Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rãcire mercedes w203 c180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rãcire mercedes w203 c180 kompressor

    Salut,

    Am o întrebare legat de rãcirea la w203. Am o problema cu încãlzirea motorului peste limite (ajunge aproape de 100 de grade). Lucrul asta se întâmplã când merg cu mașina drum lung și ajung în oraș, aglomerație... Și fluxul de aer care trece prin radiator scade...

    La prima vedere știe cineva despre ce este vorba? Care ar fi problema? S-a mai confruntat cineva cu acest
    aspect? Asta iarna am schimbat termostatul.

  • #2
    Eu nu vad nici o problema.Pe timp de vara la majoritatea se ridica temperatura pina aproape la 100 prin orasele aglomerate.Totusi dai un oki radiatorului sa fie curat din ambele parti si spalal bine inauntru.

    Comment


    • #3
      Salut. Am și eu o problemã. Am un w203 din 2001, motor 2.0 bezinã. Prin ianuarie mi-a apãrut în bord textul „CHECK COOLANT LEVEL”. Am completat cu antigel și apã distilatã pânã la nivelul optim. Nu am mai avut probleme pânã acum o sãptãmânã când mi-a apãrut din nou eroarea respectivã. Când am verificat am vãzut cã scãzuse nivelul antigelului în vasul de expansiune cu 1 cm și cã îmi cursese antigel la îmbinarea dintre radiator și furtunul ce pleacã din partea de sus a radiatorului cãtre motor. Am încercat sã izolez un pic îmbinarea pânã la o verificare mai amãnunțitã, însã ieri, dupã ce am fãcut cam 45-50 km (22-25...pauzã...22-25) mi-a dat iarãși eroarea respectivã, iar când am verificat antigelul era la jumãtatea vasului de expansiune, adicã mult sub limita minimã și îmi cursese din nou antigel pe la furtun. De menționat este faptul cã dupã fiecare drum observ o presiune foarte mare în furtunul respectiv, parcã stã sã explodeze. Acum o sãptãmânã, mergând prin caniculã cu mașina, mi s-a oprit motorul în mers, noroc cã eram aproape singur pe șosea și cã era dreaptã, pt cã având muzica puțin mai tare nu am sesizat decât abia când am vrut sã schimb banda de mers și am sesizat cã volanul de mișca foarte greu, apoi am vãzut și martorii aprinși în bord (ca atunci înainte sã pornești motorul). Abia la a 3a cheie am reușit sã plec. La primele 2 pornea motorul și apoi se oprea imediat. Mã gândesc cã se ajunsese la o temperaturã foarte mare și s-a activat un gen de sistem de siguranțã pentru motor. Nu mi-a dat prin cap atunci sã verific temperatura, dar asta intuiesc cã este. Voi despre ce credeți cã ar putea fi vorba?

      Comment


      • #4
        Salut din nou. Am descoperit care era problema cu presiunea și rãcirea defectuoasã. Crãpase gulerul de metal de la furtunul care pleacã din termostat cãtre partea de sus a radiatorului. Pe acolo pierdea antigel și intra aer, iar furtunul fiind vechi, era moale și mi se pãrea cã presiunea era foarte mare, dar de fapt era el mult prea vechi. L-am schimbat și totul merge perfect. Cât despre problema opririi motorului în mers, am descoperit cã am probleme la cheie, uneori, chiar și în mers, chip-ul din interiorul cheii face un scurt cu bateria iar mașina nu mai citește cheia, rezultând în oprirea motorului, dacã acesta este pornit. Dacã scot bateria, motorul pornește fãrã probleme.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF