Masina are perfromante limitate, peste 3ooo ture nu mai are putere. Am ster erorile, am mers prin oras aprox 20 km fara probleme. A doua zi, dupa 2 km s-a aprins iar martorul, iar masina merge rau (performante limitate, turometrul variza usor la relanti).
Am schimbat debitmetrul de aer. S-a aprins iar martorul. Acum erori> 1. sonda lambda; 2. presiune prea mare; 3. debitmetru de aer.
Am schimbat de la alt motor amandoua sondele lambda. S-a aprins iar martorul. Acum erori> 1. presiune prea mare
Ce este de facut in continuare? Mecanicul nu mai are idei, iar eu nu vreau sa-mi desfaca motorul pe bucati ...
Va rog sa ma ajutati
Am o berlina C180 Kompressor de 143CP, din 2002 (caroserie W203).
Martor aprins "check engine" - erori> 1. debitmereu aer; 2. presiune prea mare; 3. sonda lambda din spatele catalizatorului. Masina are perfromante limitate, peste 3ooo ture nu mai are putere. Am ster erorile, am mers prin oras aprox 20 km fara probleme. A doua zi, dupa 2 km s-a aprins iar martorul, iar masina merge rau (performante limitate, turometrul variza usor la relanti).
Am schimbat debitmetrul de aer. S-a aprins iar martorul. Acum erori> 1. sonda lambda; 2. presiune prea mare; 3. debitmetru de aer.
Am schimbat de la alt motor amandoua sondele lambda. S-a aprins iar martorul. Acum erori> 1. presiune prea mare
Ce este de facut in continuare? Mecanicul nu mai are idei, iar eu nu vreau sa-mi desfaca motorul pe bucati ...
Va rog sa ma ajutati
Comment