Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203-proverbiala instalatie electrica sau cutia de viteze?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203-proverbiala instalatie electrica sau cutia de viteze?

    Salut tuturor.

    Am un c270cdi (w203) din 2001, OM612, transmisie automata 722.640, 309.000km, care se comporta ciudat de când am cumpãrat-o (2012, 250k km).

    Mai exact, cutia ori se decupeazã fãrã sã afișeze cã ar fi în N sau se blocheazã în treapta a doua (limp mode fãrã pierdere de putere), în general la lansare din mers 20-40km/h, alteori la plecarea de pe loc. Problema apare si in D, si dupa preselectarea treptei si dispare dupa repornirea masinii. Dupa aparitie, pe ecran ramane afisat ori D ori treapta in care eram (2 sau 3) si nu se poate selecta altceva, iar trecerea in P/R/N se face cu clank-ul de rigoare. Mai frecvent ezita sa treacã din 2 în 3, are latenta suficientã încât sã creascã turația cu aproximativ 100rpm. Daca merg calm, merge bine.

    La stealership au fãcut diagnoza, cu cod P220a(The speed comparison of y3/6n2 to y3/6n3 is implausible) și cred ca încã 2 similare, apãrute în multiple instanțe. Dupã resetare din star și din bord au reapãrut simptomele, la fel și dupã ce am schimbat uleiul cutiei, filtrul și placa cu senzori. TCM de la picioare din dreapta e ca nou, fãrã pic de ulei. Singurul firisor de ulei scurs e la galeria de evacuare, dar sunt doar 3-4 picãturi.
    Intre timp, pe vreme umeda ma anunța din când în când cã aș avea un stop ars, pentru a culmina într-o ploaie mai zdravãnã cu toatã instalația electricã luând-o razna: poziții, stopuri, semnalizãri, iluminare plãcuțã, deschidere portbagaj și închidere centralizatã, toate inactive. Dupã ce s-a uscat un pic nu a mai reapãrut. Toate cablurile pe care am reusit sa le verific vizual arata bine si sunt uscate, inclusiv pe ploaie.

    Recent am avut ideea de a încerca sã blochez cutia cu ESP off și nu am reușit, deși recunosc cã nu am fãcut multe tentative.

    Voi ce anume ați verifica mai departe? Discurile de ambreiaj intre 2 și 3? Modulul SAM spate? Scurtcircuite pe undeva prin spate?

    Mulțumesc.

  • #2
    Viteza comparata intre senzori inplauzibila, de cele mai multe ori inseamna ca senzorii de placa elctrica sunt buni, altfel ar spune ca valoarea indicata a unui senzor este gresita. Adica ambii indica corect insa cutia aluneca.
    Daca si calculatorul cutiei este codat corect - comparatia o face functie de tipul masinii - atunci nu iti mai ramane decat sa desfaci cutia.

    Pt spate, eu recomand sa cauti urme de apa chiar in SAM-ul spate.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Din cite am mai citit pe forum,scurgerile de apa se infunda de la frunze sau alte obiecte,si apa ajunge la blocul de sigurante si alte relee(asta in fata masinii) si de aici da problemele. Eu am avut aceasta problema, am gasit-o pe forum si am rezolvat-o usor. Pe SAM-ul din spate nu stiu, dar stiu ca colegul cl 600 e in tema cu problema precum si multe altele. Problema cu cutia o am si eu,o apuca nebuneala cind vrea ea(si merg mai sportiv un pic) daca merg normal nu are nimic,problema e ca am foarte mult de lucru si la servici si acasa si nu am avut timp sa ma ocup de masina,o sa incep si eu cu schimbul de ulei,filtru si o sa mai vad dupa aceea .Oricum,daca ai timp sa cauti,gasesti multe raspunsuri la probleme pe forum, felicitari moderatorilor !

      Comment


      • #4
        La Iasi ai un coleg de forum(Cristian)nu ii stiu acum numele pe forum),nu cred ca e considerata reclama daca iti spun de el,eu l-am sunat de foarte multe ori si a fost foarte amabil si mi-a dat foarte multe informatii,iti pot da numarul lui de telefon,am uitat sa specific ca el se ocupa cu reparatii auto in special de Mercedes.

        Comment


        • #5
          Salut, revin cu mici noutati.

          Am dat jos si desfacut SAM-ul spate, avea cateva urme de coroziune pe ambele parti ale placii si in dreptul releelor galbene. Am curatat si remontat tot, inca nu am avut erori electrice prin spate.

          In schimb erorile cutiei persista, ceea ce inseamna ca singura optiune ramasa este demontarea si verificarea cutiei. Masina a fost folosita mult timp in Franta pe autostrazi, ceea ce inseamna multe accelerari pe rampele de acces, unde am remarcat ca schimba din 2 in 3, adica exact de unde par sa apara problemele. Are cineva idee cam ce ar trebui schimbat si eventual cat ar costa la reprezentanta? Ma gandesc toate discurile de ambreiaj trebuie inlocuite dar corpul cu valve e ok. Gresesc?

          Stricaciuni la reduceri de vara: sare frecvent siguranta pentru circuitul de reglaj al scaunului din dreapta si a cedat sistemul de inchidere de la usa dreapta-fata (mitraliera/door lock bounce pentru cine vrea sa caute).

          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Buna seara. Probleme arhicunoscute: siguranta scaun dreapta si bouncing lock; pentru siguranta nici eu nu am rezolvat problema pana acum, in schimb pentru boucing lock am introdus jumatate de scobitoare pe langa tumburus, si totul este in regula. Taranism, dar functioneaza, Stima !

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF