Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

help!!! nu reusesc sa sting check-ul w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • help!!! nu reusesc sa sting check-ul w204

    Salut, fratilor nu reusesc sa sting check-ul! Am facut testare la reprezentanta si mi-a dat eroare senzorul DPF, l-am schimbat la iei 300 de lei! s-a stins check-ul cateva ore si s-a reaprins. Am refacut testarea si au zis ca poate sunt alti senzori de pe catalizator arsi!!! Am plecat de la ei ca sunt pusi pe japca si am mers la un electrician, s-a verificat catalizatorul, EGR-ul! da in continu eroare senzor DPF si se limiteaza la 2500 de ture..m-a capiat! Dau o bere cine ma ajuta!

  • #2
    Mentionez ca e un c320cdi din 2008 w204 cu 100.000 de km.

    Comment


    • #3
      Posteaza exact erorea curenta.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Colegu nu am facut poza la tester dar aprea codul asta B28/8 PDF. A facut initializare la senzor, s-a stins dar cand am plecat cu masina in probe nu tragea era limitata la 2500-3000 de ture. Oprita pornita a reaparut eroare check.

        Mentionez ca a verificat si egr-ul si pe tester aparea deschis 100%. L-am demontat si era inchis curat perfect. Multumesc anticipat

        Comment


        • #5
          Incearca sa postezi eroare, la modelul tau de multe ori rezolvarea e foarte simpla daca nu are tuning sau cine stie ce inventii care obtureaza EGR.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Trebuie sa mai fac o testare! Tuning nu are! Fac testarea si o postez

            Comment


            • #7
              Colegul Cl600 , am mers la reprezentanta si dupa o testare a venit si mi-a zis ca am aceeasi eroare B28/8 PDF piesa care s-a si schimbat tot acolo cu una noua de la ei...acum masina a ramas in service sa se faca cercetari! Are cineva idee care e faza???

              Comment


              • #8
                E foarte simplu: DPF inseamna filtru de particule, nici o legatura cu EGR. Acesta face masina euro 4, si la tine e INFUNDAT. El se regenereaza singur, in anumite conditii. Daca mergi mult in oras, nu se va curata singur niciodata. Ca variante ai urmatoarele: regenerare pe loc cu testerul (turata la 3500 rpm, 45 de minute) , si reapare curand, regenerare pe drum,dictata tot de tester, dar in sarcina ( o usurare pt. motor), si cea mai buna scos filtru de particule de tot (fizic si din soft) si scapi de problema . Cost la ultima varianta cam 1200 de lei si te pot ajuta.
                1988 300TD

                Comment


                • #9
                  Originally posted by antonacci View Post
                  Colegul Cl600 , am mers la reprezentanta si dupa o testare a venit si mi-a zis ca am aceeasi eroare B28/8 PDF piesa care s-a si schimbat tot acolo cu una noua de la ei...acum masina a ramas in service sa se faca cercetari! Are cineva idee care e faza???
                  Posteaza raportul de la constatare, b28/8 este un senzor nu este o eroare.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Colegu Cl600 asta e raportul: EROARE 11DA00 Valoare limita inferioara de la componenta B28/8(senzor presiune diferentiala DPF) a scazut sub limita minima.


                    Au pus o alta piesa noua si nimic, au scos filtrul de particule sa vada daca e spart sau infundat si arata ca nou....deci mi-au dat masina tot cu check-ul aprins!

                    Comment


                    • #11
                      Daca de la o reprezentanta Mercedes ai primit 'raportul' asta, fa o poza si posteaz-o aici.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Ok! asta este raportul:



                        Problema are un semn cu pixul! restul sunt erori de la senzorul din volan de la unghiul de directie care sau stins.

                        Comment


                        • #13
                          La se senzorul unghi volan care este problema? Sta ESP aprins?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            La senzorul unghi volan, are toane si se aprinde tot bordul imi blocheaza pana si cutia dar daca plec cu ea asa se sting toate erorile de la sine. Problema care a aparut dupa ce s-a schimbat caseta. In reprezentanta cand se lucra la ea sa stinga check-ul sa aprins tot bordul si de aici si erorile alea din raport alea cu CAN etc. In reprezentanta am rugat sa rezolve si problema asta cu senzorul ala poate are valori ceva si ne zice poate e volanul dereglat etc nimic!!!!

                            Are cineva idee ce are sau ajung sa sparg DPF-ul???

                            Comment


                            • #15
                              Eu cred ca eroarea din motor este falsa. La modelul tau se intampla ca atunci cand sistemele de siguranta au probleme, motorul ajunge sa seteze o eroare prestabilita pt a se autolimita.

                              Daca te uiti pe forum gasesti colegi cu ESP aprins si care au de multe ori doar un furtun spart la intercooler.

                              Opinia mea este sa repari directia/senzor unghi/comunicatie si abia dupa aia sa spargi sau nu bucati de masina.

                              Posteaza si erorile din ESP.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF