Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema turatii Mercedes c180 w202 !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema turatii Mercedes c180 w202 !

    Salut ! Am o problma cu masina. Cand este motorul rece trebuie sa o pornesc ajutata de acceleratie pentru ca nu sta in turatii si cand motorul se incalzeste urca si coboara in turatii intre 700-900 rpm la relanti. Astept pareri ! Multumesc !

  • #2
    Poate ai rezolvat intre timp, dar incepe prin a curata clapeta de acceleratie.

    Comment


    • #3
      Salut ! Nu am rezolvat.Am pus-o pe tester si imi dadea eroare la senzorul de pe volanta.Eu i-am curatat si clapeta de acceleratie,i-am schimbat si senzorul de pe volanta si nimic.Nu stiu ce sa ii mai fac.

      Comment


      • #4
        salut , aceasi problema am si eu fluctueaza relantiul intre 700-900 turatii ,am curatat clapeta de acceleratie am verificat filtru de aer e curat , ai rezolvato intre timp ?

        Comment


        • #5
          Salut ! Nu am rezolvat,nu stiu ce sa ii fac.Am cerut mai multe pareri de la mecanici,dar nimeni nu mi a dat un raspuns clar,nu au mai intalnit asa ceva.Pe tester imi dadea numai senzorul de pe volanta.Eu l-am schimbat si nimic,tot asa face.

          Comment


          • #6
            Verifica atent instalatia electrica de la motor . Daca instalatia se prezinta bine , fa o proba cu alta clapeta de acceleratie ,se potriveste si de la 2.0 .
            Honda.

            Comment


            • #7
              salut,ai decuplat cumva bateriade la masina,eu am patit asa de cate ori decuplam bornele de la baterie,problema cica ar fi de la senzorul de la clapeta de acceleratie,de cate ori ii intrerupi curentul cica tre sa"o inveti sa mearga". trebuie sa te chinui sa ii pui contactul si sa il iei de cateva ori,sa incerci iar daca sta la relanti,daca nu ii iei iar bornele de la baterie si le pui si te chinui iar cu contactul,la mine reuseam dupa vreo juma de ora de chinuiala.

              Comment


              • #8
                Salut. Unul dintre remedii ar putea sa fie, sa schimbi locul de unde alimentezi. Baga benzina buna.Nu petrom.Ceva mai bun.Eu asa am patit si acum dupa ce am schimbat sta aproape fix turometrul, la relanti.

                Comment


                • #9
                  Salut ! Revin din nou cu acest subiect pentru ca tin sa va spun ca am rezolvat in mare parte aceasta problema dar nu 100 %. In toamna anului trecut am schimbat clapeta de acceleratie,am gasit-o la dezmembrari de pe un 2.0 si nu imi mai fluctueaza atat de mult la ralanti,ba chiar sta aproape fix. _ Intre timp m-am cofruntat cu o alta problema: De cand am luat aceasta masina mi se oprea motorul,eu crezand ca aceasta problema tine de ralanti,dar surpriza,in luna Decembrie incepuse sa se opreasca si in sarcina,pur si simplu scadea treptat in turatie si se oprea. Am verificat tot sitemul de alimetare,dar in cele din urma mi-am dat seama ca toata problema era de la buson,supapele erau infundate facand vid in rezervor. Am incercat sa merg si fara buson dar tot asa facea si din momentul in care l am schimbat nu am mai avut probleme. V-ati confruntat vreodata cu problema aceasta ?

                  Comment


                  • #10
                    adisicami2013 ai mare dreptate si in aceasta privinta,benzina de la Petrom si Lukoil e de 2 bani. Am alimentat si din alte parti gen(OMV,Rompetrol) si se simtea o mare diferenta.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes07w202 View Post
                      adisicami2013 ai mare dreptate si in aceasta privinta,benzina de la Petrom si Lukoil e de 2 bani. Am alimentat si din alte parti gen(OMV,Rompetrol) si se simtea o mare diferenta.
                      Romptr

                      Trimis de pe al meu Lenovo A328 folosind Tapatalk

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF