Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Acceleratie lenta, mult fum negru, deseori nu urca peste 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acceleratie lenta, mult fum negru, deseori nu urca peste 3000 de turatii

    Salut dragi colegi,

    Detin un s203 (varianta break a lui w203) din 2002, 220 CDI si va scriu aceste randuri in speranta ca ma puteti ajuta cu cateva pareri din experienta voastra.

    Tocmai ce m-am intors de la un drum lung, si pe parcursul acestuia masina a inceput sa se comporte ciudat.
    De regula am un stil de condus ceva mai agresiv, dar astazi am fost mai lipsit de checf si am hotarat sa merg ceva mai "la consum". 60 Km/h in localitate intr-a 4-a la vreo 1600 de turatii si 110 in afara intr-a 6-a la 2000 de turatii, accelerari lente, etc. La un moment dat, cand am vrut sa fac o depasire masina nu tragea aproape deloc. Urca in turatii foarte foarte lent si nu a urcat mai mult de 2500. Cu ambreajul apasat, urca pana aproape de 3000.

    Opresc la un moment dat intr-un refugiu, repornesc motorul si surpriza, se tura normal. Detaliul este ca scotea un fum negru, si foarte foarte mult cantitativ. De regula nu scoate foarte mult fum (si niciodata negru pana acum), mai ales ca am curatat EGR-ul acum 9000 de km, cu circa 6 luni in urma. Plec, acceleratie normala, "bagat in scaun" toate bune si frumoase, fumul negru ramane. La un moment dat, fumul dispare, dar masina incepe iar sa nu mai traga. Opresc din nou, si povestea de mai sus se repeta.

    Am ajuns cu emotii acasa, pentru ca la un moment dat aveam impresia ca are anumite pauze in acceleratie, de parca as fi luat eu piciorul de pe pedala si apoi as fi apasat din nou.

    Din ce am cautat, am vazut ca problemele pot fi multiple, de la debitmetru, EGR, poate turbina, injector, etc.

    Personal am observat un pic de ulei pe un furtunas din fata, si cred ca stiu si de unde provine (va rog sa verificati pozele atasate). Mentionez ca uleiul este pus acum cca 9000 de km, si a "mancat" cam 100 de ml de ulei in acest timp, deci nu cred ca acea spartura de acolo e de mult timp, altfel ar fi fost mai mult lipsa.

    A mai patit cinev asa ceva? Stie cineva sa-mi spuna ce rol are acel furtun? Va multumesc anticipat, si imi cer scuze daca un thread similar era deja deschis iar eu nu l-am gasit.

    Bogdan
    Attached Files

  • #2
    Schimba furtunul, pierzi presiune. D-aia intra in limp. Ai scapat super ieftin. Furtunul il gasesti doar la MB si e ieftin.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      200-300 ron e furtunul(sau asa era acum 1.5-2 ani).Nu cumpara decat de la reprezentanta ,e mai ieftin decat la magazinele de piese auto,problema ar fi ca nu prea il au pe stoc.

      Comment


      • #4
        O sa-l bandajez provizoriu ca sa fiu sigur ca e doar asta. Vreau sa vad cum se comporta dupa si sa-mi dau seama daca s-a mai stricat si altceva pe langa.

        Am gasit preturi de la 150 la 355 pentru furtun in sine. La reprezentanta nu m-am gandit, dar o sa merg pe mana voastra.

        Stie cineva un mecanic serios in Bucuresti care sa mi-l schimbe? Ma astept sa imi ceara 150 de lei pe manopera in reprezentata.

        Toata stima si multumesc pana acum!

        Comment


        • #5
          Il schimbi singur, preferabil pe elevator pentru a avea acces la prinderea de jos in intercooler (trebuie sa dai si scutul jos). Treaba de 10 minute. Nu umbla cu improvizatii. Ai grija sa fixezi corect sigurantele metalice.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Nhe, nu ma bag sa-l schimb singur pentru ca nu am nici unde si nici instrumentele necesare. Il bandajez provizoriu doar ca sa vad daca isi revine si daca nu mai sunt si alte "surprize". De schimbat il schimb 100% pana joi, cel tarziu vineri, cand trebuie sa plec iar la drum. Nu-mi place sa umbu cu improvizatii.
            Deci, tot am nevoie de un mecanic...

            Comment


            • #7
              Buna ziua. Pentru furtunul de sus nu este nevoie sa dai scutul jos, il schimbi in10 minute dupa ceas cu o surubelnita cu cap plat, folosita pentru indepartarea clemelor metalice.
              Furtunul OEM e 250 RON maxim. (mie mi s-a fisurat cel de jos, cel care intra in intercooler, sunt cam la fel ) Stima !

              Comment


              • #8
                Salut colegi, si scuze ca n-am mai dat niciun semn, dar am tot fost pe drumuri.
                Aparent e doar de la acel furtun. L-am lipit cu super glue, bandajat pe deasupra cu banda serioasa, si am pus si niste coliere din plastic just in case (poza atasata). Am dat comanda de furtun nou, si ar trebui sa ajunga zilele astea (309 RON OM).

                Off topic: aveau oferta in reprezentanta la filtre (polen, aer, motorina, ulei) si m-a costat 247 RON tot kit-ul ca sa ii zic asa. Nu mai stiu pana cand tine promotia, dar eu le-am luat pentru ca trebuie sa fac revizia in vreo 2000 de km.

                Bafta!
                Attached Files

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF